-
GAMEPOD.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz HoTDoG #12901 üzenetére
valószínűleg sima időtúllépési hiba van a háttérben, semmi blokkolási izé. a tranzakcióknak az a része még időkereten belül megtörténik, hogy a curve beterhelje a mögöttes kártyát, de mire a terminálnak visszaérne - a curve felől - az OK üzenet, addigra a terminál oldalán már megtörténhet az időtúllépés, és egyéb hiba miatt bukik a tranzakció
csak remélni tudom, hogy a vasárnap hajnali karbantartás azért volt, hogy kicsit gyorsuljon a tranzakciók feldolgozása. a mobilos, karkötős, órás stb. fizetések különösen veszélyeztetettek időtúllépés szempontjából
[ Szerkesztve ]
-
HoTDoG
tag
válasz HoTDoG #12901 üzenetére
A szeptember 1-ei elutasított tranzakciót a bankom lekönyvelte, a Curve-ben pedig sikeres tranzakcióként jelenik meg. Az icipici blokkot az elutasításról eltettem, de nem találom. A Curve pedig kérni fogja, mint bizonyíték.
A többi hasonlóan járt tranzakció esetében a Curve-n belül is "decline"-ként jelöli és pár napon belül megtörtént a jóváírás. Szóval itt félrement valami.
Most már valóban pain in the ass a helyzet. 7000 Ft-ot már nem hagyunk annyiban a semmiért. De most menjek el a DM-be, kerestessem vissza a tranzakciót, kérjek róla másolatot és boxoljam le a curve-vel... Ez így felejtős lesz. -
pictigjis
Topikgazda
válasz HoTDoG #12961 üzenetére
felesleges vitatkoznunk, legkésőbb a 10. napon elindult volna a visszatérítés, amit az appban a go back in time menüpontban is követhetsz. nem vártad ki, így a következtetésed is téves
soha nem fordult még elő olyan, amit írsz: a sikertelen tranzakció sikertelen tranzakció, aminek minden rendszerben nyoma van
amiről beszélsz, hogy "nem kaptak visszajelzést a kereskedőtől", az minden sablonlevélben benne van évek óta, hidd el. de ne csak nekem, a többieknek is
Úgyhogy ha pár nap után sem láttok "Decline" (elutasítva) jelzést a Curve alkalmazásban a tranzakció mellett, akkor nem fog magától megoldódni és a bankod sem fogja jóváírni.
ez meg félrevezetés, szóval lécci ilyeneket ne írj. ez a része az appnak, hogy mi declined és mi nem, mindig is ilyen volt, éppen nemrég tettem be az ezzel kapcsolatos (szintén több éves) sablont arról, hogy ezt a megjelenítési problémát jelezték a fejlesztőknek (csak sose javítják ki)
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz HoTDoG #13016 üzenetére
ami a blokk - vagy egyéb bizonyíték - nélkül nem történt volna meg.
de igen, megtörtént volna. hagyjuk már abba, plíz. a blokk pont ahhoz kell, hogy a 7-10 napos automata határidőnél hamarabb megcsinálja valaki manuálisan
ja, és attól, hogy a curve szar, attól még vannak további ugyanolyan szar szolgáltatások is a piacon, ez is ténykérdés
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...