-
GAMEPOD.hu
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
quex
tag
válasz Kicsimix #1066 üzenetére
Az AS Edge-nek a sok chrit-eléshez kell. Ugyan annyit üthet egy lassabb de nagyobb fegyver, viszont egységnyi idő alatt kevesebb lesz a chrit, ami azért fontos, mert olyan passívot használ, amely a chrit-re csökkenti a CD-t.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
Nincs igazad. A játék végigjátszható bárki által külön befektetett pénz nélkül, feltéve ha szán rá elegendő időt. Ha valaki ezt sokalja, akkor játszon csak hell fokozat végéig, mert infernon is ugyan olyan a diablo, mint normal fokozaton, csak jobb felszerelés kell hozzá.
Az a baj, hogy te arra vágysz, hogy több millió ember közül a legjobb legyél idő és pénz ráfordítása nélkül. Ez nem fog menni. De ez ne is fusztráljon. Játsz és élvezd a játékot. Nem lehet mindenki mindenben a legjobb, ezt is meg kell tanulni.
De ha mégis arra arra vágysz, hogy idő és pénz ráfordítása nélkül te legyél a király, akkor menj vissza egy magasabb szintű karakterrel a normal act 1-re, nyissd meg public-ra és láss csodát...
[ Szerkesztve ]
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
Pontosan mi ez a kimutatás? Mert így önmagában semmit sem mutat arról, hogy több-e a barbár karakterrel játszó játékos. Ha pl. a rendszerben lévő karakterek vannak megszámolva, akkor nem fest reális képet, mert sokan csak legyártják a karaktert és nem, vagy csak alig használják.
Mj.: Csak gépelési hibákat javítottam.
[ Szerkesztve ]
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
Sziasztok!
Ilyen karaktareim vannak:
DH 44K DPS (SS-el 104k) (akt 1,2,3,4)
Wiz 64k DPS (akt 1,2)
Barb 10k DPS (akt 1,2)
WD 22k DPS (akt 1)
Monk (norm. akt 4, 29. szint)Ha valaki hasonlóan nem überkirály cuccban tolja, és szívesen játszana néha esténként vagy hétvégén 1-2 órát egy csapatban, akkor jelezze privátban.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz mephi666 #7065 üzenetére
Butaság, amit írsz. Kiszedtétek már a pénzt ebből a játékból. A jobb drop azoknak kedvez, akik saját maguknak gyűjtik össze a felszerelést és nem üzérkednek az AH-val. Mindegy, hogy 1000 milliárd goldért árulod a legjobb itemeket, ha talál olyat bárki, ami miatt nem szorul rá, hogy a piacról öltözködjön, akkor a játék számukra is élvezetes lehet. 1.05 előtt nekem nem hullott olyan item, amit 100.000 arany felett el lehetett volna adni. 1.05 óta viszont kaptam 2 használható amulettet és egy jó mantcore-t és egy jó receptet. Olyanokat, amelyeket sosem tudtam volna megvenni goldért, mert 10 millió feletti tételek a piacon, és az 1.05-ig elérhetetlen volt számomra. Most ezt sajnálod tőlem? Nem számít a játékon belüli gazdaság, nem számít benne a sok (bio- és normál) bot ha nincs rákényszerítve az ember, hogy AH-zon.
És jó a sok szar legendary item is (ha legalább 60-as), mert lehet craft-olni belőle. Eddig a craft-olás is csak kevés ember kiváltsága volt.
Egyszerűen te a pénzedet siratod, ezért siratod a gazdaságát, pedig ennek játéknak kell lenni, nem foglalkozásnak.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz mephi666 #7118 üzenetére
Megveszed a jó itemet, használod, hatékonyabb vagy, jobban haladsz a gyüjtögetéssel, majd lecseréled jobbra és és eladod még nem rossz árban. Ez az elve. Ezt szeretnéd. Ugye?
Csakhogy nem megy ez mindenkinek így, mert egyrészt nem mindenki egyformán ügyes a játékban hasonló felszereleés mellett, ezáltal nem mindenki egyformán hatékony, nem mindenki azonos mennyiségű időt tölt a játékkal és nem mindenki szereti játékra szánt idő jelentős részét játék helyett a piac figyelésére fordítani.
Emiatt lemarad és a következő történik: Nem hullik semmi eladható. Nehezen összegyűjt egy kis pénzt, megvesz egy számára elérhető fegyvert, pl. 2 millió aranyért. Ez a 2 milliós fegyver nem elég hatékony, de jobb, mint az előző, jobban halad vele, de ugyan úgy nem hullik semmi, a gyűjtögetés lassú marad. Megint összeggyűlik a pénz, cserélné a fegyvert, de eltelt pár hét és a 2 milliós fegyvert ekkorra már 5-10 ezer arany áron árulják kilóra. De ekkor már 6-10 millió egy olyan fegyver, ami már érezhető különbséget nyújt. Ez volt eddig.
Ezzel szemben most az van, hogy 1.05-ben találtam egy fegyvert, amivel az eddigiekhez képest lehet haladni. Ezzel már megy MP4-is. És nem fogom sajnálni, ha nem fogom tudni eladni 5 ezer aranyért sem, ha értelmes idő alatt (nem több száz óra játék után) találok vele olyat, ami jobb ennél és érdemes cserélnem.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
Nekem is úgy tűnik, hogy a barbáral a legegyszerűbb játszani. De mivel mindenkinek lehet minden fajból 2-2 karaktere és bármelyik karakterrel lehet játszani, így szerintem ez így rendben van. Én a wizardot szeretem, de pancser vagyok hozzá. Kicsit is üt és rendszeresen elhalálozik. Ezért amikor játszom, a wizardal megyek, amikor a dupla boss fight-ra, akkor inkább a barbárt viszem, amit sokkal kevesebb goldból fejlesztettem sokkal hatékonyabbra, mint a wizardot és mégsem szeretek barbárral játszani.
Ha a barbárt legyengítik, akkor szerintem nagyon kevesen játszanának vele. A babár így jó, ahogy van. Nehezen hal és nagyot üt.I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz D1Rect #10272 üzenetére
Nem jövök rá, hogy miért jó 1 000 005 licitet tenni. Én arra gondoltam, hogy ha 1 millió goldot szán egy tárgyra valaki, akkor esetleg 1 millió + 1 licitlépcsőt ha megad, annak lehet értelme. De az 1 000 005-ös licitet nem értem.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz radi8tor #10295 üzenetére
Most azért raksz be értelmetlen hozzászólást, mert moderátor lettél és megteheted? Kérdeztem valamit, mert nem tudom a választ. erre írsz valamit, aminek semmi értelme mert legfeljebb az érti, aki a választ eddig is tudta. Ezzel nem megyek semmire, csak fogja helyet a fórumon.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz Sirandrish #10301 üzenetére
Igazad van, de felbosszantott. Majd legközelebb inkább nem reagálok az ilyesmire.
Köszönöm a választ jjc, Sirandrish és persil!Szerk.: És biztos, hogy az nyeri a licitet, aki többet ír be, nem az, aki hamarabb lépte meg a legmagasabb licitlépcsőt?
[ Szerkesztve ]
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz radi8tor #10315 üzenetére
Nem ugyan az. Nem tudom, hogy működik a rendszer, csak kérdezem.
Mert pl. ha 1 millión áll a licit, a következő licitlépcső 1.050.000, de azt senki nem tette meg, viszont többen is tettek maximális licitet 1 millió és 1.050.000 közé, akkor nem tudom, hogy az történik-e, hogy közülük a legmagasabb licit nyer, pl. 1.049.999-el, vagy az, hogy kerek 1 millióért viszi az, akinek először érte el az 1 milliót.Oké, így már értem, hogy miért írta D1Rect az 1.000.005-öt. Köszönöm a segítséget mindenkinek.
[ Szerkesztve ]
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz D1Rect #10344 üzenetére
Éppen radiátor írta, hogy A és B user egyszerre nem tud 2 azonos licitlépcső közé tenni, mert azonnal visszaadja a pénzt, ha a következő licitlépcső alatt van a bid-je. Ha 200k-n áll a bid, majd valamelyik hamarbb teszi meg, akkor már vagy A vagy B nem tudja megtenni a példában szereplő összegű tétjét, függetlenül attól, hogy melyikük tett volna 5 goldal nagyobbat. Tehát 5 goldal nem nyer semmit. Illetve csak akkor, ha éppen ott a licitlépcső ugrás az 1 millió és az 1 millió + 5 gold között, aminek elhanyagolhatóan kicsi az esélye.
