Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Cifu #12 üzenetére

    A rasztert és az RT-t nem lehet ennyire általánosítani, ahogy a felskálázást sem. Például lehetnek olyan szituációk, ahol raszterben gyorsabb a 4060 Ti a 7700 XT-nél, mert esetleg kicsik a háromszögek a pixelmérethez viszonyítva. Vagy az RT-ben is vannak olyan szituációk, ahol az RT shader regiszternyomása magas, így a 4060 Ti gyorsabban belefut az egy wave/shader limitbe, míg a 7700 XT csak később, és úgy már a Radeon lesz a gyorsabb. Az se biztos, hogy FSR vagy DLSS lesz minden játékban.

    A +4 GB inkább általánosítható, mert az mindig ott van a VGA-n, és mindig ér valamit.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák