Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • NoX

    senior tag

    válasz adise #69882 üzenetére

    Szerintem inkább arról van szó, meg akarják tartani a potato PC-vel rendelkező játékosok hatalmas táborát. Ugyebár van nekik a Steam-en keresztül olyan statisztikájuk, hogy a felhasználóiknak milyen hardverereik vannak, és ebből elég sok következtetést levonhattak.
    Egyébként nekem 128 tick-es szerverekkel FACEIT-en volt dolgom, és nem telik el úgy meccs, hogy valaki ne anyázna a szaggatások, mikrolaggok, FPS-droppok miatt. Nekem is 100 FPS-el kevesebb van, mint egy 64 tick-es VALVE szerveren. Pedig viszonylag erős gépem van; Ryzen 5 1600, GTX 1080, 8GB DDR4@3200MHz

    Szerk:
    Jah, meg hányan anyáztak, mikor kijött a felújított Inferno, hogy mennyire akad náluk. Előtte ugyan ez volt a Nuke-al, és most a Dust 2-vel. Persze folyamatos javítások, optimalizálás után már jobb egy kicsivel a helyzet, mint a megjelenésük idejében, de akkor is, sokaknál még mindig ezek a pályák instant ban.

    [ Szerkesztve ]

  • GhanBuri Ghan

    őstag

    válasz adise #69882 üzenetére

    Igen, igen, ez jó érv, nyilván azért kapott Kína is 128-as szervereket, és azért kérik rendszeresen a játékosok is a 128-as ticket, mert szegények hülyék, nem értik, hogy MM-hez 64 is elég.

    (#69883) NoX1: pedig Lemusznak igaza van, Atom procin is elmegy a CS a D2-n olyan 40fps-sel, nyilván "mindenminimumon" beállításokkal. Ami nem játszható, de még mindig jóval magasabb, mint amit mondjuk a Pubg vagy az Overwatch tud.

    (#69885) gtamate2: nem tudom, azt mennyire nehéz lenne megoldani, hogy ugyanazon a szerverrel alapból 128 ticken kommunikál a kliens, ha ez túl sok, akkor visszavált 64-re. Nyilván attól a szerveroldalon drágább lesz a rendszer, mintha csak 64-en menne, de azt hinné az ember, hogy ma ugyanannyiba kerülne egy 128-as szerverpark, mint pár éve egy 64-es (arról nem is szólva, hogy jó párszázezer játékost elszívott a Fortnite vagy a Pubg, na ők már nincsenek ott ezeken a szervereken)

    (#69886) lemusz: nem lepődnék meg, ha a tényleges fejlesztők száma 1-essel kezdődne, a többi a QA, projekt- és egyéb manager, dokumentátor.

    Nem is szólva a Pubg 18-as tickjéről :)

Új hozzászólás Aktív témák