Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cs1csó

    félisten

    válasz HUTCHDB #125036 üzenetére

    A MÁV-nál szerinted mit csinálnak? Mert a cég működéséből úgy tűnik semmit ezt harmad ennyi fizetésért is lehetne. Nem látom a teljesítményt.

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz HUTCHDB #125036 üzenetére

    pár éve kitalálta valamelyik okos máv vezető, hogy csökkenteni kell az utaskilométert, hogy takarékoskodjanak. ezért megszüntették például az egyik miskolci intercityt. de annyi esze nem volt az okostojásnak, hogy ahhoz, hogy Miskolcról Pestre el tudjon menni a vonat, először le kell menjen Miskolcra...

    így tehát az lett a takarékosság eredménye, hogy a vonat üresen elment Miskolcra, majd ott átvedlett intercitynek, és visszajött Pestre utassal.

    na az ilyennek fizetni kellene, hogy bejárhat a mávhoz.

    egyébként meg a máv egyik nagy katasztrófáját akkor élte meg, amikor áttoltak egy csomó molos vezetőt a mávhoz. akik meg azzal kezdték, hogy a pályaudvar ugyanaz, mint a benzinkút. rögtön meg is szerezték vele a sok régi vasutas támogatását (nem)...

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • #65675776

    törölt tag

    válasz HUTCHDB #125036 üzenetére

    "Nem tanultak, nem teljesítenek, leszarnak mindent, csak a fizetést, és a prémiumot veszik fel."

    Nálunk ez úgy működik, hogy a felső 10-15 vezető veszi fel még az összes többi dolgozó prémiumát is. Cégcsoporton belül a teljes cégcsoport teljesítményétől függő év végi prémium jár minden egyes dolgozónak, a cégcsoport összes üzemében egyenlő mértékben. A cégközpontból ezt át is utalják a helyi céges számlára maradéktalanul. A tavalyi évben ez a prémium 950€ volt (kb ennyi szokott lenni minden évben). Kaptunk belőle 56k HUF-ot (a legtöbb, amit valaha is kaptunk ebből a prémiumból, az 83k volt). A maradék fejenként ~150k-t meg szépen a csúcsvezetők ellopják minden évben. De ez a sima prémiummal is így volt mindig, legalábbis amíg volt, és nem építették be az órabérbe. A cégközpontba mindig le lett jelentve a gyártásterv hiánytalan teljesítése, ergo a tulajék át is utalták a teljes bónuszösszeget. A havi 50k-t csak kettő esetben kaptuk meg, egyébként tipikusan 15-30k közötti összeget. A többi megintcsak főnökék számláján kötött ki.

    Egyébként meg olyan roppant drága dolgok nincsenek a gyár területén, mint tömítések, o-gyűrűk, lámpák, stb. Ergo a termelés, és a gyár üzemeltetése valóban le vagyon szarva. A lényeg a felsővezetők rongyrázása, annak a fedezetét kell megtermelnünk elsődlegesen.

  • Zola007

    veterán

    válasz HUTCHDB #125036 üzenetére

    Nem voltam vezető.
    De amit leírtam, azon elég szemellenzősen lehet csak fogást találni.

    A hozzászólás, amire válaszoltál azt állapította meg, idézem:
    "nem keresnek rosszul a MÁV vezetésben"
    Ha ezt vitatod, azzal nem tudok mit kezdeni.
    Nekem 2.6 - 5 millió forint / hó sok pénz. Aránytalanul sok pénz.

    Második hozzászólásomban pedig leírtam, hogy mint utas, miben érzékeljük a cég "megfelelő" működését.
    Ha te 5 millió Ft/hó fizetést büszkén vennél fel, mert egy jelen állapotában működő MÁV-ot vezetsz, akkor azzal sem tudok mit kezdeni.

    [ Szerkesztve ]

    Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

Új hozzászólás Aktív témák