Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomi_mod

    aktív tag

    válasz duffbeer #84 üzenetére

    Kipróbálom! :K
    Rájöttem, hogy alapvetően az volt a baj, jogy túl szűk közönként adtam meg KeyFrameket, konkrétan 5képenként.
    A főmozgás jó lett, azt pathal csináltam, csak az uszonyoknál lett túl darabos...de először azt javítom, úgy, hogy 1 vagy 2mp-ként teszek csak be Kframet, így szépen mozog majd ahogy fordul, mintha azzal irányítana...legalábbis remélem :)

    Viszont lenne egy kérdésem:
    Ugyanebben a teknősös dologban látni egy Volumetric Underwater effektet, ami simán annyi, hogy van egy kör ami ki van jukasztgaztva mint egy sajt, felette meg egy spot lámpa aminek adok Halo-t, Buff shadowt és hogy animáció is lehessen adok a körhöz egy csontot mivel ezzel elegánsabb a dolog ha animálni szeretnék...
    A kör xy síkban van, ennek közepén z tengelyen a csont, parentolás rendben van, ki is próbáltam Pose módban csontot forgatva forog a kör is...
    Viszont ha rotation key veszek fel Pose módban akkor sehogy nem akar működni, tehát animációban nem forgatja meg a kört, viszont ha Object módban adok rotation key-t akkor frankón műxik.
    Az esethez hozzá tartozik, tutorialban írták, hogy y tengely körül kell animálni aztán IPO editorban meg átrakni a Z-re, legalábbis így értettem...

    Szal a kérdésem az, hogy alapvetően miért nem lehet a csontot saját tengelye körül forgatni animáláskor???
    -tudom, hülyén hangzik így, de láttam máshol is, hogy pl. a csuklómozgást (forgatást) is úgy csinálják, hogy alkarcsont ->kézfejcsont, de a kettő kapcsolatánál van merőlegesen egy másik bone is és ezzel forgatják a kézfejet...

    válasz csak annyiban fontos, hogy megértsem a miértjét, mert meg tudom oldani, hogy jó legyne csak nem épp elegánsan

Új hozzászólás Aktív témák