-
GAMEPOD.hu
OFF beszélgetős topic nyílt, a nem Battlefield 4 témákról kérjük, hogy ott beszélgessetek, ez a téma maradjon meg szakmainak! Cheatek a topikban szintén tiltottak!
Kérlek olvasd el mielőtt kérdezel, köszönjük!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Colos1
őstag
Ez natív 64 bites program. Azok alatt az MSI Afterburner OSD -je nem megy. Ha van Androidos telód, meg wifid, akkor ez a megoldás a problémára. Meg telepíteni kell a gépre az MSI Afterburner remote Servert, amit az Afterburner honlapjáról letölthetsz. Amúgy ha jól tudom, Szifonon is megy.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Ebben is érdemes a Antialiasing POST -ot kikapcsolni, és helyette a Catalystból a Morfológiai szűrést használni. +10 FPS nálam átlagban, és még szebb is. BF3 -ban is ez volt.
Jó lenne, ha néha nem laggolna be 5..10 FPS -re, amúgy egész tűrhető a szinte folyamatos 50+ FPS vSync -el úgy, hogy minden ultrára van rakva (Persze az Antialiasing post -ot kivéve)
Amúgy durva az erőforrás foglalása, RAM: 2300 MB, VideoRAM: 2100 MB, CPU: 78...85%
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz Mr.White #8520 üzenetére
Catalyst Control Center - játék - 3D alkalmazás beállítások, és felülről az 5. beállítási lehetőség.
Beállíthatod alapba is, de akkor másra is ráteszi, ami nem biztos, hogy jó. Ezért készíts egy profilt: Alkalmazás beállításai alatt "hozzáadás, kitallózod a bf4.exe -t, ok.
Ez amúgy leginkább a 7900 -as szériánál jó, mert nagyon eszi a memória sávszélességet, és azoknál abból van bőven. 7800 -on már problémás lehet, de a játékban lévőnél tuti jobb.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz aAron_ #10050 üzenetére
Igazad van, ezt én is néztem. Az oka kettős. Egyrészt az, hogy a nap pontsugárzó, azaz a fényhullámai széttartanak, nem párhuzamosak. Ezért, ha egy nagyobb szobában nézed a megvilágított port, már ott is az ablaktól távolabb "homályosodik" az átmenet.
Másrészt az, hogy egy nyílt téren sok a szórt fény, amely miatt az árnyékban sincsen teljesen sötét, amely pedig még jobban elmossa az átmenetet. Ezért ne hasonlítsuk egy szobához, ahol a szórt fény jóval kevesebb.A fentiek ellenére ezt ne tekintsük hibának, mert jelenleg nem áll ott a technika, hogy a szórt fényt bárki is teljesen reálisan leszimulálja.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz BalaNce87 #10109 üzenetére
Én vizsgálgattam az FPS dropot.
1. A GPU leesik 5-10% -ra.
2. Többször előfordult, hogy meguntam a drop-ot, szervert váltottam, és a másik szerver jó volt.A fentiek alapján ez a drop szerver oldali hiba.
1. Ha a gép nem bírná, akkor a VGA 100% -ra ugrana. A CPU limit meg nem okozna ekkora csökkenést, hogy 50 -es átlagról leesik 2...5 FPS -re.
2. Nem függene attól, hogy melyik szerverre megyek.Valamennyire minden szerveren droppol, de eltérő mértékben.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Ha beállítja használatra, rámész az adatlapjára battlelogon, megnyitod az emblémáját, "save my galery" vagy micsoda, és bementi a tieid közé. Onnantól használhatod, meg szerkesztheted is.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz LamaCube #10280 üzenetére
Az emblémák a járműveken, fegyvereken és a katona ruháján, a vállon látszanak. Ott, ahol eredetileg zászló van. Én nem bonyolítottam túl, kicseréltem egy egyszerű Magyar zászlóra.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
-
Colos1
őstag
Hogy a macska karmolja meg, eddig semmi gondom nem volt a játékkal, már-már a béta alapján azon morfondíroztam, hogy lehet mégis beruházok rá, erre patch, és be se tudok lépni
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
A battlescreen elérhető Firefoxból
Alul, ahol a szervercsatlakozást írja, ott jelent meg egy gomb...
