Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szimi57

    őstag

    válasz H.Ezredes #52950 üzenetére

    Egy N46-os motorhoz van "szerencsém". 160 e km-nél került hozzám 2 éve, most járok 200 e felett. A korai olajfogyasztás szerintem a 105 fokos termosztát miatt van. Nem csak a szelepszár szimmering, hanem az összes gumi tömités megadja magát. Az olajszürőház-hütő tömitést már másodjára cseréltem. Az előző utángyártott volt, gyorsan megadta magát. A hengerfej hütését nem lőtték be a 105 fokhoz. Az M-es motorok tovább birják a 97 fokos termosztáttal. A bicigliláncos vezérlés egy röhely. 180 e km-töl nem kockáztattam tovább. Átlagfogyasztásom erre a 40 e km-re 6,8. Pálya kb. 2 e km. A többi jellemzően inkább rövid táv (max. 25 km). A száguldozás hidegen hagy és tisztában vagyok vele, hogy nem új a szekér. Mikor megláttam, hogy milyen "húgy" olaj folyik le belőle egyből átálltam a 10w60-as versenyolajra. Ennek a mellékhatása, hogy az olajfogyasztásom 2,5-3 lier 10 ezren. A következő kiszemeltem a FUCHS Titan Race Pro S 10W-50. Kezdetektől fogva kapja a Metabond Ecot és a Spurit. Elég bosszantó, hogy ilyen támogatás kell, hogy még ne lehelje ki a lelkét. De az se aggaszt, ha ettől döglik be, legalább megszabadulok tőle :D

    A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

Új hozzászólás Aktív témák