-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
WATERDACA
őstag
válasz nubreed #19643 üzenetére
Azért mert valaki egy játékot kétszer vagy háromszor kijátszik, nem ül fel a hype vonatra, vagy nem mondja hogy instant klasszikus játék. Mert utóbbit határozottan tagadok is, tegnap már leírtam a véleményemet a játékról, nem túl rózsás.
Ülj le, egyes.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz nubreed #19645 üzenetére
Én meg attól hányok be, hogyha valaki egy kis pozitívumot ír a játékról már azonnal "hype fan" vagy "CDPR fanboy" üzeneteket kell olvasnom. Ezek bezzeg nem személyeskedők.
Én sem kezdem el egyébként a második és harmadik végigjátszást, de tény hogy lenne benne potenciál, ha a játék technikailag erősebb lenne. Más kérdés, hogy az ow része bárhogy nézem, idejétmúlt (tegnapi értékelésemet érdemes elolvasni ez ügyben).
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz beyruth82 #19793 üzenetére
Lifepathtól függően a mellékküldetések eltérnek több szálon, vannak a prológusban olyan személyek akikkel végig tarthatod a kapcsolatot.
Főszál mint többen írták, gyorsan összeszalad, így az gyakorlatilag egy az egyben ugyanaz. A karakterekkel való kapcsolatod lehet más és más, de ez sem igazán számottevő.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Ahogy tolják a megjelenést patchekben, DLC-kben, egyre inkább hiteltenebbé válik az CDPR és a játék "újjászületése". Lehet itt most a kalóztámadásokra mutogatni, de könyörgöm, ekkora népgyűlöletet követően (részben nem értek ezzel egyet amúgy, ez egy jó játék, de nagyon messze van hogy emlegessem évek múlva is - és rengeteg valótlant állítottak a játékkal kapcsolatosan a fejlesztés bármelyik szakaszában) nem kellene annyira meglepődni a történteken.
Mire ez a játék tényleg megkapja a végleges formáját, benne leszünk rendesen a next gen érában és szűk réteg fog ezzel a játékkal játszani.
Elkezdtem játszani az AC Vallhallával, sokkal jobban működik az open world, 3* ennyi tartalom van benne, sokkal jobb a skill rendszer, van benne mini játék nem egy és nem kettő.
Persze sok negatívum hozható fel neki is a számlájára, de a leglényegesebb, hogyNext generation open world by CDPR (wait, wut) mérföldekkel gyengébb, mint az Ubisoft tömegcikkes AC Valhalla.
2020/2021, itt tartunk.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Nincs köze a népgyűlölethez? A támadók egyértelművé tették, hogy milyen szándékkal lopták el az adatokat és kényszerítették térdre a kiadót. Igen, azért, mert mint fogalmaztak, a védelmük is csapnivaló volt, ahogyan a CP2077 startja. Ez egy jó üzlet volt, vagy bosszú? Mindkettő.
Nekem csak az az érdekes, hogy ezt tegnap közölték a communityvel, amikor ép eszű ember már akkor tudta a további csúsztatást, amikor kijöttek az első hírek a támadásról. Egyértelmű, hogy innen felállni nehézkes lesz, ráadásul a kalóztámadás csak az egyik problémájuk, több per is folyik ellenük (az más kérdés, hogy nem mindegyikükkel értek egyet, ráadásul a kalóztámadást is teljes vállszélességgel elutasítom, nagyon bízom benne, hogy tisztázódik az ügy).
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz jonnyjoker01 #21160 üzenetére
Nálam egy RPG ott kezdődik, hogy mindent saját magam tudok kontrollálni és nem rója fel a program nekem azt, hogy miért nem XY szálat fejlesztettem a skillfán döntő pillanatokban. Az más hogyha egy sztori másik irányt vesz fel, de ne nyomja a pof*mba, hogy bizonyos skillekben gyenge vagyok.
Én is utáltam ezeket az opciókat a játékban, olyan érzése van az embernek, mintha a szabadságjogát csorbítanák, mindezt úgy, hogy egyébként a skillfa egy vicc sajnos, RPG játékokban már 10 évvel ezelőtt jobbakat láttunk.
Az a probléma igazából, hogy hiába fejlesztem az intelligencet, attól ugyanúgy viszonyulnak hozzánk az emberek, semmi értelme nincsen a stílusválasztásnak, 1-1 scriptelt jelenetet kivéve.
Azt is sajnos észrevettem, hogy ezek a skillek egyáltalán nem arányosan lettek szétosztva, így pl. a döntések szempontjából az intelligencenek van tán a legnagyobb értelme.Ezzel igazából az újrajátszhatóságra ösztönöznek? Ha igen, akkor bukták, mert első végigjátszás után rengetegen skippelték a játékot, túl sok izgalmat nem nyújt a másik végigjátszás se (lifepath is egy lufi volt sajnos).
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz proci985 #21167 üzenetére
Arra akartam kilyukadni, hogy scriptelt jelenetek kivételével egyáltalán mindegy mire fejlesztesz, az NPC-k ugyanúgy unottan viszonyulnak hozzád, ez egy story lineáris játék jól megírt történettel, abban jó játék, szerettem is minden percét.
Open world RPG-ként nulla a játék, és a fő probléma az hogy ennek harangozták be (next generation open world) és volt viszonyítási pontunk korábban már.
