Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • omfgk

    addikt

    válasz Acheron #18278 üzenetére

    Barrett -el kapcsolatban valóban vicc, ha egy emberbe két skuló kell.

    Valahogy a fegyver balance-t meg kell oldaniuk...

    Tehát itt a nem a realizmus az elsődleges hanem az ,hogy minden fegyvernek meg legyen a helye.
    Például, amiről sok szó esik, No Stock.

    Ugye nem gondolja senki se komolyan ,hogy egy PKM-et bárki meg tudna tartani válltámasz nélkül...
    Vagy akár egy M4-et... Most megoldották a balance problémát.
    Eddig nagyon nagy előnyöket adott, ADS akár -70 ms-el is kevesebb lett, és közben még +4% movement speed. Recoil pedig alig romlott.
    Most dupla akkora lett a recoil.
    Akinek fontos a pontossága a fegyvernek az már kétszer is meggondolja ,hogy használja-e a No stock-ot.
    Rusholni még mindig jó lesz az.

    [ Szerkesztve ]

  • Dave567

    addikt

    válasz Acheron #18278 üzenetére

    Sajnos borúsabb mint kellene, mert ha a játék lecsőkenti a fegyvered sebzését a másét meg felerősíti, vagy akkor halsz meg ha a játék úgy akarja, az nem játék.
    Shipmentet játsszál, ott nagyon érződnek a dolgok.
    Pl engem állandóan bele spawnoltat a saját termitembe, ha az ellenfelet rakja bele az meg ég, és nem sebzi.
    De lövöm az ellenfelet, tiszta célpont, és bele rakja a saját csapattársamat, így én is meghalok.
    Persze van olyan aki ezekre nem figyel, meg hogy hányszor hal meg, mind az egyik barátom se, akivel Lanoltunk régen Mw1-be, mert világéletében csak Stratégiát nyomot, 0/30 kd-ja volt általában ellenünk ,de akkor is játszott.
    Csak én, nem ilyen vagyok. :D :D
    A barett meg sajnos ilyen normalon...

    Lőttél már életedben?
    És igen, az adrenalin sok mindenre képes, meg ha oda kerül az ember, hogy muszáj lőnie, nem úgy fogsz viselkedni, mintha céltáblára lőnél.

    De még egy kis időm van itt, aztán megpróbálok áttérni a Vr vonalhoz, mert az Onward nagyon bejött...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák