Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VikMorroHun

    senior tag

    válasz Jinxb1rd #14479 üzenetére

    Egy vérbeli RPG-nél alap, hogy a döntéseknek következményei legyenek. Ha ugyanabban a helyzetben máshogy döntesz, akkor más irányba kellene mennie a cselekménynek. Ezt egyébként a Witcher 1-ben és 2-ben remekül megoldották. Az pedig, hogy a 3-ban előkerült a 2. rész "főellensége", ha esetleg úgy döntöttél, hogy életben hagyod, és adott egy komplett küldetéssorozatot - ettől megemelem a kalapom (ha lenne). Vagy ott van a Mass Effect 2, ahol a játék során hozott döntéseink határozzák meg, ki éli túl az öngyilkos küldetést. Ilyenek, ha vannak is a Cyberpunk 2077-ben, nagyítóval kell őket keresni.

    Gotta eat your food, pop your bubble flask to prevent the 1 shot, prep your spell buffs, then get comboed to death by some slashy slashy katana goddess that leeches damage too.

Új hozzászólás Aktív témák