Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SpazzMaticus

    tag

    válasz Low Noise #11 üzenetére

    Hát kinek mi, nekem speciel a Callisto Protocol a vitán felül epic grafikán kívül lapos lett, és unalmas.
    Repetitív a harc, unalmas a pályatervezés, gyenge a narratíva, és unalmasak a karakterek...
    A "futás" hiányától, a közelharc erőltetésétől, a"kényszeres taposásfétisétől" meg agyf@szt kaptam igen hamar...

    Pont két hete vittem végig kedvcsinálóként -mert akkor még én is vártam a CP-t- sokadjára a DS-t, telepítés után egy fél órás munkával Reshade + "ál Ray Tracing" + Widescreen fix mod-okkal ha nem is CP-szintű, de hasonló vizualitást lehet belőle kihozni, a többi része meg ma is magasan veri a Callisto-t szerintem.

    Zárójelben hozzátéve : Akár egy 5-6-éves konfigon is, 100+FPS-el, mert én is azon "vén morgó medvék" közé tartozom, akiknek a f@sza kivan már azzal, hogy az új game-ek nagy része manapság milyen állapotban jelenik meg...

    Remélem a Remake-et nem b@sszák el, mert az eredeti megérdemel egy jót, nekem ezután meg még mindíg magasan a DS a best of a műfajban... :)

    Jobb ma egy veréb, mint holnap egy nemi betegség...

  • SpazzMaticus

    tag

    válasz cyberkind #14 üzenetére

    Lehet. :)

    Én inkább azt gondolom, hogy adott volt két játékfejlesztő cég, akik látták a piaci igényt a DS brand-ot övező nagy gamer nosztalgiafaktorban. Az egyiknek megvoltak a jogok, a másiknak meg az eredeti készítőgárda, és -szeletet akarván a tortából- készült egy nem hivatalos, meg jön nemsokára egy hivatalos remake... :D

    Sok rajongó olvastam megveszi mindkettőt.
    Nekem ezzel egyébként nincs bajom, legyen minél nagyobb a választék, és hátha egy Callisto Protocol 2-ben már mernek bátrabban újat is csinálni, és kapunk egy jó kis "DS like" horrort megint... :)

    Jobb ma egy veréb, mint holnap egy nemi betegség...

  • SpazzMaticus

    tag

    válasz Montanaxy #18 üzenetére

    Nekem pont ez volt a bajom, a Callisto-val -többek közt- hogy az első harcok még szenzációsnak tűntek, meg igen nyomták fel az adrenalint, nehéz is volt a game amíg rá nem jöttem, azután a játék negyedénél rutinná vált, a felétől-amikor megsejtettem hogy ennyi volt benne, meg új közelharci fegyver sem jött már kezdett unalmas lenni, a liftes lezuhanós résztől amikor jönnek azok a vak "Last of Us"-os zombik nevetségessé vált a finoman szólva is nagyvonalú lopakodási rendszer miatt, (Bemész a folyosóra, felkel 4-5-ilyen vak g@ci, legugolsz, hátuk mögé osonsz leszurkálod őket úgy hogy sokszor egymástól két méterre sincsenek, felkelsz, végigtaposod a hullákat, lootolsz, mész a köv. folyosóra megint jön 4-5, stb, stb...) A játék végefelé meg meg sem tudtak nagyon ütni, unott fejjel nyomogatva a billentyűt dodge-oltam...

    Legalább a Baton-on kívül rakhattak volna más közelharci fehyvert is, ha már ezt erőltették. Ott volt pl. a DS-ben a körfűrész, valami ilyesmi itt is elfért volna. Én hard security-n nyomtam, ott a lőfegyverek keveset érnek magukban, meg túl kevés az ammo is, így kénytelen vagy csinálni a monoton bunyót, az meg nem segít a hangulaton, hogy még a történet is csak tessék-lássék megy előre pár random hologram, meg audiolog két-háromsorosával, úgyhogy nekem monoton gyakássá vált a végére, hiába az egyébként f@szául megalkotott nyomasztó környezet, meg hidegrázós audiohatás...

    Jobb ma egy veréb, mint holnap egy nemi betegség...

Új hozzászólás Aktív témák