Egyáltalán nem vagyok ellensége a játéknak, egynek jó volt, élveztem, de az hogy ez egy jó RPG játék (mindazoknak amiknek beharangozták), rengeteget csorbít az összhatásból.
A Bethesda alkotások kétszer körberöhögik az RPG vonalát a játéknak.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Ma este jelenik meg a patch?
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
-
WATERDACA
őstag
Elvileg március 26. lesz az 1.2-es patch megjelenése, egyre többen állítják fórumon.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz juliensorel #21426 üzenetére
Tudnál küldeni egy konfigot és grafikai beállításaidat a játékban?
Köszi.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
-
WATERDACA
őstag
1.2-vel valószínű a config fájljaim resetelődnek? Pl. a dasht is átírtam egy szövegfájlban és most már nem tudom használni. Mivel a dasht javítják, így jó lenne 0-ról kezdeni a beállításokat is. Vagy érdemes újrarakni a gamet?
Más: szerintetek a grafikai glitcheket, pl. ami nagyon idegesítő - vezetés közben felugró emberek az autóból, javítják?
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz gejala #21479 üzenetére
Igen, alapjáraton szerintem se a bugokkal van a legnagyobb probléma, bugos volt a Skyrim is, mégis top játék. Nagyrészt a moddereket is dicséri persze.
A probléma a be nem vált ígéretekről szól, a hazudozásról, pont amiket leírtál. Ez egy jó játék, de messze van attól, amit ígértek.
Emiatt lehet támadni a játékot, sőt, kell is.Szerintem.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz SenorGrande #21482 üzenetére
Félreértesz, a bug javítható, az elhazudtolt ígéretek kevésbé.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
RTX nélkül a Screen Space Reflections szerintetek hasznos vagy nem?
A játék megjelenésekor sokan támadták hogy szemcsés tőle a kép, de pl. a tükröződések nagyon jól néznek ki elvileg vele.Elég megosztóak a vélemények az effekttel kapcsolatban. Vélemény?
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Fórumozók utánanéztek az eddigi frissítéseknek, és elvileg az összes pénteken jelent meg. Nagy az esélye, hogy 24 órán belül érkezik.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
A dodget ha kikapcsolom hogy lehet átteni más billentyűre a mozgáson kívül?
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Nekem sokkal flowabb a játék 1.2 óta, nincs csúcs gépem, de érződik hogy finomhangoltak a motoron.
Érdekes hogy néhol viszont több grafikai bugot fedezek fel, mint 1.2 előtt. Egymásba nőtt NPC-kel is többször találkoztam, szék nélkül üldögélő emberke stb.
De lehet hogy már szőrszálakat hasogatok.u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz nubreed #21715 üzenetére
Nekem eddig nem tűnt fel, vannak szokásos beszélgetések ugyanúgy, de pl. olvastam olyat hogy az AI-knak változatosabb az életvitelük + változatosabbak a külsejük is (utóbbival eddig se volt gond, sőt).
A vezetésnél az AI sokat fejlődött, az biztos.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Nekem most tűnt fel, mert eddig csak Nomaddal játszottam, hogy egyes dialógusokat teljesen újraírtak emiatt? Nem csak a választási lehetőségeknél.
Pl. amikor van egy mellékküldetés még az elején, hogy egy fazonnak leég a f*rka és el kell vinni orvoshoz, akkor a corpo vágja hogy milyen implantátum zavart be a csókánál. Más is ezt észrevette? u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz jonnyjoker01 #21746 üzenetére
Egy ilyen solo játékban miért nem elég 40-50 fps? Ezt soha nem értettem. Én az Obliviont is fix 60 fps-el játszottam végig, ilyen látvány mellett pedig gyakorlatilag semmi kompromisszum egy kis fps csökkenés. Ami zavar, az már a 30 körüli fps, arra már én is azt mondom, hogy nem kellemes a szemnek.
De minden megszokás kérdése.u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Lehet hogy te emlékeztél rosszul, itt pl. nem szerepel ez a dialógus.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Akinek könnyű lenne a játék nagyon, azt javaslom jegelje a Body/Intelligence opciókat. Rohadtul megnehezíti a jatekot, végre van egy kis kihívás is a játékban. Stealth+penge+gránátozok ha a stealth nem működik egy-egy résznél.
A body és intelligence nagyon op szerintem
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz jonnyjoker01 #21805 üzenetére
Hát igazából ha nem huzod a bodyt alap tulajdonságba, pl. marad 3-on, ez a cél, akkor gyakorlatilag pár lövés és tuti halott vagy. Ezt ellensúlyozhatja a jó páncél, de ott is odafigyelek majd, hogy megnehezitsem a dolgomat. Kár hogy ilyenekkel kell megnehezíteni a jatekot
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Nekem anno más játéknál volt hasonló problémám. Elvileg a játék első indításnál frissíti a megfelelő DirectX stb. drivereket, de érdemes lenne talán lecsekkolni őket és manuálisan is feltelepíteni. Azt hiszem a játék főkönyvtárában benne vannak.
ratcache:
Én pont az ellenkezőjét tapasztalom, bár badlandsen még nem jártam 1.2 óta, de az NPC-ket határozottan hamarabb megjeleníti a rendszer, mint korábban.[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In