-
GAMEPOD.hu
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
quex
tag
válasz mikromanus #32158 üzenetére
Már kb. 1 hónapja nem halt meg egyszer sem a barbim, csak nem üt.
Olyankor szoktak kirakni, amikor még nem kezdem el a játékot.I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
Hát nem tudom, nekem 11 jegyű számnak látszik. Ha ez a másik hp-jának a fele, akkor 4 darab egyenként 6M valós dps-t leadó karakter ezt másfél óra alatt tudta lenyomni. Kicsit soknak tűnik. Ne mond, hogy ezzel nincs semmi baj.
(#33469) mikromanus: az csak 9 jegyű lenne
[ Szerkesztve ]
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
Észrevetted az ellentmondást önmagadban, hogy egy 30b-s wd-t hasonlítasz össze egy 500M-es wiz-zel, majd ebből aztán leszűröd, hogy az archon wiz nem való oda? 500k+ dps-es archon wiz-el kell odamenni és az gyönyörűen működni fog. De az sem kerül 30b-be.
[ Szerkesztve ]
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
Nézd, ha 1 WD 30 milliárd goldért 1 szörnyre lead 6M dps-t, egy 500k+-os wiz meg csak 3M-et, és feltételezzük, hogy mindig az összes szörny folyamataosan be van húzva a monk által, akkor az a wd nyilván pontosan 2-szer annyira tud hatékony lenni ebben a szituációban.
Mindazonáltal nem tűnik reálisnak, hogy 2 db 30b -s wd folyamatosan teljesen együtt mozog, a monk folyamatosan behúzva tartja a szörnyeket és így haladtok együtt. Sokkal életszerűbbnek érzem azt a változatot, hogy- egyrészt nincs ennyi goldja 1 játékosnak 1 karakterre,
- másrészt a mobok mégis csak kicsit arébb mozdulnak időnként, amit viszont a wd már nem sebez, a wiz meg igen.Szóval elméletben teljesen egyetértek Veled, igen, hatékonyabb lehet úgy, ahogy elképzeled, ugyanakkor teljesen valószerűtlennek érzem, hogy csak azért költenének több ezer eurót egy karakterre, hogy ezt a mozdulatsort ismételgessék ritmikusan együtt haladva. És akkor már az archon wiz nem is fog mellettük olyan unalmasnak tűnni...
[ Szerkesztve ]
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz mikromanus #33841 üzenetére
Mikro, Te meg menj inkább játszani csapatban, azt gyakorold, mert azt olvastam, hogy még mindig inkább széthajigálod a szörnyeket.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz mikromanus #33853 üzenetére
Mert a karaktert értékeli, a játékos mazochizmusa nem növeli az ajánlott MP szintet.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz killerjohn #33880 üzenetére
Csak viccből írtam. De egyébként ha ránézel a karijára, Te sem mennél vele mp10-re.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
Nekem is vannak ilyen élettöltési problémáim. Arra gondoltam, szügségszerűen elég magas chd-val játszik mindenki, aki ls-t használ. Ha az ütés nem crit-el, akkor az ls-el működő élettöltés eljelentéktelenedik. Ismerjük a játék véletlen-generátorát, eléggé látványosan nem a statisztikailag elvárt eredményeket hozza. Nem lehet, hogy időnként sokáig nem crit-elnek az ütések és ezért akadozik az élettöltés ls-el?
Ez magyarázat lenne arra is, hogy dh-nál miért nem szembetűnő. Egyszerűen nem kihagy, csak chd nélküli sebzésekkel számol. De a dh nem 3 vagy 6 ls-el dolgozik, hanem 25-el. Ezért ott nem annyira vészes.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz killerjohn #34112 üzenetére
Ha méred közben és sebzés van, akkor rossz volt a sejtésem.
A DH-s példát gondold át. Igaz, hogy peches széria esetén kicsi a sebzés, de 25% ls van, tehát ott alacsony, nem crit-es sebzésnél is látnod kell, hogy működik valamennyire, hiszen kb. annyit kell töltődjön, mint más karakternél crit-el.
