Új hozzászólás Aktív témák

  • =HG=

    addikt

    válasz #81556480 #15494 üzenetére

    LaciCRM : Általában nem szar a T internet, de ha gond van vele, akkor nem kis küzdelem megértetni velük, hogy mi a gond... Ahogy felhívod őket, a következő "utasításokat" kapod:
    1: Indítsd ujra a modemet..2: Van router ? Húzd, ki nézd anélkül...3: Csak a T sebbesség mérő szerver mérését fogadják el... 4: Nem lett jó? :W "Akkor felvettem hibának!" (erről kapsz sms-t is vagy hármat) Utána 2 napra rá, egy sms-t, hogy a hibát elhárították! Namost hazamész, és ugyan olyan szar.... :(( És ezt egy párszor még eljátszod, amikor végre kijön egy szerelő, rámér a hálózatra, és közli, hogy bemegy és kicserél a központba valami kapcsolót és jó lesz egy pár óra mulva... És tényleg ! :K Namost kérdem én, miért nem lehetett ezt elsőre ?? :U

Új hozzászólás Aktív témák