-
GAMEPOD.hu
A Borderlands: The Pre-Sequel! a Borderlands sorozat harmadik része, ami időben az első és a második rész között játszódik. A játékot 2014. április 9-én jelentették be hivatalosan (két nappal a megjelenésével kapcsolat információk kiszivárgása után), majd végül 2014. október 14-én jelent meg.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz [Prolixus] #998 üzenetére
akkor maradjunk annyiban, hogy a szövegek megítélése "erősen szubjektív" kategória
a BL3-ban muszáj lesz valami nagyon újjal előrukkolniuk, és nagyon meg kell győzzenek, hogy teljes áron megvegyem. persze lehet, hogy úgy vannak vele, hogy jobb ma egy SP, mint holnap (ill. 3 év múlva) egy BL3. oh well. marad a SpaceChem - csak annak meg előbb-utóbb kényszerzubbony lesz a vége
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
[Prolixus]
addikt
Maradjunk, csak azt nem értem tényleg, hogy mi bajod volt a dialógusokkal?
Nekem nem kell valami nagyon újjal előállni, a drasztikus változásoktól azért félek mindig, mert sokszor nem sülnek el jól. A TPS-sel nem az a baj, hogy nem újít sokat, az a baj, hogy még azt sem kapjuk meg tőle rajongóként, amit két játékon keresztül megszoktunk, aminek tehát kábé magától értetődőnek kellene lennie.
Erre a SpaceChem-re ránéztem most...ez mitől olyan addiktív?
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
MODERÁTOR
válasz [Prolixus] #1002 üzenetére
SpaceChem: egy puzzle/logikai játék, ami a kémiára épül. Eszméletlenül jó. Kb a játék 2/3-ánál tartok, több mint 40 óra játékidővel. És ez csak egy kis, nagyon olcsó, indie játék.
***
-
nagyúr
válasz [Prolixus] #1002 üzenetére
számomra se nem érdekesek (nincs új info a karakterekről), se nem humorosak. csak úgy vannak.
a TPS-ben van becsületes mennyiségű kisebb újítás, szerintem egyszerűen arról van szó, hogy ez a formula 2 (szűken 3) ilyen játékot bírt el. ráadásul a 2 valami irdatlan méretű volt, abban nagyon sok mindent ellőttek. én nehezen tudom elképzelni, hogy egyáltalán lehetséges még egy olyan játékot csinálni komolyabb változások nélkül, ami hasonlóan élvezetes lenne, mint az eddigiek.
SpaceChem: az elején csak egy reaktorban dolgozol, ezeket később össze is kell hangolni. a 3. bolygótól igazán érdekes a játék, ahogy egyre nő az eszközkészlet. az pl. kifejezetten vicces, amikor vízből fúziós reaktorokkal plutóniumot kell gyártani de a legdurvább benne az, hogy a pályák végén kapod az arcodba a statokat, és nyilván egy sandbox gyártósoron mindig lehet optimalizálni. az egyik pályát megcsináltam 20 perc alatt, aztán további 4 órán keresztül csiszolgattam
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
MODERÁTOR
Én nagyon örülnék egy Tiny Tina DLC szerű résznek, mert nekem irtóra tetszett a fantasy világ, amit kidolgoztak. Mondjuk a 3. rész úgy kezdődne, hogy valami dimenziókapu átvisz egy olyan helyre, ahol középkori szinten vannak fejlettségben. A lootra persze még ki kéne találni valamit, hogy a fegyverek azért megmaradjanak.
***
-
DariusTrox
tag
Mikor jöttek be az új blackmarket upgrade-ek? Vagy csak ennyire nem figyeltem már. 36-ra tudtam bővíteni a backpacket és még mindig tudok venni hozzá.
I will take what is mine, with Fire and Blood!
-
[Prolixus]
addikt
válasz DariusTrox #1008 üzenetére
Tegnapelőtt.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
nagyúr
tegnap nekiláttunk TheProbbal az UVHM-nek - azt kell mondjam, k**va jó volt a Regolith Range már TVHM-ben sem volt unalmas, itt pedig pörgött, mint állat.
Nisha is nagyon kellemes meglepetés volt (megműttettem Wilhelmet), hasonlóan lendületes a feelingje, mint Maya-nak volt a BL2-ben. korábban felmerült kérdésként, hogy a Showdown skill mennyire lesz jó bossok ellen - jelentem, pisztollyal (és One for Each of Ya skillel) határozottanPedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
TheProb
veterán
Bár valszeg aki a topicot látogatja annak megvan már, de most bődületesen olcsó a TBC ~4k HUF
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
[Prolixus]
addikt
Hjah, meg is lepődtem ezen a durva leárazáson. Lehet, hogy nem fogy a játék?