A pörgetyűs barbiban 100%-ban egyetértünk a zárójeles kiegészítésed szem előtt tartva.
Na mindegy, csak egy ötlet volt...
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz davidsito #34250 üzenetére
Amúgy mi a célod a további fejlesztéssel? Ezzel már most is kb. egymagad elviszel egy 4 fős mp10-es party-t. Mit akarsz még elérni vele? Nem fogsz tudni kivel játszani, mert hót mindegy lesz, hogy van-e ott még valaki.
(#34251) MrCsiT: A trium annyira nem jó fagyis wiz-nek szerintem, mert nincs rajta as. SorryBlade meg fagyis wiz.
[ Szerkesztve ]
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz mikromanus #34268 üzenetére
Tényleg nagyon olcsó a 6 chc-s int-es mempho. Még csak kb. 2000 órám a játékba, de már sikerült is vennem egy chc nélküli darabot. De tényleg nagyon olcsó. Köszönjük Emese!
Valójában a 6 chc-s int-es mempho kibaszott drága. Az str-es meg mégkibaszottabbul, de semmi esetre nem olcsó.I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
Felvennék a játékban új barátokat mp5-mp8 partykra. Főleg monkkal mennék. (Mármint az én karakterem egy monk.)
[ Szerkesztve ]
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz mikromanus #35346 üzenetére
Már miért lenne problémás az item-eket szétválasztani?
Egyszerűen az item level 64-től nem lennének hordhatóak csak a kiegészítő esetén. Ott van rajta a tulajdonság minden darabon, nem igényel semmilyen plusz adatot az adatbázisban, csak egy szűrést.I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz sto1911 #35358 üzenetére
Nem tudom, kit zavar a nightmare vagy a hell fokozat, amikor az mindössze 2 ismétlést jelent, miközben a többség az inferno-t ismételgeti, illetve annak is csak egy részét, ami nekem ránézésre ugyan olyannak tűnik, mint a nightmare vagy a hell.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz sto1911 #35362 üzenetére
Ha zavar a nightmare és a hell fokozat, most is ki tudod hagyni a nagy részét, csak nyittass magadnak portált act 3-ra, megfelelő szint elérése után pedig act 4 utolsó quest-ére és mehetsz tovább. Így végig sem kell járnod az act 1, 2 és 4-et sem normálon, sem nightmare-en és hell-en sem. De lemehetsz a póni pályára is szinteket lépkedni, ha azt jobban szereted. Esetleg húzathatod is magad egy baráttal act 3-on. Segítséggel pár óra alatt fel lehet rántani 60-asra a karaktert, ha Te csak az infernon szeretsz játszani.
Szerintem nem rosszabbak ezek a kis pályák, mert itt még lehet használni a "vacak" skill-eket is, infernon pedig már sok közüle nem ér semmit. Ha megnézed, pl. van olyan is, hogy kapsz 300 life regen-t, ami alacsony szinten überkirály dolog, infernon pedig még a hibbantak sem állítják be maguknak.
Drop meg nincs infernon sem. Ha a drop-ért játszol, akkor valószínűleg kevered egy másik játékkal.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz sto1911 #35376 üzenetére
Nyújtani akarták a játékot, mert kevés a tartalom benne. De ezek az ismétlések kihagyhatóak, ha Téged zavarnak, enélkül a többszöri végigjátszás nélkül is fel tudod rántani 60-ra a karaktert segítséggel. Ha tényleg kihagyják belőle a nightmare-t és a hell-t, akkor azt azért teszik meg, mert kap új fejezetet (act 5), különben hiányérzeted lenne.
(#35375) mikromanus: "Minden skill használható infernon is."
Oké, lehet hogy konkrétan Te éltben maradsz bármelyik véletlenszerűen kiválasztott skill-el és rúnával, de ha konkrétan magamra gondolok, nekem a gyengébb felszereléshez hatékonyabb skill-eket kell kiválogassak, hogy a játék játszható maradjon.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
De ez a 25% mindenre hat, vagy csak speciális skill-eket erősít? Mondjuk néztem, hogy ha mindenre hat, akkor sem verheti meg a kardot, ha ls-t is akarunk rá, mert eleve alacsonyabb dps-el dolgozik, a kardon meg lehet +chd, ami jóval 25% fölé is mehet. Szóval továbbra sem értem, hogy miért lehet annyira jó a wkl. Kipróbálni meg nem tudom, mert veszett drága.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
"És? Az csak CD, lesz a 400%-odból 425%, és még az se mindegy mennyi CC van mellete, hisz a crit is csak minden másodikra üt be kb."
Ezek szerint ha olyan skill-ezést használasz, ami 100% lighting-al sebez, ami a wkl szempontjából az ideális eset, akkor a fegyver alap dps-ét növeli meg 25%-al?
Tehát pl. egy 900 dps-es 25 lighting-os socket-es wkl 1125-ös, socket-es, chd nélküli kardnak felel meg?
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz Gyuri27 #35899 üzenetére
Jazz simán megértené amit mondasz, de nem is akarja megérteni, mert neki ez így pont jó, mert a karaktere jó, a többiek meg csak leshetik...
Szerintem az a baj, hogy a játékban a pénz túl van értékelve annyira, hogy rendes játékkal egyáltalán nem lehet elérni azt az érzést, hogy igen, kijátszottad, van egy karaktered, amivel normálisan tudsz haladni a legnehezebb fokozaton. Ezt az érzést nem kapod meg a játéktól soha, ha csak játszol. Vagy fizetsz bele, vagy az ah-n flippelgetsz, de normális játékból nem lehet jó karaktered. Ez egy ilyen játék. Szerintem ez gond, mások szerint így van jól.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz mikromanus #35990 üzenetére
És ezt hogy csinálod? Belépsz a faluba, a hír hallatán halálra röhögi magát az összes act összes szörnye, majd a goblinok gyorsan összekapkodják és legórják eléd a legjobb darabokat?
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz mikromanus #36403 üzenetére
"Nem. Nem az csal aki fizet érte, hanem az csalhat, aki ezzel nem rondít bele mások játékába."
Nem. A fizetés az legális csalás a játékban. És de, belerondít más játékába, mivel ez egy kooperatív játék, ahol az együtt játszást lehetetlenítik el vele. Nem lesz élvezhető egy mp10-es fizetős karakterrel egy mp5-ös csapatban menni sem a gyengéknek, sem a fizetőseknek.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz mikromanus #36405 üzenetére
"Mégis mitől lenne neked attól szarabb a játék ha másnak jobban megy mert megvette a cuccokat"
Nagyon egyszerű. Hónapokig együtt játszottunk egy 4 fős csapatban. Egyszer csak bevásárolt az egyik, és már nem volt értelme tovább együtt menni. Aztán bevásárolt a másik is. Aztán már csak egyedül maradtam, ők meg hamar megunták, mert semmi kihívás vagy cél nem maradt számukra és a csapat is odalett. Egyszerűen szétveri a csapatokat, csak Te nem veszed észre, mert egyedül játszol.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz mikromanus #36408 üzenetére
Igen? És hány olyannal játszol rendszeresen, akik akik nem fizettek a cuccukért?
Mondjuk mindegy, mert amit nem akarsz megérteni, azt úgysem fogod.I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz nightmare13 #36419 üzenetére
Szerintem ez remek ötlet. Szerintem ha killerjohn-t rábeszélnénk, talán feltenne egy ilyen dinamikus adatbázis-naptárt. Aki regisztrál rá, feltehetné, hogy éppen most játszik, vagy ha tudja, hogy kb. mikor fog játszani, melyik act, hanyas mp, hogy mivel jön, miket szedeget fel, mennyit szöszmötöl, milyen útvonalon, mi kellene a csapatba, stb. bármi, amit fontosnak tart. Lehetne rá jelentkezni és akkor betöltené a helyet, stb. Persze nem tudom, hogy lenne-e rá igény.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz Thrawn #36695 üzenetére
Linkelhetted volna mellé a csapattársak karaktereit is, mert egy public mp10-en gyakran előfordulnak 30-40 k dps-es karaktarek is, akik imádni fognak akkor is, ha nem halsz meg és 10 perc alatt lenyomsz 1 elitet nekik.