Szóval ilyen esetben nem az számít, hogy melyiük tesz 5 golddal többet, hanem hogy melyikük teszi meg hamarabb a tétjét.
Ebből adódóan (#10299) jjc elgondolása is bukik, miszerint ha látja, hogy alacsonyabb a bid, mint amennyit rápakolt, de mégsem nyerő, akkor 1 licitlépcsővel már biztosan pillanatnyilag nyerő lesz. Ez nem így van, mert bármikor így látszik, amikor az a helyzet, hogy valaki vezet bid-el úgy, hogy van rajta még a mi tétünktől nagyobb összeg, és mi alacsonyabb összeget rakunk rá, mint az ő maximum bid-je, és nem találtuk pontosan el a licitlépcsőt. (Pl. mert nem számoltuk ki.)
Egyedül Sirandrish-nak van igaza itt: (#10301). Ha van rá 1 milla aranya, rádob random némi számot a végére. Ennek az az értelme, hogy nem kell hozzá kiszámolni a licitlépcsőket és megelőzi azokat, akik kerek számokat adnak meg maximális bid-nek.
Egyszerűen csak nem értettem, hogy miért írod a +5 goldot, de így már értem, hogy hogy gondolkodtál, ami jó is lehetne, de a rendszer nem így működik. Szóval Sirandrish módszere a jó!
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz D1Rect #10351 üzenetére
Lehet, hogy igazad van, de akkor ez nagyon nincs rendjén.
Azt mondod, ilyenkor az nyer, aki 1 000 001-et teszi. Ugye licitlépcsőnként lehet tétet emelni, tehát alapár*1.05^n értékekért kellhet el csak a tárgy. Jól gondolom? Ha így van, akkor aki a 1 000 001-es tétet tette, de az 1 000 000 után, az elvileg nem nyerheti meg, mert pl. 999.500-ért kapja meg, de annyit már megadtak érte előtte. Nem? Mert ebben az esetben nem teljesülne az, hogy az nyer, aki hamarabb lépi meg a licitlépcsőt.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz D1Rect #10354 üzenetére
Akkor úgy kérdezem, hogy az alap ár * 1.05^n, (ahol n=0..inf) -ért lehet csak megvenni egy tárgyat, vagy ettől eltérő összegekért is.
Konkrét példával, ha esetleg úgy szemléletesebb lenne, hogy mit nem értek:
Ki van rakva 1000 aranyért.
Az A user rátesz 5000 aranyat.
Ekkor az ára 1000 aranynak látszik.
A B user rátesz 1050 aranyat, ekkor nem fogadja el tőle a pénzt a rendszer, hanem A user-é lesz a vezető licit, de már 1050 arannyal.
Ha erre C user 5001 aranyat licitál, akkor a rendszer elkezd lépegetni automatikusan...1050, 1103, stb... tehát max{x = 1000*1.05^n < 5002, n=1..inf} halmazból fog felvenni értékeket.
n < ln(5)/ln(1.05) => n = 32.
Ebben az esetben 4765 goldért kellne elvinnie B usernek.Abban az esetben, amit Te mondasz, itt szerinted 5001-aranyért vinné el C?
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz D1Rect #10356 üzenetére
Nem túlbonyolítani szeretném, hanem megérteni.
Szóval azt monod, nem lépeget, csak arra figyel, hogy minimum 5%-al nagyobb legyen az aktuális ár, mint az előző. Ha pedig A user-től magasabbat tett meg, B user, akkor min({A*1.05, B tétje}) lesz a következő aktuális ár?
[ Szerkesztve ]
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz mikromanus #10361 üzenetére
Ezt gondoltam én is, de most nagyon úgy tűnik, hogy nem.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz ProEvoFan #10938 üzenetére
Két különböző szituáció az, amiről beszéltek. Nem igaz, hogy egyikőtök sem látja, hogy mindkettőtöknek igaza van!