Érdekes adat, hogy napi szinten a steam statisztikák alapján 7-8e ember szokott játszani BL2-vel egy adott időpillanatban, ezzel szemben a TPS-sel csak 3-4e. Legalábbis az utóbbi napokban figyelgettem a számokat, durván így alakultak...
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Aguinaga
őstag
Mivel a gyerek ezzel nyaggat, mellette azt állítja, hogy minden nappal lejebb fog menni az ára, ezért mertem rákérdezni, hogy előfordulhat-e ez, mivel nem vagyok otthon a steam-es akciókban, pláne nem a karácsonyiakban.
De elnézést, hogy meg mertem kérdezni.
Paraszt.[ Szerkesztve ]
PSN: OldSlowhand74
-
nagyúr
nem hittem volna a játék megjelenése előtti teaser videok alapján, de azt kell mondjam, Nisha nagyon király. a jelenlegi class modomban többek között egy szolid 34% gun damage bonus van, és ha a skilleket fire rate-re optimalizálom, akkor úgy fossa a lőszert, hogy öröm nézni. a kissé szuttyogós Torgue explosive assault rifle-öm Showdown alatt úgy lő, mint egy smg
és a legjobb benne, hogy minél több damage-t osztok ki / nyelek be, annál durvábban nyomja. nem is tudom, mikor láttam utoljára 2-3 percnél hosszabb harcot
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
-
nagyúr
végzett már valaki az UVHM-mel? hányas szintre jutott el?
én most bányásztam ki Skippert, 54-es szinten vagyok, eléggé az elején a következőnek. lesz ebből vajon 60? a harcért borzasztó kevés XP jön...[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
a konstruktoros küldetés UVHM-ben is k***a jó de valami botrányos mennyiségű health-je van a dögnek, sztem a raid sentinel után a legtöbb...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
maross
veterán
grinder kidobott item szintje fugg a beadott itemektol, vagy csak a jelenlegi levelemtol? (vagy egyiktol sem)
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
-
maross
veterán
válasz TheProb #1026 üzenetére
fenebe..ereztem mar a masodik probanal hogy ez valamiert hullagyenge lett, pedig kovekkel is tapoltam. koszi.
szerk: olyan itemmel mi a helyzet, aminel nincs level requirement? lvl1, vagy nem szamitja bele, vagy bele se lehet tenni?
[ Szerkesztve ]
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
-
maross
veterán
válasz TheProb #1028 üzenetére
Azokat biztos hogy be lehet, harom piros szoveges shotgunt tortem be az elobb egy borzaszto gagyi lilává. Es hozzateszem az elozo korben is 3 piros szovegeset akartam, azt nem engedte. Valoszinuleg az egyikkel lehetett baja.
[ Szerkesztve ]
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
-
naksys
senior tag
Lehet valahogy a karakternél tárolt lőszer mennyiségét növelni, mint a BL2-ben??
-
maross
veterán
az hogy egyszeri fagyasztas utan orokkevalosagig lassan setalok, bug vagy ficsor? Sehogy nem tudok megszabadulni tole, eleg kellemelten mindig megvarni a mission veget + kilepni es vissza.
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
-
-
MODERÁTOR
És ez mióta zavar egy hardkór gémert?
Amúgy nagyon sokat számít a fegyvered és az ellenfelek szintjeinek különbsége, ha több mint egyel kisebb a fegyveredé, akkor már ez a szenvedés van, és UVHM-ben ez még rosszabb. De időnként kékből is lehet olyat találni, hogy több szinten keresztül jó.
***
-
maross
veterán
Ne mar hogy barmit szamit a szintje a fegyvernek, es nem csak a rajta feluntetett damage? nem vagyok hardkór gamer, ugyhogy engem zavar, 2 lovesnek jobban orulnek
"idonkent kekbol is" - nem is tudom hogy van e lilam, fegyverbol szerintem nincs.
[ Szerkesztve ]
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
-
MODERÁTOR
De, nyilván a damage (is) számít, de ez a szinttől (is) függ.
És nem csak arra kell odafigyelni, hanem ugye arra is, hogy milyen gyorsan lövi egymás után a golyókat, meg mekkora a tár, milyen sebességgel tudsz újratölteni, plusz még pár dologra. Pl. vannak olyan fegyverek, hogy a golyó kilövése után több részre válik maga a golyó, és így nem csak annyit sebez, amennyi fel van tüntetve, hanem minden része a golyónak, ami talál. És ez akár független is lehet attól, hogy hány golyó kell egy lövéshez, mert ugye vannak olyan fegyók, melyek 2-3 golyót fogyasztanak egy lövéssel. Van olyan is, ami lövésenként 1 golyót fogyaszt, és az az egy válik többfelé. Szóval érdekes fegyverek vannak.