DH-val meg jó hogy nem szeretik ha pörögsz, mivel játékban 340k dps-el kb. mp1-en lehet normálisan dh-val pörögve haladni (strafe build). Magasabban nehézségi szinten foroghatsz fél órát egy közönséges csonti körül akár mennyit is költöttél a karakteredre, csak csiklandozni fogod vele a szörnyeket.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz Thrawn #36724 üzenetére
"Public MP10-en nem sokáig szokott bent lenni nem odavaló karakter."
Na ebben nem értünk egyet. Azt figyeltem meg, hogy nagy védelem, semmi dps-es karikat építenek sokan és azokkal mennek be mp10 public-ra és nem igazán halnak, csak várják hogy más leüsse a szörnyeket. Az enyém sem való oda, csak a múltkor nézelődtem és több olyan csapat állt össze, ahol 3-nak összesen nem volt annyi dps-e, amit 1 karakterrel illett volna hozni már mp5-re is.
"strafe-builddel szigorúan csak szólózni érdemes"
Ezzel egyet értek, de erre írtam "ha nekiállok DH-val pörögni akkor csúnyán antiszoc leszek". Ebből gondoltam, hogy csapatról és nem szólóról beszélsz. Bocsi, azt hittem hogy public-ba vitted így a dh-t és ezzel akartad alátámasztani, hogy a barbid jó csapatjátékos.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz Thrawn #36729 üzenetére
"annyit jelent,"
Kell hozzád spéci szótár. Attól még mert valaki "közösségellenes" nem minden esetben nyilvánvaló, hogy kerüli a közösséget, mert megeshet, hogy a közösségbe nem illő viselkedése miatt a közösség kerüli őt.
Amúgy egy időben nagyon sokat játszottam public-ban. Mostanában inkább csak akkor megyek be, ha előreláthatóan nincs időm összefüggően 1 gyors run-ra sem.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
Marha jót tudsz szórakozni azon, hogy aki archon wiz-re fejlesztett, azzal valószínűleg ki lesz b@szva. Tényleg nagyon vicces.
Ha folyton lejár, az egy 2 perc cd-s skill-nél elég gáz. Építigeti szépen a krakterét, és mielőtt elég jó lenne, egyszerűen megszüntetik ezt a lehetőséget, hogy játszhasson vele rendesen.
[ Szerkesztve ]
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz mikromanus #37162 üzenetére
Egyikőtöknek sem hiszek.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz mikromanus #37166 üzenetére
Kínos, de vajon kinek? Anyósomat sem értem. Csak beszél, beszél, és ha véletlenül valami fontosat mondana, akkor sem veszem észre. Lehet granini is hasonlóan van veled.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
Így gondolom én:
Nem vágja le önszántából a blizzard az aranytojást tojó tyúkot. Az ah-t azért zárja be, mert jobb üzletet remél.
