-
GAMEPOD.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
balinlin
senior tag
válasz haszon11 #3682 üzenetére
Szerintem megvan a lényeg, az utalás/kártyás fizetés arány nem tetszik nekik. Az meg külön lehet nem tetszik, ha vissza is teszed arra a számlára (ha ezt egyáltalán tudják, tudhatják, hogy az a számla mi).
Lehet érdemes megkérdezni a supportot, hátha mondanak valami konkrétat.
De ez a diskurzus már a revolut topikban jobb helyen lenne...[ Szerkesztve ]
-
balinlin
senior tag
válasz emeritus #3814 üzenetére
A Curve devizáját nem tudod állítani, ahogy te is írod, azt gbp-nek látja. A multidevizás (pl. Revolut) kártyát sem látja multidevizásnak. Te választhatod ki, hogy miben terheljen. Ezzel akár lehet is játszani ahogy írod is, de akkor csak arra jó hogy kibővítsd a revolut kp felvételi limitét.
De itt maga az atm akart többet terhelni, tehát a curve valószínű az egészet 1 nagyobb összegű felvételnek látta volna, mint amit maga az atm kiad. Ez csak az ATM üzemeltető díja, az hogy a kártyakibocsátó még tesz-e rá egyéb díjat az más kérdés.Közben megelőztek, kb. ugyanazt írtuk le.
[ Szerkesztve ]
-
balinlin
senior tag
Valaki próbálta mostanság használni na Curve send funkciót? Se tegnap este, se ma nem ment se nekem, se egyik barátomnak.
-
balinlin
senior tag
válasz kammler #4104 üzenetére
Majd egy kellemes fél éves zárolás után a revolutról sem lesz olyan pozitív a véleményed.
A curve supportja valamivel fapadosabb, ezt kár lenne tagadni, de ezek a fintech szolgáltatások többek között ezért olcsók, mert kevés az élő ember a rendszerben.
A curve is az esetek 90%-ában jól működik, a maradék 10% marhára bosszantó. Aki ezzel nem tud együtt élni, inkább ne használja.
Azzal meg hogy ugyanazt leírod többször és itt vezeted le a feszkót, csak másokat idegesítesz. -
balinlin
senior tag
válasz petipetya #4543 üzenetére
Mivel tudnád még te bizonyítani az igazadat ilyen esetben? Sajnos vannak bizonyos esetek ahol nehéz kikerülni és még ott sem tudjuk kihagyni a papírt ahol könnyen lehetne.
Ha a boltban a megvásárolni kívánt termékeket megfogtad, annak a fecninek ahhoz képest kicsi a kockázata. -
balinlin
senior tag
válasz petipetya #4547 üzenetére
Szép szó, de a mögöttes tartalom és a kivitelezés eléggé kérdéses lenne.
Lemész a boltba egyszál kártyával. Az valamiért nem működik. Akkor azon a nem működő csatornán (nem)kapnád meg a bizonylatot?
Ilyen esetben pont azért jó a papír mert az egy offline igazolás arról, hogy nem sikerült a kártyás vásárlás. -
balinlin
senior tag
válasz petipetya #4549 üzenetére
Továbbra is az a kérdésem, hé épp valami gebasz van, akkor hogy kapod meg? Szerintem egy ilyen, meghiúsult tranzakció esetén a bizonylat papír alapon biztosabb.
És ne értsd félre, papír ellenes vagyok a legtöbb esetben. Nem kapok szolgáltatói számlát papír alapon, sárga csekket a 87 éves öreganyám nem fizet évtizedek óta, nehogy én, stb.... -
balinlin
senior tag
válasz Oliverda #4553 üzenetére
Vagy sehogy.
Offline módon még van esélyed jegyzőkönyvet felvetetni vagy újranyomtattatni papírcsere után stb... Nem életszerű tudom, de van rá lehetőség. Ha arra vársz hogy majd később befut a sikertelen tranzakcióról egy email, és mégse akkor nehéz utólag beszerezni már igazolást.
Sikeres vásárlásnál viszont tényleg minek, nem is szoktam kérni. Szerencsére van ahol meg is kérdezik hogy kérek-e és akkor ki se nyomtatják.
De kár is ezt a témát tovább vinni, mert itt erősen offtopic, meg amúgy sem rajtunk múlik. -
balinlin
senior tag
válasz TrollBalint #4569 üzenetére
Ha a pin kód nélküli paypass fizetés összeghatára a limit a dcc-nél-is, abban látok némi logikát. Nem lassítja a folyamatot egy kérdéssel.
-
balinlin
senior tag
válasz SpongyaBob #4726 üzenetére
Ne cash-ről próbálj meg felvenni
-
balinlin
senior tag
válasz SpongyaBob #4738 üzenetére
Tehát volt ahol nem a cash-re volt állítva mikor próbáltad használni? Mert ez nem derült ki az írásodból.
Ha meg ennyire nem megy semmi valódi kártyával a curve mögött, akkor marad a support. Vagy a széttörés... -
balinlin
senior tag
-
balinlin
senior tag
válasz WhiteWalker #4850 üzenetére
Sok kritikát lehet megfogalmazni velük kapcsolatban, de ebben az esetben éppen nem hibáztstnám őket.
Pl. ha leszerződsz egy mobilszolgáltatóval és az később csődbe megy, akkor az a te hibád? -
balinlin
senior tag
válasz st3v3np3t3r #4901 üzenetére
A jelek szerint a revolut is megoldotta kártyacsere nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Nők, nőügyek (18+)
- Notebook hibák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Ubiquiti hálózati eszközök
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- PlayStation 1 / 2
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest