Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Carryboy

    tag

    válasz mghltm #34952 üzenetére

    A Laptopszalon honlapról vásároltam meg és személyes átvételt kértem(közben abban a tudatban voltam, hogy így is érvényes a visszavásárlási garancia mivel ez állt a laptop ára alatt csak az odabiggyesztett csillaggal nem foglalkoztam). Megjelent két csík a kijelzőn, hívtam a laptopszalon-t azt mondták vigyem be kicserélik.
    Be vittem és a szervizes akkor világosított fel, hogy a visszavásárlási garancia csak akkor él ha a futártól vettem át.
    Akkor nem kellett volna ott hagynom a gépet mivel NBD garanciás. A szervizes elmondása szerint minden nap kapnak Dell alkatrészeket és most már mindenképp meg kell várnom amíg megérkezik.(csak pont a gépemhez rendelt alkatrész nem érkezik meg).
    Közben zajlik a ATI kártya körüli mizéria a driver-ek miatt. Arról nem is beszélve, hogy a burkolaton illesztési pontoknál hibák vannak pl.:hullámos a műanyag a kijelző keretnél, a fém is a műanyag találkozásánál szintén.
    Ezeket a hibákat csak itthon vettem észre. Kérem vissza a pénzem!

Új hozzászólás Aktív témák