Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TBT

    addikt

    válasz Bennyboy #105490 üzenetére

    "Azt is problémának érzem, h nincs már ott senki a régi nagyok közül"

    WAT? Az, hogy Mike bácsi elment/lemondatták, Metzen pedig a betegsége miatt "visszavonult", még nem jelenti azt, hogy minden régi nagy elment, de tény, hogy mostanában ugyanaz van, mint a Blizzard North megszűnése idején, sok a vándorlás a Blizzardnál.
    Frank Pearce (alapító)? Allen Adham (alapító)? Samwise Didier (Silicon & Synapse óta a cégnél van)? Jeff Kaplan (régi veterán már ő is)?

    [ Szerkesztve ]

    "I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."

  • pc360

    addikt

    válasz Bennyboy #105490 üzenetére

    Na, végre valaki! Erről ugattam én is. Nem "fejlesztők" kellenek egy játékkészítő céghez, hanem egyéniségek, valódi kreatív figurák, és mellesleg ízléssel bíró művészek, mint pl. Samwise Didier. (Meg persze olyan arcok, akik engedik is kibontakozni az ilyesmi törekvéseket, és nem csupán a száraz penzügyi oldalt engedik diktálni). Pl. gondoljunk bele, hogy a StarCraft II is miatta lett jóval fakóbb, realisztikusabb. Mondjuk ő még pont ott van a cégnél, de hát épp a HotS-ra pazarolja a tehetségét. Az új ultracasual ázsiai vonal pedig már nem most, hanem a Diablo III-mal kezdődött, bármilyen nehéz is sokaknak elfogadnia ezt itt. Azzal a játékkal húzták be az irányt, amiből ez a mobilosdi is származik. Elég csak a 3 zenéjét, a épületek tervezését, vagy bármely elemét megfigyelni, süt belőle az ipari megvalósítás az 1 és a 2 művészete helyett. Jobb játék lenne? Mechanikailag, vagy motorilag lehet mondani, hogy talán, de minden más szempontból csak egy iparos munka, ami az első két rész ismerettsége, és az emberek Diablo-hiánya miatt nem lett bukás.

    [ Szerkesztve ]

    Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu

  • pc360

    addikt

    válasz Bennyboy #105490 üzenetére

    D2 rework nem lesz, mondom. Nem fognak visszamenőlegesen egy sokkal jobb játékot felújítani, mert annál nevetségesebbé tennék az újakat egy húzással. Különben is tiszta rework nem lehetne, mivel a 2-ben optimalizációs okokból sokminden a képernyő szélétől számolódott, ahhoz igazították a szörnyek "beindulását", mozgását. Nagyobb felbontáson, meg szélesképernyős képaránnyal igen hülyén nézne ki, hogy csak akkor indulnának el, amikor közel érnél hozzájuk, különben csak ott ácsorognának mozdulatlanul pályaszerte.

    Tehát az eredeti motoron nem elég kizárólag a grafikai felújítás, bőségesen újra kellene írni az AI-t is, ami által nagyon nem az eredeti játékot kapnánk vissza. Rengeteg balansz-meló lenne helyrepakolászni a mobokat, hogy kb. ugyanúgy viselkedjenek, mint az eredetiek. És különben is, mit csináljanak, ha nem mész közelebb hozzájuk? Az egy olyan dolog, amivel az eredeti játéknak nem igazán kellett foglalkoznia, vagy legalábbis az élményt kevéssé befolyásolta egy, a képernyő szélén egyhelyben forgolódó szörny. Ilyen munkába már csak ezért sem fognak soha belekezdeni, ahogy ezt már világosan kifejtették.

    [ Szerkesztve ]

    Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu

Új hozzászólás Aktív témák