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
-
Colos1
őstag
válasz Draken #10604 üzenetére
Jól. Minden ultrán van, csak a motion blur van kikapcsolva, meg a postAA, de helyette Catalystból használom az MLAA -t. Így 40...60 FPS van, de ha sok az effekt, akkor pillanatokra beesik 30-ra is.
Apropó, motion blur. Ez egy akkora felesleges, VGA zabáló vacak, hogy az valami hihetetlen. Nemcsak hogy visszab@ssza az FPS-t, még ocsmány is. Mindenhol ki szoktam kapcsolni...
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz Tirexi #10771 üzenetére
Van az a zöld sáv a squad névsor fölött, amely az XP -k alapján növekedik, és bónuszokat kaptok. Ha mindenki meghal a squadból, ez elveszik (Field upgrade lost). Ha kiírja a Last man in squad -ot, akkor te vagy az utolsó élő, ilyenkor érdemes fedezékbe vonulni addig, ameddig a többiek közül valaki vissza nem spawn -ol, hogy megmaradjon az upgrade pont.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz Tirexi #11148 üzenetére
Akkor te tudsz válaszolni a következő kérdésemre
Ez a teljesítménybeli különbség a DX11.1 miatt van, vagy azért, mert a Win8 ennyire másképpen kezeli a CPU -t? Olvastam valamit, hogy máshogy ütemezi, vagy mi
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Azt a qrva
Amúgy azt nem tudja-e valaki, hogy az összes letiltott optimalizációt engedélyezték, vagy csak egy részét?
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Gondoltam, hogy beleírom, hogy "ne az FPS -t nézzétek, hanem a grafikont".
De nem tettem, mert gondoltam, hogy úgy is mindenki azt fogja nézni...
Eltűntek a tüskék, a CPU folyamatosan tudja számolni a képkockákat, előtte folyamatosan microlaggolt.
(#11270) Rico45: Jobbra lent
(#11272) scomcomputer: Amit Rico45 -nek
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
A patch előtti képen is üres volt a pálya előttem
A képeket amúgy menet közben csináltam, és a bázistól eddig mindkét esetben üres úton haladtam. Tehát van különbség, méghozzá sok
(#11280) xavix13: Tőled szeretnék egy patch utáni képet
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
A kör elején elindulok IFV -vel. beszállt mellém 5 játékos. Amíg elértem a D pontig, ezek a töketlenek szét lőttek mindent, szinte folyamatosan tüzeltek, pedig enemy sehol sem volt. Aztán a felhőkarcolónál oldalról rám lőtt valaki egy RPG -vel, erre ezek a progamerek mind az 5-en kiugranak, és elszaladnak
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Mi a f@sz? Már lassan több patch lesz ehhez a bétához, mint anno a BF3 -hoz összesen
Tudja valaki, hogy ez most pontosan micsoda?
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Lehet, hogy nem fontos infó, de az előbb próbálgattam, hogy a tripla pufferelés nem valami fasza... Ha jól van megcsinálva, akkor a 60 FPS alatti jeleneteknél vSync -el és anélkül ugyanakkora FPS van. Ha szarul, akkor vSync -el kevesebb. Ahol vSync -el 38, ott anélkül 45van... A BF3 -ban jó volt.
Belőttem az FPS-t 60-ra a konzolban, de így is törik a kép
(#11467) pohár: Köszönöm, megtaláltam, de nem az előző oldal közepén, hanem ennek az oldalnak a 2/3 -nál... Nálam úgy van beállítva a PH, hogy 200 hsz -t jelenítsen meg
(#11468) Viper26: Van remény, hogy nem. Megnéztem, hogyan reagál az FPS a beállításokra, és még mindig optimalizálatlannak tűnik, mert a Mesh Quality ultráról low -ra történő állítása nem növelt FPS-t, pedig ez nagyon rátehénkedik a CPU -ra, és a kihasználtságom sem csökkent számottevően. Van még benne potenciál, kérdés, hogy ez megoldott-e már. Az előző patch -nál sem újat találtak ki, csak feloldottak a letiltott optimalizációkból néhányat. Vagy mindet, és még mindig szar
(#11469) lofagi: Igen, a changelog ismeretében - két magos CPU -hoz tartalmaz javítást - én is így gondolom.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Az FPS -hez:
A monitor - nem CRT -ről beszélek - 60 Hz -es, és csak frissítéskor tud képet váltani. Ez azt jelenti, hogy lehet nektek akár 180 FPS is, a monitor akkor is csak 60 -at fog megjeleníteni, ha maradunk a 180 -as példánál, akkor minden harmadikat. Van még egy probléma: a szemét VGA nem akkor váltaná a képet, amikor a monitor, hanem véletlenszerűen. Ez valamikor egybeesik, valamikor nem. Amikor nem, akkor törik meg a kép. Minél magasabb az FPS, annál nagyobb a valószínűsége annak, hogy a monitor frissítésekor tud képet váltani, azaz nem fog annyira törni a kép, simább lesz a játék, és jobban is tud játszani az illető.