[ Szerkesztve ]
***
-
maross
veterán
Engem még mindig csak egy dolog zavar. ha ket tokugyanolyan statokkal rendelkezo fegyverbol az egyik level 20 a masik level 30, tobbet sebez az utobbi? A tobbi leirt inforol mind tudok.
Szerk: amit én kiveszek az elso guidebol, az csak az, hogy amit talalok ugyanolyan nevu fegyvert, kesobbi szinten tobbet fog sebezni (de tobb damage is van rairva, szoval maga a szint csak a gep altal dobott random vackok statjait valtoztatja).
[ Szerkesztve ]
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
-
[Prolixus]
addikt
Persze hogy többet sebez az utóbbi. Minden szinttel magasabb lesz a fegyver alapsebzése. Ezt az alapsebzést változtatják a különféle alkatrészek, de relatív értelemben (százalékos változás van az alapsebzésre), szóval végülis ez is a szinttől függ. A BL1-ben lineárisan ment szintezés, a BL2-ben exponenciálisan. A TPS valahol a kettő között van, a pontos képletet úgy tudom nem ismerjük, d einkább az első rész felé húz szerintem, azt mondnaám rá, hogy szerintem optimális (lenne, ha jobb lenne a loot).
Sebzés kapcsán még a damag reduction-ről érdemes tudni, bár sok mindent nem tudsz csinálni vele, de az is szintfüggő.
Amúgy lassan de döcögök Jack barátunkkal UVHM-ben. A karaktert eleve 60-as szintre lőttem be, ha netán a nem respawn-oló ellenfelek dobnának valamit, akkor később is tudjam használni az adott item-et. De eddig nem sok semmi van (Felicity körül járok), az ellenfelek aktuális drop rate-jében én nem tapasztaltam érdemi változást, pedig jelentősen jobbnak kellene lennie a lootnak. Volt ugyebár az elején a Nukem drop, meg a mercenary day-es Iwajira klón első kill-re dobta az Avalanche shield-et, de ezen kívül semmi émlítésre méltó aktuális drop nem volt. A vendor-okban találom sorra a legendary-kat. UVHM-ben volt már vagy 2 leg Oz kit, vagy leg 3 grenade mod, a Torrent, leg class mod pont Jack-nek..még egy Zim-es. Kár hogy utóbbi elég fos egy pisztoly legendary létére.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
maross
veterán
válasz [Prolixus] #1044 üzenetére
ugyanolyan statokrol volt szo, pont nem arrol hogy vajon level 60-on jobb fegyvert talalok e mint level 1-en.
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
-
[Prolixus]
addikt
Ja értem már mire gondolsz. Valszeg azért értettem félre, mert bennem ez kérdésként fel sem merülhetne. Ha a számok ugyanazok, akkor a sebzés is ugyanaz, a szinttől függetlenül. (feltéve ha nincs olyan skill-ed, ami ami nem a fegyver statjaihoz igazodik, hanem a saját szinted alapján adja a sebzésbónuszt, a fegyvertől függetlenül...persze nemtom ilyen van-e a játékban)
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
nagyúr
válasz [Prolixus] #1044 üzenetére
nagyon hasonlóak a tapasztalataim, én valamivel előrébb járok (R&D), de a legerősebb nem-launcher fegyverem továbbra is a TVHM-ben talált Doc's Quad. Nukem esett az elején, de nekem jobban beválnak a sima zöld / kék Torgue launcherek, ill. volt Zim is, ami nagyon vicces, de tényleg nem sokat ér. ráadaásul a vendorokkal is kevesebb szerencsém volt. viszont pajzsokkal jobban jártam, abból egész tűrhetőek jöttek (mondjuk védekezés terén nem nagyok az igényeim )
mindegy, remélem, a játék vége felé esik 1-2 értelmes cucc - a Fridgia SMG-t majd próbálom csak 58-60-as szinten beszerezni, meg talán végre egy új Quadom is lesz
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
newsflash - a Veins of Helios pálya UVHM-ben minden eddiginél idegesítőbb
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
játszik még ezzel rajtam kívül valaki? lassan eljutok a 3. kör végéig (most jön a bejutás az erődbe Vorago Solitude-on, meg az RK5), utána még némi állatkodáson gondolkodom Claptrappel. összejön vajon a 4 Claptrapes parti?
amúgy Nishával határozottan könnyebb a játék, mint Wilhelmmel (annak ellenére, hogy az UVHM elvileg nehezebb) - a nagyobb harcoknak az elejét kell túlélni, 15+ Unchained stack után már a bossokon kívül elég szigorúbban ránézni valakire, és már hullik is el.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...