-
GAMEPOD.hu
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
MadMancs
veterán
válasz Bajgunar #111804 üzenetére
Diginél semmiképp se lehet baj, net van, részéről ennyi a feladat. Wifit a Te saját routered adja TV-nek, ebbe diginek beleszólása nincs. Routered körül kell a hibát keresni.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz tamas.nick #111836 üzenetére
Ugyan így van nekem is (Asus RT-AX55),2 Android TV, 4 Android telefon, egy win server 2011 pc, és egy win 11 laptop, semmi gond nincs egyikkel se.[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz Bajgunar #111875 üzenetére
Passzív/aktív kapcsolat nem csak a router/ont portforward-tól függ. Saját gépen is minden tűzfalat rendbe kell vágni. Nálam pl win defenser utolsó frissítése után minden blokkolva volt szinte.
Amit írtál csak fél igazság. passzív is tud akár max sebességgel leechelni/seedelni, de csak aktivakhoz tud csatlakozni. Szóval ha van elég aktív akkor nem biztos hogy észreveszi egyelaltalan hogy gond van.
Illetve ami fontos hogy kliensek/1-2 oldal aktív alalpot ellenörzője mar 10+ éve nem működik. Mert ha van is szabály csak akkor lép életbe ha fut és aktív az azt használó alkalmazás. Tehát nem nonstop van nyitva a port csak ha a belső kliens azt mondja kell.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz Dragon3000 #112113 üzenetére
Neked is szerencséd van, itt még nincs is Telekom. Csak digi és a hulladék Voda.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz Dragon3000 #112124 üzenetére
Mondjuk igen, őskorszak .
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Digi se makulátlan.
Egyre több az 1-2 perces szakadás. Az az egy szerencséjük húgy nem igazán érdekel.
Mobilon ha szakad vált mobilnetre (korlátlan), ezen kívül többnyire TV-n használ netet Netflix, YouTube, HBO Max, Disney+. Ott még van annyi buffer hogy ne okozzon gondot.
Voda felénk eszméletlen instabil, többször rossz mint jó.
Az üzleti előfizetésem Hitronnal mondjuk mondhatni stabil volt. De már üzletieket is cserélik ConnectBox másolatra ha nincs fix IP. Illetve a 30mb up is édeskevés volt.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz Dragon3000 #112142 üzenetére
2 hete ez a helyzet.
Jó elég, de ez már jogszabály alapján is kevés (úgye illene a kínált sebességet ami 700mbps döntő többségében elérni. Na nálam november 20, 20:18 óta fixen egyszer sem érte el.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz Dragon3000 #112157 üzenetére
Nem. Illetve ugye nonstop ez van.
Igazából nem zavar. De be fogom jelenteni. Diginél még nem foglalkoztam volna vele.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz Astery #112342 üzenetére
Van.
Modem módba kapcsolatod HGW (csak ügyfélszolgálat tudja megtenni).
Utána mehet saját router, viszont vodánál nem pppoe van. Routerben a dinamikus IP módot válaszd pppoe helyett. Ennyi a teendő. Meg persze a router saját igényeire való konfigurálása.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz pRoject22 #112375 üzenetére
Szerintem kellően vissza vannak fogva streaming szolgáltatások. ~1 hónappal ezelőttig semmi bajom nem volt velük. Most ott járunk hogy Netflix csomagot visszavaltottam 4K ról HD-ra, Disney+ pedig vissza van véve HD-ra mert 4K meg megakad folyamat mind a kettő TV-n ugyanakkor ( ha telóról megosztom Yettel mobilnetet TV-k nek, mind a kettőn párhuzamosan akadásmentesen megy a 4K film). TV-n speedtest (böngésző) diginettel 300/300 körül hoz szóval nem a sebesség a baj.
Másik történet, ugye azt már írtam hogy november 20 20:00 óta fixen 600-680 a max lefelé NMHH mérőbox szerint is. Írtam nekik (nem azért mert kevés, hanem mert nem fair). Válasz, a hiba nálam van, ellenőrizzem PC-met. Válaszoltam hogy semmi köze se belső hálónak se PC-nek NMHH boxhoz. Itt már ment másolat NMHH-nak is. Kíváncsi vagyok mit lépnek, mert nem hivatkozhatnak garantáltra, mivel a kínált sincs még sose (700/225).
Aztán lehet a 2 esetem összefügg.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Szép reggelt 😁😁
Azért úgy látom diginél elég hullámzó a számlázás. Hol utolsó utáni pillanatban érkezik a számla, hol a régi tendenciához hasonlóan hónapokkal előre számláznak. 🤔
Most épp februárban járnak 😁
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
-
MadMancs
veterán
válasz Vistaboy #112477 üzenetére
Ebben konkrétan segíteni nem tudok,
de jelen pillanatig is tökéletesen kezeli Outlook POP3 (Microsoft 365 előfizetésem van, azaz épp az aktuális legfrissebb Outlook). Alapból exchange és imap használok de saját domaines mailen meglestem most pop3-al is.
Ezt a váltást amúgy nem értem. Engem fordítva, azzal nyaggat Outlook hogy próbáljam ki a pre-outlook ra frissült Windows mailt mert milyen jó lett. Kipróbáltam valahol a mail és Outlook között van funkcionalitása de inkább vissza eredeti Outlook. Ebből ítélve hogy dolgoznak rajta, fejlesztik, nem hiszem hogy meg fogják szüntetni.
Windows 11, fejlesztői teszt csatorna.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz Vistaboy #112479 üzenetére
Túl sok féle Outlook nem hiszem hogy van. Azt tudom elképzelni hogy Windows mail valóban megszűnik és lesz belőle Outlook, de nem a telepíthető hanem beépített. Valószínűleg nálam már a teszt rendszer miatt frissült le.
Ha jól értem a digi mail címét használod akkor? Webes felületen belépve mit látsz?
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz Vistaboy #112483 üzenetére
Akkor lehet leállt a szerver. De ha elindult, akkor lassan meg kell kapnod a 20.-a utaniakat is. SMTP beállítás válogatja, de általában 5-7 napig próbálja újra elküldeni ha nem ért célba (nálad).
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen