-
GAMEPOD.hu
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Agro
senior tag
válasz Sirandrish #14945 üzenetére
De hatékonyságra tudsz következtetni az unbuffedból és a gearből is, ha ismered az adott kaszt skilljeit.
szerk.:
Unbuffed EHP
[ Szerkesztve ]
-
Agro
senior tag
válasz mikromanus #14948 üzenetére
eeee 2 külön kasztot nem akartam összehasonlítani ez most hogy jön ide?
-
Agro
senior tag
válasz Sirandrish #14951 üzenetére
Ezzel tisztában vagyok
Ezért is írtam, hogy magamhoz hasonlítom a karaktereket. Az nem érdekel, hogy a karakter tulajdonosa mire képes vele, az érdekel én mire lennék képs vele, ha használhatnám. Erre csak az unbuffed értékek összehasonlításából tudok következtetni.
Nem nagyon izgat, hogy az akié mennyire ügyes, okos, szép. Az ő helyébe nem tudok lépni, de a karakterébe igen. Legalábbis erre fizikailag lenne lehetőség
[ Szerkesztve ]
-
Agro
senior tag
válasz mikromanus #14954 üzenetére
Jelenleg DPS összehasonlításról szólt a Tma. Azt egy szóval nem mondta senki, hogy a többit nem hasonlítom. Ennyire azért ne nézzél már marhának, hogy "nyertesnek" nyílvánítok egy 300k dps karaktert 150 allressel egy 200k dps 500 allressel szemben. Pedig az elsőnek biztos többet kell helyezkednie.
És nincs olyan hogy "nyertes", magamhoz viszonyítva nézem továbbra is a karakterek értékeit. Tehát mindig csak egy változó van. Nem két idegen wizárdot hasonlítgatok, hanem a saját DH-m egy másikhoz.
Az én részemről egy ilyen összehasonlításnak egyetlen célja van... hova tovább?
Azt sajnálom, hogy nem érted mit akarok mondani és próbálod valami más irányba elterelni a beszélgetést, de lehet csak én nem tudlak megérteni téged.
-
Agro
senior tag
válasz mikromanus #14960 üzenetére
Inkabb hagyjuk, meddo "vita".
Pro leirta a lenyeget.
-
Agro
senior tag
válasz davidsz #14978 üzenetére
Adatforgalmat nem mértem, de a mobilnet sajátossága, hogy magasabb a ping ezért publicban eléggé élvezhetetlen volt (természetesen ez is lefedettség és hálózat kérdése). Soloban még elment, de arra se mondanám, hogy "tökéletes" a játékélmény. HC-ra felejtős az egyszer tuti. Én nem eröltetem többet.
-
Agro
senior tag
ŐŐŐŐ tudom, hogy már tele van a plafon a dropokkal kapcsolatos összeesküvés elméletekkel de azért ez marha fura....
2 jó barátom a napokban kezdett el játszani. Cirka 6 óra alatt felhúztam őket 60-ra és jó fejségből megajándékoztam őket 1-1 mp1 kompatibilis gearrel amivel elkezdhetnek maguknak farmolni...
Magukra hagytam őket had szokják a játékot aztán farmolgassanak.
Tolom magányosan MP3-on para 85-el már vagy 3 órája és nem esik semmi, de ez jóformán az elmúlt 2 hetemre igaz az egyetlen eladható cuccom egy fury volt (jó mondjuk ez 100M+ kategória emiatt nem panaszkodom). Ők meg még a para 8-at se érték el, de kb 10 percenként linkelgetnek 1 és 10M közti itemeket. Több set esett már nekik mint sima legend, rare gyűrűk mindegyikén kb alap stat a chc, nekem meg 20 gyürűből örülök ha egy darabon van.
-
Agro
senior tag
válasz Sirandrish #16817 üzenetére
BMAH-ba vette biztos
-
Agro
senior tag
Az a baj, hogy pl nekem mar amugy is karcolja a 600at a chdm ket egykezessel ott mar marhara nem szamit az a +10, de pl ha az egyikbol az emeraldot kiveszem akkor is 500 marad es azert az nem mind1 hogy pl a ruby segitsegevel az 1040 dps fegyombol lesz 1280. Igy az meg a maradek 500 chd melett is magasabb sebzest produkal mint az 1040es 600al.
-
Agro
senior tag
válasz tatabánya #16921 üzenetére
nagyobb eséllyel esik magasabb mpn (magasabb MF). mp0-án is eshet meg mp10-en is top rollos item csak az esély nem ugyanakkora. mp0-1-en egységnyi idő alatt több lényt ölsz le kevesebb eséllyel, míg mp10-en kevesebb lényt ölsz ugyanannyi idő alatt magasabb eséllyel.
De addig nem éri meg magasabb mpn farmolni amíg nem hozod sebességben azt a tempót mint amit pl mp1-en. Láttam én már streamen olyat aki ugyan olyan gyorsan öl mp10-en mint én mp5-ön. Neki egyértelműen jobb a dropja, de pl míg én minden egyes 1M körüli itemnek örülök ő már valószínű ezeket is vendornak adja.
-
Agro
senior tag
250k buffed mit jelent? steady aim+archery? DH-nak nincs túl sok dps növelő skillje a passzívokon kívül. Max a caltroops chcs runával.
Steady aim rendkívül haszontalan skill magasabb mp-n kb olyan mintha ott se lenne. Akkor már inkább cull the weak. Gyakorlatilag nincs olyan alkalom, hogy ne érjenek a közelébe a mobok. Egyszerübb berongyolni közéjük mint kerülgetni őket.
Ha steady aim nélkül megvan a 250k akkor simán mennie kéne neki mp5-nek is kényelmesen.
-
Agro
senior tag
azért írtam, hogy ha a 250k steady aim nélkül megvan akkor mennie kéne kényelmesen és a tempo is meglenne.
Én pl Mp5-öt érzem a legideálisabbnak, ha jó a partym (cyclone strike monk és fagyasztós wiz), és távoltartják a mobokat tőlem akkor berakom vengeance helyett a steady aimot és MP7-en úgy haladunk mint kés a vajban. Eliteket kb olyan gyorsan leszedjük mintha egyedül mennék mp5-ön (10-15 sec maximum). Persze olyankor még kisebb a dps-em mert unity helyett SoJ-t használok, de az 1M-ás bola critec kárpótolnak
Egyébként szép dh ez is grat hozzá
-
Agro
senior tag
DH cuccokból semmit nem adtam el és sose építettem le. A vile wardot cseréltem egyedül vites/pickupos kombora azon buktam egy kevés dexet. Amikor elkezdtem monkozni az megörökölte a DH cuccok nagy részét meg vettem neki 1-2 újat a resistek miatt. De azóta azokat már eladtam... szép nyereséggel hálisten Most gondolkodok egy hasonló mantin csak int helyett dex-el az hozna még 10k dpst, de sajnálom rá a goldot.
-
Agro
senior tag
válasz killerjohn #17000 üzenetére
Dps kalkulátor, egyébként jobb a ruby
-
Agro
senior tag
válasz persil #17008 üzenetére
Manticore esetén nem. A titok nyitja az arányokban rejlik.
1-kezes fegyver kisebb min-max dmg magasabb asp
2-kezes fegyver nagyobb min-max dmg kisebb asp1-kezes fegyver esetén pl 450-850 dmg-ből csinál 600-1000 dmg 23%-os növekedés
2-kezes fegyver esetén pl 750-1200 dmg-ből csinál 900-1350 dmg 15%-os növekedésÉs ebből a növekedésből még többet profitál a magasabb asp. Ráadásúl 2 egykezes xbowal magasabb alap chd-t lehet elérni mint 1 2 socketes manticore-al.
saját példám:
Calamity+Danettas: 600 chd
Manticore: 500 chdHa cserélem mind2 esetben az egyik emeraldom
C+D: 500 chd 20% os csökkenés
M: 400 chd 25% os csökkenésA calamity-danetta páros esetén többet nyerek dmg-ben és kevesebbet bukok chd-ban mint a manticore esetén.
-
Agro
senior tag
válasz killerjohn #17010 üzenetére
Más buildet igényel, meg a gearen is faragni kell hozzá. DML kihagyásával buksz rengeteg hp-t meg chc-t.
Danetta-val nyersz legalabb 170chd-t meg 10 disciplinet
Calamity+DML gyorsabb, többször critel, de sokkal kisebbeket
Calamity+Danetta ici picit lasabb, kevesebbszer critel, de sokkal nagyobbakatCalamity+danetta 20-25k-val több dps-t tud összehozni
[ Szerkesztve ]
-
Agro
senior tag
válasz killerjohn #17014 üzenetére
-
Agro
senior tag
válasz killerjohn #17017 üzenetére
Caltroops ja, meg scoundrel. Partyban meg altalaban monkkal es/vagy wizzel megyek. Monk SW-Cyclone is lassit meg wizardnak mindig van bent valami lassito skillje
-
Agro
senior tag
válasz killerjohn #17018 üzenetére
Auto pickup itemek eseten ugy mint a gold/HG eseten, de meg tudjam hatarozni hogy miket akar item tipus szinten (magic/rare/legend) akar kategoria szinten (gloves,rings,bracers...etc) bar ezt majd inkabb a blizznek fogom megemliteni
Lusta ember vagyok es nem szeretem amikor a pickupolgatasok meg a veletlen melle nyomkodasok miatt fel kapkodott fos magic itemek miatt megtorik a lendulet
[ Szerkesztve ]
-
Agro
senior tag
na ez beteg
Szerintem inkább szomorú mint dicséretre méltó, de ez személyes vélemény...
-
Agro
senior tag
Nagvan a 255k unbuffed kovetkezo project 600k fole vinni az EHP-t
[link][ Szerkesztve ]
-
Agro
senior tag
Arrol nem is beszélve, hogy az semmit nem mond a játékban eltöltött időről, hogy mennyi órába került 1-1 karakterrel a plvl 100. Max egy körülbelüli viszonyítási alapot ad. Ha átlag 200 órával számolunk az karakterenként 1000 óra minimum és a DH-val ami elvileg a fő karija kb 3-szor több időt játszott a profilja alapján, tehát csak a karakterekbe ölt játékórája több min 1400 óra. És akkor még az AH-ban turkálást nem számoltuk. Kétlem, hogy a karakterein lévő cuccok mindegyike drop volt. Akkor lehetetlen lett volna ennyi idő alatt a plvl 100/karakter.
-
Agro
senior tag
válasz radi8tor #17108 üzenetére
Mp0 olyan unalmas, hogy azt nem bírom szavakba önteni Ha Mp0-ára építenék akkor valahol 50M környékén megállt volna a karakterem és minden további drop ment volna RMAH-ba. Nálam most a végső cél, hogy meg legyen a 300k unbuffed dps és 700k ehp. Erre meg is van az akció terv, már csak a gold hiányzik
-
Agro
senior tag
Tényleg ezek a windforceok hogyan is működnek? Próba gyanánt vettem egy 47%osat. Ball Lightninggal nagyon ritkán knockbackelt akkor is max 1 targetet. Hasonlóan működik mint a calamity marked for deathje? Az is csak a kijelölt ellenfelet érinti. Vagy Windforce esetén a ball lightning villámai nem procolják? Bola shot-al is ez volt a helyzet, nagyon ritkán adta be akkor is csak egy ellenfelet érintett.
[ Szerkesztve ]
-
Agro
senior tag
válasz mikromanus #17382 üzenetére
meg persze
-
Agro
senior tag
válasz ProEvoFan #17385 üzenetére
A mantra mindenki sebzését növeli, mert nem a te dps-ed buffolja, hanem az ellenfél védelmét gyengíti
Recite a Mantra that causes all enemies within 20 yards of you to take 12% additional damage.
Az overawe runa ezt az értéket növeli
A Mantra azt eredményezi, hogy hozzád képest 20 yardon belül 12%-al magasabb sebzést kapnak
Hasonló skill a wizard esetén Slow Time - Time Warp runával:
Enemies caught in the bubble of warped time take 20% more damage.
Ellenfelek a buborékon belül 20%-al több sebzést kapnak
Egyik skill se írja, hogy csak te sebzel rájuk többet, azt írják, hogy többet sebződnek.
Ha van monk és wiz a partymban és mind a 2 skill használatban van akkor átlagosan 1-1,1M körül critel a spike trap-em
Ha soloban megyek akkor 700-800k körül critel.
pár napja teszteltem egy monkkal, mert nem hitte el, hogy így működik
-
Agro
senior tag
válasz ProEvoFan #17397 üzenetére
Olyan skillel érdemes nézni amin látványos a növekedés.
Pl ha van egy skill ami 60k és 100k közt critel annál nem veszel észre nagy különbséget mert lesz belőle 70-120k általában ezek a számok úgy repkednek az arcodba, hogy észre se veszed a különbséget. Én ezért nézem a spike trapet. Azért az már látványosabb, ha 800k critek, amik már önmagukban is kitűnnek a tömegből hirtelen 1M-ásak lesznek.
szerk.:
Egyébként meg nem sok értelme lenne 20 yardra kiterjeszteni, ha a monk amúgy is közel harci és a skilljeinek a nagy része közelről adja le a sebzést.
[ Szerkesztve ]
-
Agro
senior tag
Frenzy shrine i love you:
-
Agro
senior tag
válasz Sirandrish #17485 üzenetére
az látszik igen mert 10% atck speedet dob
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Futás, futópályák
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Politika
- Trollok komolyan
- EAFC 24
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...