Abban az esetben, ha rád mászik annyi elit, hogy ha egyszerre ütnek, akkor kivégeznek, akkor nagyon is hasznos, ha 1-2 elszalad belőlük. Viszont ha eleve nem fér hozzád annyi elit, ami meg tudna ölni, mert kénytelenek sorbaállni a helyért, akkor kifejezetten bosszantó, ha elszaladgálnak és amiatt egyszerre kevesebbet érsz.
Ennyi az egész lényege. Mit kell erről ennyit vitázni? Inkább csatlakozz be hozzájuk játszani, írták, hogy általában csak 3-an mennek...
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
-
quex
tag
válasz mcsabee #18543 üzenetére
Azt írod, a craftek eséséhez mindenképpen 5 NV szükséges és hullhat több boss-tól, többek között Rakanoth-tól.
Kérdésem, hogy lehet Rakanoth-hoz 5-ös NV-vel eljutni? Nekem még sosem sikerült.Köszönöm a válaszokat. Nem tudtam.
[ Szerkesztve ]
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz buherka #19014 üzenetére
Milyen néven fut az AH-ban az amulett receptje?
Kb. mennyibe kerül a recept? Milyen összetevőből mennyi szükséges hozzá?
Barcer recept hullott 4 féle az újból, de amuletté nem. Az amulett recept ennyire ritka, vagy másik szörnyből lehet kiverni?I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
Aki nem akarja megérteni, ebből sem fogja megérteni. Aki érteni akarja, enélkül is érti.
Nekem valószínűleg ez volt az utolsó mikrotranzakciós játék, amivel valaha még játszani fogok. Ha ezután csak ilyenek lesznek, akkor inkább lemondok a számítógépes játékokról. Olyan ez, mint a cheat kód használata. Megöli a játékot. Csak itt a csaláshoz nem egy kódot kell bepötyögni, hanem pénzért lehet hozzá jutni. Nem tudsz játszani? Vegyél pénzért egy jó item-et! Nem akarsz venni? A többiek vesznek, és mivel ez egy társas játék, hátrányban leszel velük szemben. Az esélyek nem egyenlőek. Egy játékban! Pedig a legjobb az volt a játékokban, hogy elrugaszkodhatott a valóságtól és egy mesevilágba kerülhetett, ahol csak saját képességeire támaszkodhatott. Na, ennek vége. Most nem rugaszkodhat el, mert a játékban való döntései kihatnak a való életre. (Még vásárolni sem kell hozzá, elég hacsak arra gondoltok, hány ember gondolkozhatott azon, hogy a talált tárgyért kapot pénzt kivegye, vagy a karakterét fejlessze.)
Nincs itt kit hibáztatni. Közösen rontják el az emberek. A játékgyártás üzlet lett, a profitot pedig ezzel a módszerrel kiválóan lehet növelni. Vannak, akik egy havi minimálbért fizetnek ki 1 db item-ért! Akinek el tudják drágábban adni a játékot, annak eladják drágábban a mikortranzakciók segítségével. És törekednek arra, hogy vásárlási kényszert érezzen az ember. Az a játékos, aki meg naphosszat AH-zik (megveszi az olcsót, kiteszi drágán), csak segíti ezt a folyamatot. Ami szintén érthető, ha már pénzt lehet belőle szerezni, arra meg mindenkinek szüksége van, miért legyen saját maga ellensége? Aki megveszi, az is bűnös. Szóval a játékélményt tönkre teszi a pénz és az emberi tarmészet.
Azért régebben egyszerűbb volt a helyzet. Nem voltak ekkora elvárások a játékokkal szemben, és sokan készítettek játékot egy-egy jó ötletre alapozva. Csak pár programozó összedugta a fejét, és kihívásból ment a programozás. Az elismerésért, nem a pénzért. És lettek köztük nagyon jók. De az elvárások idővel annyira megváltoztak, hogy egy amatör csoport már nem tud elegendő energiát ebbe befektetni, hogy versenyképes maradjon. A játékprogram-gyártáshoz sok idő, pénz kell, ahhoz sok bevétel, és a játékélmény háttérbe szorult, a lényeg, hogy az emberek fizessenek. Minél többet.I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz persil #20773 üzenetére
Aha, így már minden világos. Szóval az asszony az ágyból azt hiszi, hogy egész éjjel diablózol és azért nem megy a... a friend listán lévők pedig hogy állandóan játszol és még mindig nem lépted meg a következő paralevelt... Pedig elegendő lenne megnézni a "Bacground FPS" beállításod, és egyből nyilvánvalóvá válnának a problémák okai.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz radi8tor #20857 üzenetére
Vegyes kővel kisebb lesz a sebzés szórása.
