Új hozzászólás Aktív témák

  • Sfi

    tag

    Na akkor egy pár mondat M70-es ügyben:

    Hétfőn megvettem, mivel szinte mindenki jót írt róla, és hát végül is ezért olvasok itt már hetek óta...

    Kezdem a pozitív dolgokkal: Nagyon szép, könnyű, könnyen csatlakozik, két nap tapasztalat után szerintem az akksija is jól viselkedne. Én ezt a zsebbe rakós megszakadást nem tapasztaltam egyszer sem (be is b@szna, ha fél méter távolság meg egy négy milliméter vastag vászon működésképtelenné tenné), szerintem ez inkább teló testhez érés probléma lehet, bár laikus vagyok ebben a témában. Nekem még a panel lakásban sétálás sem zakkantotta meg, ennek ellenére elég szánalmas a hatótávolság, olyan 6-7 méter, és annyi. Nekem előtte Nokia BH-110-em volt, autóban telefonálás közben többször leparkoltam, a telót a kocsi tartójában felejtettem, és olyan 25-30 méter séta után (nem vicc) kezdett el sisteregni, jelezve, hogy forduljak vissza a telóért...
    Szóval ahhoz képest ez szánalmas, ez akkor sem elfogadható, ha háromszor annyi ideig bírja az akksi, és fele akkora méretű/súlyú...

    Na akkor jöjjenek a negatív tapasztalatok(ezek voltak a pozitívak :D ) :
    Ez a szüntelen pofázás a sírba visz, mikor a fülin lévő gombbal fogadom a hívást, még ugat vagy két mondatot, közben a vonal túlsó végén már türelmetlenül hallóznak...
    A hívás befejezése utáni néma csend is borzasztó idegesítő, minden alkalommal megnézem, hogy biztos vége?
    De ami végképp használhatatlanná teszi, az az, hogy mindenki panaszkodik a túloldalon: Iszonyatosan hangos, éles, torz, túlvezérelt a hangom! Mindenki azzal kezdi, ú nagyon rossz a vonal, elmondanám még egyszer?(biztos cseppet sem vagyok ilyenkor ideges...) De hát végül is mit akarok, csak nyócezer vót...

    Szóval szerdán vissza is vittem a boltba, ahol hála istennek végtelenül segítőkészek. Kipróbáltuk másik M70-et, ugyanilyen szar, az M90-el és egy kihangosítóval tökéletes(amúgy Xperia M2 a telóm)