Szerintem a játékosok jelentős része elhagyta a játékot. A régiek közül aki akart, az már fizetett, aki nem, azok jelentős része már nem is fog valós pénzt költeni ah-ra. Újak meg nem nagyon vannak. Bedöglött. Végérvényesen. Más stratégia kell. A kiegészítőt kell eladni.Na de a kiegészítőt jó lenne minél szélesebb körben eladni. A régiek megveszik, ha csak nem csesznek el valamit nagyon. De mi van azokkal, akik elhagyták a játékot? Velük is meg kellene vetetni. Na de kinek van kedve a 0-ról, nagy hátránnyal (0 gold-dal, mások meg multimilliárdosak) elkezdeni a játékot? Hát nem vonzó tuti vesztesnek lenni. Kellenek az újak, kellenek a régiek is. A régiek nem akarnak lemondani az elért eredményükről, az újak nem akarnak hátránnyal kezdeni, ha külön választják őket, akkor mindenki elégedetlen lesz. Tehát kell a közös játszótér, ez lesz a ladder, ott mindenki "új lenne". A régiek is megtartanák a karakterüket elszeparálva, így az újaknak is esélyük lenne. Na de sokan nem adnának pénzt rövid használhatóságú item-ekre, sokan nem játszanának, ha lenne lehetőség ah-zni ebben is, sokan nem játszanának nem átmenthető item-ek miatt. Na ehhez fel kell javítani a drop-ot, az item-eknek meg átmenthetőeknek kell lenniük a régi játszótérre. Ha átmenthető, akkor az ah a régiben is meg kell szünjön, mert a ladder-ből áramlik befele a cucc.
Így nem kell új tartalom, mégis sokan fognak játszani ismét, mert lesz verseny, tovább fejlődik a régi karakter is, ezért ismét sokan megveszik a kiegészítőt.
Szerintem így gondolkodtak. Ha így lesz, akkor csak azok fognak vele szívni, akik top item-ekben halmozzák a vagyonukat és nem adják el időben. A saját cucc továbbra is kelleni fog. Aki gold-ban tartja, majd hülyére craft-olhatja magát és überkirály lesz.
Na, kíváncsi vagyok, mekkorát tévedek.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
Nem hiszem, hogy ilyen egyszerű lenne a dolog.
Konzolra azért nincs ah, mert ott elvárás, hogy net nélkül is lehessen játszani, folyamatos netkapcsolat igénye mellett nagy bevételtől estek volna el, az offline játék mellett pedig nem tudnák garantálni a drop "tisztaságát". Ezért nincs konzolon ah.
Ettől függetlenül tesztnek nagyon jó a pc-s változathoz. 2 legyet 1 csapásra...
(#37419) mikromanus: Komolyan hiszed, hogy számít nekik, hogy pénzéheseknek gondolják-e őket? Persze hogy azok. A hasznot akarják maximalizálni minden áron, és szerintem a jelenlegi helyzetben az ah akadályozza ebben őket, ezért kiveszik. A fentebb leírtak miatt rossz nekik az ah.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz Wolverine #37479 üzenetére
A patch az a javítás. Kiadták a programot félkészen, és még pofoztak rajta valamennyit. Tehát előre fizettünk érte, így nem jogos, hogy ezt mint munka, duplán számolod be. (Egyszer, amikor még nincs kész, de fizetünk érte, egyszer meg amikor késve megcsinálták.) A kikukázott részeket sem kellene felhoznod plusz költségként, mert elég abszurd dolog. Ha elvállalsz egy híd felépítését, rajta kerékpársávval, majd a hidat nem, csak egy, a folyó mellett elhaladó rövid kerékpárutat csinálod meg, akkor kifizetik neked az egész hidat is?
Azt akarod mondani, hogy a kb. 600 millió dollárból nem futja a fejlesztésre, meg 10 évre a szerver költség fedezésére úgy, hogy egyre csökken a játékosszám? 10 éven keresztül folyamatosan 1000 ember havi 5000 dolláros fizetése jön ki ennyi pénzből. Mégis mennyit kellene kapjanak érte, hogy szerinted reálisan meg legyenek fizetve?
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- További aktív témák...
- 1151 V2 CPU-k / I5-8500 / I5-8400 / BESZÁMÍTOK!
- Intel i5-10400 hatmagos processzor + doboz + gyári új hűtő
- Nintendo Switch játékok (ง '-' )ง Budapest Nyugatinál
- Fekete Sony PlayStation 5 Cover (Lemezes változat)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB Dual SIM Phantom Black Gyárilag független Csere/beszámítás is!