Ha pl. olyan szinten játszanál, ahol a nem kritikus ütések még éppen életben hagyják a "trash mobok"-at, de egy zöld helyett pirosat teszel a fegyverbe, akkor már jelentősen gyorsabban haladhatsz ugyanannyi dmg mellett is, mert gyakran fog előfordulni, hogy feleannyit kell rálőnöd pirossal, mint zöld kővel. De ez csak ebben a speciális esetben jelenthet előnyt. Amire már 50% chc mellett legalább 3-at kell lőni, ott lényegében semmivel sem lesz jobb a vegyes kő azonos dmg mellett, de persze rosszabb sem. Úgyhogy csak előnye lehet a vegyes kőnek, ha elég nagy hozzá a chc-d és a chd-d, hogy ne bukj dmg-t a pirossal.I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz Sirandrish #20882 üzenetére
Ne viccelj. Nem tudod, hogy mi az a szórás? Az átlag értéktől való eltérést lehet mérni vele.
A szórás csökkenését nem az alapsebzés min-max közötti eltérése adja, hanem a chd csökkenése.I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz persil #20885 üzenetére
Nem lehet tőled hozzászólni semmihez, mert egy igazi torll vagy.
Cyberbeni eléggé ellenszenves, de nem mindig mond hülyeséget. Nagyon szépen, korrektül leírta itt: #20866-itt a véleményét. Erre jössz ezzel: "Senki nem is mondott ilyen hülyeséget, hogy alaptámadást használ."
Szó szerint senki! Cyberbeni sem állított ilyet, miért adod a szájába?És akkor itt jövök én. Amit írsz rám vonatkozóan, hogy az én megközelítésem, attól elhatárolódnék, mert nem ezt írtam, nem is gondoltam ilyen hülyeséget.
Nem értetted meg a lényegét, vagy szándékosan magyarázod félre, hogy a többiek hülyének, te pedig okosnak tűnjél? Nem tudom. Te vagy itt király, leborulunk előtted, de azért néha maradj csöndben, amikor csak ostobaságot tudsz hozzá tenni, mert nem lehet tőled beszélni. Miért nem lehet a hozzászólásaid normálisan, a többiek véleményére odafigyelve tenni? Mit gondolsz, miért van itt csak néhány ember? Biztos nem több mint 50, aki rendszeresen ír, pedig biztosan játszanak diablót ennél jóval többen Magyarországról. Elüldözitek őket. Így nincs kedve senkinek sem hozzászólni.
Egy kibaszott szórásról beszéltem. A várhatóérték a példában ugyan az, a szórása zöld kőről piros kőre cserére csökken. Ennyi. Nem kell hozzá lehülyézned senkit, pedig annak a virégnyelven való kivitelezésében igazán profi vagy. Tegnap is bunkó voltál, ma is.
Tudom, hogy a személyeskedés tilos itt a fórumon és lehet hogy ban-t kapok miatta, de jó lenne, ha kicsit persil vissza venne az arcából, mert megfojtja vele a fórumot és akkor már megérte.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz Sirandrish #23205 üzenetére
Nem minden a játékidő, a játékélményt is figyelembe kell venni. Nem mértem, de például a The Witcher 2-vel kb. csak kb. 30-40 órát játszottam, a Diablo 3-al pedig sokszorosát. De ha megkérdeznék, hogy melyiket nyújt kellemesebb időtöltést, akkor egyértelműen a Witcher-t mondanám, méghozzá nagyságrendekkel jobb játéknak tartom. Viszont nem lehet vele annyi időt eltölteni, mint a Diablo-val. A Diablo 3 inkább a farmerama, a skyrama, stb. játékokra hajazó elfoglaltságot nyújt. Csak el van nyújtva a nehezen elérhető célokkal, amelyek valójában nagyon keveset adnak a játékosoknak. Van "unbuffed" 110 ezer DPS-em (buffolva védelem rovására 244 ezer), és kb. 100 millóba kerülne egy kicsit jobb tárgy, amivel úgy nyerhetnék 7-10 ezer "unbuffed" DPS-t, hogy nem bukok semmit a védelemből. 1 hét alatt kb. 5 millió goldot tudok összegyűjteni, a 100 millió meg is lenne szerencsés esetben 2-3 hónap gyűjtögetéssel. Az oké, hogy nem kaphat meg mindent az ember azonnal, na de egy játékban ehhez hónapokat kelljen püfölni a szörnyeket úgy, hogy sokkal nehezebben lehet haladni, mint rendes cuccal? Tudom, hogy gold.ot nem így szoktak gyűjteni, hanem akik ráérnek napközben figyelni a piacot, azok el-el tudnak csípni egy-egy alul-árazott darabot, de este a csúcsidőben erre nem sok lehetőség van. Ráadásul az ember játék helyett táblázatokat bámuljon esténként, hogy öltöztethesse a karakterét? Nem jó ez. Egyszerűen egy jó játék nem tud ilyen hosszú lenni, ez csak el van nyújtva. Nem csoda, hogy sokan vásárolnak goldot, hogy élvezetesebb legyen és ne csak bukdácsolás, amiben semmi szerepe nincs az ügyességnek. Én még nem láttam olyan karaktert, amelyik 50 ezer dps-el darálta volna mp10-en az eliteket. De olyat se, hogy mp0-n 3-400 ezer dps-el ls mellett bukdácsolt volna. Ez nem ügyességről szól, hanem hogy kinek milyen cucca van. Hiába tudom, hogy milyennel lehetne haladni, ha nem tudom megfizetni. Azért játszom vele, mert este már túl fáradt vagyok ahhoz, hogy értelmes dologgal töltsem az időmet. Inkább a tévéreklámok helyett ezt bámulom, mert annál jobb. De hogy jó játék lenne, csak mert hosszú, azt nem mondanám.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz Poctar #23996 üzenetére
Ha a ládádban van, akkor miért nem teszteled le játékon belül egyedül haladva különböző nehézségi szinteken és akkor magad érzed a különbséget.
Szerintem van olyan MPL, ahol az a kis plusz védelem szükségessé válik az életben maradáshoz, alacsonyabb MPL-en pedig feleslegessé, oda meg jól fog jönni a plusz sebzés. A választott szintnek megfelelően öltözködhetsz.I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz Gorneck #24912 üzenetére
Hétvégén nálam is történ olyan eset, hogy a rend-el csapkodtam, animálta is, de nem sebzett semmit, és nem is kezdett el vérzést jelezni. Volt időm megfigyelni, mert több másodpercen keresztül tartott ez az állapot. Aztán kivágott a program és akkor vettem észre, hogy nem volt net. Szóval a netszakadás/akadás tudott ilyen jelenséget produkálni.
Nekem a DH-val szokott az történni, hogy hiába nyomom a gombot, nem veszi a billentyűzetről többszöri lenyomás után sem, pedig van hozzá erőforrás. Főleg olyankor van ez, amikor teljesen tele van a gömb, bár lehet, hogy csak véletlen egybeesés. Ellenben egérről megy rendesen. A billentyű jól működik más esetekben. Szerintem ez bugos.
A wizardal meg olyan szokott történni, hogy az archon formában lévő wizard "lángvágója" nem rögtön, hanem kb. 1 másodperces késéssel kapcsol be. Általában megy azonnal, de amikor rákezdi ezt a hibát, akkor sokszor késik ennyit, ami elég zavaró, főleg azért, mert ilyenkor sietni kell vele.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz mikromanus #25055 üzenetére
Aha. Olyat még nem próbáltál, hogy mész egyet public-ban és idegesíted vele a többieket, hogy percenként előhúzol egy azonosítatlan legendary-t azzal, hogy most találtad?
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz tPedro_ #25058 üzenetére
Úgy látom eléggé egybehangzóak a vélemények, tehát létezhet.
Akkor viszont az lenne a kérdésem, hogy MF-> valószínűség is egy monoton növekvő lépcsős függvény kevés szakadási hellyel? Hol lehetnek a szakadáspontok? Mennyi MF-el érdemes már menni?I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
Ezt a valor nélkül 200 felettit úgy érted, hogy MPL-el együtt, vagy erre még rá kell jöjjön valamennyi bónusz az MPL- miatt? Szóval ha gyenge a karakterem, de a paralevel miatt eleve 200 felettről indulok MF-ben, és MP0-n csapatban egy ütés 1 mob, de MP1-en már nem, akkor érdemes MP0-n mennem vagy inkább menjek fentebb az MF-miatt, még ha lassabb is, mert mondjuk összesen el kell érni valorral, mindennel együtt pl. 400-at?
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
Tehát akkor Neked 500 fölött van az MF-ed játék közben mindennel együtt, és már potyognak normális cuccok.
Nekem mindennel együtt maximum 360 van (70 plvl+valor+mp3). Sajnos MP3 felé nem tudok menni, mert a kevés dps miatt lejár az archon és akkor töredékére esik a haladási sebességem. Akkor egyelőre ez még kevés lehet.
(#25067) Gorneck23: Akkor ebbe bele kell törődnöm?
[ Szerkesztve ]
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz Rankerz #25184 üzenetére
Pont, mint a bölcsődések. Te véletlenül nem ugyan azzal a játékkal játszol, mint a többiek? Vagy a Te karaktered már lederiválja az exp(x)-et is? Mikroman itt a fórumon szerintem nem szemétkedett komolyan senkivel (legfeljebb Benivel szájkaratéznak időnként, de annyi belefér, szerintem Beni is élvezi annyira, mint Mikroman). Viszont ha visszanézed, igyekszik (és Beni is) mindig mindenkinek segíteni. Többnyire egyedül játszik és sokszor felveszi, hogy másik is láthassák a próbálkozásait. Mások pedig eleve csapatban játszanak. Mi ezzel a probléma? Ez is, az is csak egy játék, még ha szerinted nem is ugyan az, de talán attól még nem kellene beleszarni másnak a homokozójába, csak mert úgy véled, a Tied sokkal tisztább.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz davidsito #25315 üzenetére
Bocs, de mitől lenne jobb? A WW babrbi rengeteget crit-el és 1 szörnyet többször megüt, így az ütések eleve kiátlagolódnak, ezért nagy CHD mellett is egyenletes lesz a sebzése. Így ha nem ad eleve több sebzést a piros, akkor szimplán hülyeség használni.
Ha pl. rend-et használnál, akkor ott már lehet hasznos, mivel nem mindegy, hogy 5 másodpercig nagyon sokat gyógyulsz, vagy keveset. Attól már jobb lehet, ha közepeset, de azt mindig.
Persze ez utóbbi is tesztelésre szorul, hogy egyáltalán tényleg így működik-e a rend.
[ Szerkesztve ]
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz RockHaRD #25380 üzenetére
Úgy tapasztaltam, hogy az amerikai szervert szokták frissíteni előbb. Nekem eddig ha új patch érkezett az amerikaira, de az európaira még nem telepítették fel, akkor nem engedett belépni az amerikaira addig, amíg az európait nem frissítették. Reggel simán beengedett az amerikaira.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz killerjohn #25967 üzenetére
Az egypupú tevét az különbezteti meg a kétpuputól... aki akarja.
Akár csak ezt a "HUD"-ot a bot-tól...
Az RAH egy beépített, belekalkulált legális cheat. Innen kezdve aki killerjohn-t ezért kritizálja, az nem látja a játék valós hibáját.I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
-
quex
tag
válasz Sárpac #26248 üzenetére
Az LS a bevitt sebzésből számolódik. Ha egy 3 tagú healt link-es ecsapatból egy elitet megütsz, a többit nem találod el, miközben a healt link kapcsolat aktív, akkor ugyan mindegyik sebződik, de csak 1/3 sebzéssel. Mindenki 1/3-ot kap, így összesen csak 1-et. Tehát hat mindenkire az LS, csak 3*1/3 = 1, így olyan, mintha 1-et ütnél.
I have an RNA joke, but it might get lost in translation.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- Politika
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Gaming notebook topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Honor 50 - apám nevében
- További aktív témák...