Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsocaozd

    tag

    válasz eXodus #652 üzenetére

    Nem tudnak mit kezdeni a külső érdeklődővel, csak azzal akihez behúzták a kábelt.

    Ott a pont! :R
    Mi a fenét csináljon az ügyfélszolágat valakivel, aki eleve nem ügyfél? Rátapintottál a lényegre. :)

    Ha x millió ügyfél elkezdi hívogatni az ügyfélszolgálatot azzal, hogy "Mé' nincsen még nálunk digicábel, he?!", akkor pont az ügyfelek elől veszik el, kötik le az ügyfélszolgálat idejét, energiáit úgy, hogy egy fillért sem fizetnek érte (a szolgáltatásért)!

    Ha agyonreklámozná magát a szolgáltató az megint nem lenne jó, mert kevés helyen elérhető, és valószínűleg még azt a hálózatot sem építették ki sok helyen amit tervezetek, pláne nem tudnak mit kezdeni XY-nal aki Z helyen lakik ahol nem elérhető a szolgáltatás.

    Plusz egy rakat felesleges költségbe verné magát, ami nem térülne meg, vagy csak részben.

    [ Szerkesztve ]

    ÚJ Saitek Cyborg 5.1 mikrofonos fejhallgatók!

  • kano

    nagyúr

    válasz eXodus #652 üzenetére

    De ha a menedzsment kidolgozna egy terjeszkedési stratégiát és ezt lebontva az üf.sz. rendelkezésére bocsátaná, akkor mindenki boldog lehetne. Csak szerintem ilyenjük nincs. :F
    Reag3nS
    Igen, én is így gondolom. A mai világban egy terjeszkedni kívánó cég nem engedheti meg magának ezt a felfogást.

    [ Szerkesztve ]

    „Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking

Új hozzászólás Aktív témák