Erre mondá az Úr: Legyen vSync! És lőn, a monitor és a VGA frissítését szinkronizálá, a kép nem törik.
Így - még mindig 180 FPS -nél maradva - pont minden 3. képkockát jeleníté meg.
De mondá az Úr: Akkor mi a f@sznak kiszámolni a másik két képkockát, ha az úgy sem jelenik meg
És lőn, a VGA és CPU leterheltségét máris lecsökkenté, a teljesen felesleges képkockák kiszámolásának mellőzésével.
De nagy probléma vala: Ha 60 alá esik az FPS, akkor csak 30-at számolá, hiszen csak azt tudja szinkronizálni, és nem számolá a felesleges képkockákat.
Mondá az Úr: Legyen dupla puffering! és lőn, csak 45 -re esik vissza az FPS, amely miatt a user még mindig nyavajogá.
Erre mondá az Úr: Akkor legyen b@zdmeg tripla puffering, de most már akkor kussolá!
És lőn, vSync-el máris 30-60 ig bármilyen FPS számot produkálni tudá. És a user elégedett vala.Sokan vannak, akik esküsznek a magas FPS -re. Ha ezen emberkék bekapcsolnák a vSync -et, akkor rájönnének, hogy szinkronizált, stabil 60 FPS -el ugyanott vannak, mintha agyontuningolva minden LOW -on 586875 FPS -el játszanak. Sőt, ha csak 60 az FPS, akkor a VGA felszabaduló erejét lehet arra használni, hogy LOW helyett ULTRA beállítást válasszanak.
Ami tény: 60 FPS alatt hiába a vSync, tripla puffering, meg akármi, nem szabályos a megjelenítés, mert előfordulhat az, hogy pl. 2x egymás után ugyanazt a képkockát jeleníti meg, majd a 3. -ban újat, és a 4. -ben is újat. Ilyenkor az sem jó, ha van VS, mert az előzőek miatt "akadozik", meg az sem, ha nincs, mert baromira törik. Két rossz közül mindenki azt válassza, amelyik neki a kisebbik rossz, mert a játékot mindkettő ugyanúgy szétb@ssza. (Amit írtatok is) Jelen esetben (BF4), mivel nem megy rendesen a tripla pufferelés (még ), azt javaslom 60 FPS alatt, hogy ha vSync -el 50 alá csökken, akkor ne használjatok.
Összefoglalva: A 60 FPS kell, de a 60 fölötti felesleges. Gyakorlatilag 50-ig lemehet vSync -el, az még nem teszi tönkre a játék élményét, de 50 alatt nagyon sz@r.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz Pietrosz #11614 üzenetére
Valóban Bár én úgy vettem észre, hogy ez mástól is függ. A régi gépemen én is észrevettem, de még nem volt zavaró. Ezen már nem veszem észre
Meg azt sem írtam, hogy 120 Hz -es monitor esetében a 60 FPS értelemszerűen helyettesítendő 120 -al
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
WorldRender.LightTileCsPathEnable 0
Írjátok be a konzolba próbaként, és ha nálatok is +5 FPS, akkor mehet user.cfg -be, hogy ne kelljen minden indításnál írogatni. Csináltam képernyőmentéseket, de nem látok különbséget.
Lehet vót má, itten vannak a konzolparancsok, ha valakit érdekel.
Ja, és ha valaki vesz észre különbséget, akkor jelezze, mert érdekel, hogy mégis mit kapcsoltam ki.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
-
Colos1
őstag
WorldRender.SpotLightShadowMapEnable 0 - de ezt nagyon észrevenni, bár fél pályát végigjártam, mire megtaláltam, hogy hol van hatással A lógó, himbálódzó lámpa árnyékai... FPS -ben belső téren nem hoz szinte semmit, kívül +2...3 -at.
WorldRender.SpotLightShadowMapResolution 254/1024/2048/4096
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz blaca83 #11981 üzenetére
Ez a fedezékben elakad a löveg nem teljesen igaz. Csak reálisan csinálták meg a tankot. Mivel nem a cső tengelyében látsz ki, hanem mellette és egy picit felette, kell egy bizonyos távolság, hogy a célkereszt és a lőpálya egybeessen. Ezért közeli lövésekkor nem oda megy, ahova célzol, hanem jobbra, picit le. Ezért, ha közelre lősz, nem a célra kell tartani a célkeresztet, hanem balra, és egy picit fölé. A távolság növekedésével így nem csak a magasságot kell korrigálni, hanem azt is, hogy mennyivel célzol mellé.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz blaca83 #11989 üzenetére
Asszem már értem mire gondolsz. Ki akartam lőn a fedezék mögül, de a fal tömege miatti téridőtorzulás miatt a lőszer eltérült, és a falnak csapódott
Tanknál nem találkoztam ilyennel, de ezek alapján ott is előfordulhat.Amúgy BFBC2 -ben találkoztam ilyennel, Heavy Metal -on, amikor valamelyik szélkerék mögül akartam kilőni.
(#11983) Malachi: És akkor minden lövés előtt állítod a célkeresztet? Ehhez hozzá lehet szokni ugyanúgy, mint a drophoz, azt sem korrigálod a célkereszten, mert csak 1 távolságnál esne egybe. Ez is csak 1 távolságra van belőve, a lövész ez alapján korrigál.
Az igazi lövegeknél van még 3 fontos dolog:
1. a röppálya íve függ a légellenállástól, ami viszont függ a hőmérséklettől, páratartalomtól, de még attól is, hogy mennyi a por a levegőben. Ezért mindig más a "drop". Ez nagyobb távolságú lövéseknél fontos, tanknál nem jellemző, mert nem lövöldöznek vele olyan messzire. Nagy távolságú tüzérségi lövegeknél kell vele számolni. 10 km fölött már azt is bele kell számolni, hogy a lövész mekkorát fingott Meg persze lehet más a levegő állapota pár km -en belül...
2. a lövedéknek van "oldalgása", ami azt jelenti, hogy az egyik oldalra kitér. Ez a löveg forgása miatt van.
3. Fúj a szél.
+1. A lövegek tömege és torkolati sebessége nem teljesen egyforma, és ettől függ mindhárom fent említett változó.Amúgy ilyen lövésekhez 2 ember kell, mint ahogy a reconok dolgoznak. Az egyik számol, mondja a korrekciót a lövésznek, aki céloz és lő.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz Colos1 #12003 üzenetére
Már reggel kerestem ezt, de nem emlékeztem, hogy hol olvastam. A Wikipédián van...
Idézem, hogy az M1 Abrams milyen célzórendszerrel vagyon felszerelve. Ebből is látszik, hogy lehetne még nehezíteni a tank használatát."Az M1 Abrams tűzvezető számítógéppel van felszerelve, amely többféle adatforrást használ. A pontos célzáshoz három fő ballisztikai adatra van szükség: az ágyú állásszöge, a lőszer fajtája és a cél távolsága. Ezek kiszámításához többféle érzékelőt használ az irányzó: lézertávmérő, szélsebességmérő, statikus dőlésszög-mérő, külső hőmérő és barométer, tachométer (a cél sebességének és mozgásának megállapításához kell). Szükséges még a lőszer típusa és hőmérséklete, a harckocsira jellemző egyedi beállítási adatok és a lövegcső állásszöge. Ezekből az adatokból kiindulva a tűzvezető számítógép megoldást javasol az irányzó számára. A találat esélye ideális esetben 95% felett van. Az irányzó és a parancsnok egyaránt kezelheti az ágyút."
