Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • yogibear

    addikt

    válasz pjen #66493 üzenetére

    Az ügyfélkapun is lehet az adataidnál... kérdés, hogy figyelembe veszik-e... figyeli-e a rendszerük... szerintem nem...

    Nyáron derült ki, hogy a kb 20 éves email címem megy a kukábam a maradék felajánlott végződésekből kellett másikat választani (az meg átkerült a norvégokhoz, mint a citrom is). Át is írtam ügyfélkapun, majd november végén igényeltem az epackot és az értesítést róla továbbra is a régire (ami megszűnt) akarta küldeni... annyi volt csak, hogy ott át lehetett írni másik címre... így végül oda érkezett...
    Most meg hogy a norvégok fizetőssé tették a citromot, esélyes hogy a másik is az lesz hamarost, így átírtam újra az értesítési emailt az ügyfélkapun, de a februári számlaértesítő továbbra is az előzőre jött meg... így ha a márciusi is, akkor marad az ügyfélszolgálati kuncsorgás, hogy írják már át manuálisan, mert xar a rendszerük, nem veszi figyelembe az ügyfélfiókban lévő módosítható adatokat...

    „Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”

Új hozzászólás Aktív témák