Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #Morcosmedve

    veterán

    válasz Methionyl #130281 üzenetére

    Nem emlékszem rá. Pont, hogy nem olyan régi a kuplung és érzékeny-“ez a baja”. Az se mindegy melyik cipőben vezetek, ahogy az sem, hogy hány fok van. Ezért lehet úgymond “szarakodni” vele.

    Miki: Én úgy szoktam, ahogy kijön a szervíz, 10-12k km. Gyárilag 20k lenne, elvileg az újabb Castrolokra már viszont ennyit sem mindig mernek írni, a BMW (kompatibilis olajak) miatt, mert levitték 30k gyári előírásról 15k-ra, ők is rájöttek, hogy faszság, meg nyilván már nincs is szívó motor, aztán nem mindegy a turbónak.

    HSM: Én is valahogy így vagyok vele, még védett parkolóban is lehet baja... nem a paranoia, csak drága az elem fényezés+utána nem eredeti fényes, sz@r esetben még el is üt a respray.

    Proci: Szívó 2007-8-ig volt kb. benzinben. 3-assal lehet nyomatni, van jó motor. Az említett modellek is jók, de mazda rohad, a másikat nem ismerem annyira, tény, kisebbek, egy 1er-nél is. Mondjuk engem az nem érdekel, hogy milyen az idő, hátsó hajtás az igazi, nincs mese.

    [ Szerkesztve ]

    © asszongya'hogy

Új hozzászólás Aktív témák