Azért el tudom képzelni, hogy a parancsnok felkiált: "Ott egy cél vazze..." Erre az irányzó elkezd szelet, páratartalmat, hőmérsékletet, légnyomást, távolságot, lőszer hőmérsékletet meg állásszögeket mérni, ezt beadja a számítógépnek, amelyen ha szerencséje van nem fagy meg a windows, aztán mire lőni tudna, egy kopasz kiszedi C4 -es személygépjárművel
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz Laraxior #12077 üzenetére
A tankokban is van stabilizátor, csak nem tud bármekkorát stabilizálni. Legalább is BF3 -an, ebben nem néztem. Nézzétek meg, ha belementek egy gödörbe, akkor állítja a csövet. De csak egysíkú van benne, oldalirányban nem stabilizál.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz boogie84 #12089 üzenetére
Nem, a giroszkóp csak egy alkatrésze a stabilizátornak, amely egy hidraulika által stabilizálja a lövegcsövet.
Repülőkben is van giroszkóp, de nem stabilizál semmit, csak a műhorizontot.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
-
Colos1
őstag
Ez egy általános hibaüzenet, hiába ír különféle szövegeket, nem mindig lehet behatárolni. Olyan, mint egy BSOD: valamikor azonnal tudni, valamikor keresgélni kell. Csak itt nem a Win áll le, hanem a DX.
Bármelyik, a megjelenítésben résztvevő hardver hibájától egy egyszerű driverhibáig bármi, de akár még az indítani akart játék hibája is lehet. Az esetek többségében azonban játék+driver egyszerre okozza.Pl. nekem Bf4 beta indításakor néha előfordult.
Ritkán okozhatja az is, ha a VGA driverben állítgattad a megjelenítési beállításokat, pl. textúraminőség, stbstbstb, de a játék nem támogatja a driverből való "ráerőltetést". Vagy rosszul érintkezik a VGA a slotban...
Szedd le a drivert Catalyst uninstall utilityvel, mert az is lehet gond, hogy drivermaradékok ütköznek.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz r-chee #12641 üzenetére
Van különbség, mert DX11 vs. DX11.1, illetve a Win8
állítólaghatékonyabban kezeli a többmagos CPU -kat.A különbség mértéke az, ami kérdéses. Volt olyan, akinek megtáltosodott, és volt, akinek csak pár FPS -t változott pozitívan.
Ez a beta volt... Majd a véglegesnél kiderül
Erről jut eszembe. Az öcsém feltette Win8.1 -et, csinálok nála néhány CPU bench -et, hogy valóban hatékonyabb-e.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz SkyS1gn #12755 üzenetére
Ezt én is tapasztaltam.
Figyeltem már, hogy bizonyos játékok alacsonyabb FPS -en folyamatosabbak, mint mások magasabb FPS -en. A Far Cry 3 pl. 65..80 FPS -en nem olyan folyamatos, mint BF4 beta 40 FPS -en volt. A BF3 az 5850 -el már 50 FPS alatt zavart, a BF4 csak 40 FPS alatt kezd el zavarni.Az okát csak sejtem, szerintem nem jeleníti meg az összes számolt képkockát, ami a játékmotor optimalizáltságának hibája lehet
Én éppen ezért nem nyavajogtam a gépigénye miatt, mert nem az FPS számlálót lestem, hanem azt, hogy mennyire folyamatos. És 40..50 FPS -el - még az első patch előtt - az volt, kivéve amikor visszaesett 1...2 FPS -re
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz Edem05 #14494 üzenetére
64 bites program alatt nem. Pontosabban az OSD szerver nem megy, az Afterburner igen. Androidra van egy app, "MSI Afterburner APP", én ilyenkor ezzel szoktam a telón monitorozni a GPU-t. Kivéve az FPS-t, azt valamiért nem tudja monitorozni ez sem.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz DeathAdder #14592 üzenetére
Az nem fog menni. Az Afterburneres kiíratás úgy működik, hogy van hozzá a RivaTunerOSD, ami tkp egy külön program. Az Afterburner, HWInfo, Aida64 erre az OSD -re írja rá az adatait. Ez az Android App csak az Afterburnerhez van, nem az OSD -hez, így nem tudsz mást ráíratni.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz aizen92 #14642 üzenetére
Amerikai formátumban (12 órás formátumot használnak) 2013.10.31. Pm 12:00 után érhető el a játék. Ezt mindig rosszul fordítják át 24 órás időformátumra, mert rendre kihozzák azt a baromságot, hogy 10.31. Pm 12:00 = 10.31. 0:00. Pedig helyesen 10.31. Pm 12:00 = 10.31. 24:00. Így veszítik el mindig azt az 1 napot. Ezzel nem először találkozom, már meg sem lepődöm
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...