-
GAMEPOD.hu
Ebben a topicban tehetitek fel a videokártyákkal kapcsolatos azonnali, sürgős kérdéseiteket! Javasoljuk, hogy mielőtt kérdeztek töltsétek ki az adatlapotokon a konfigurációra vonatkozó részt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
shouryuken
senior tag
Sziasztok!
Az alábbi "hibát" tapasztalom:
4850-nél is és 5850-el is.
Ha meghúzom a karit, akár overdrive-al akár trixxel és nem fut 3D alkalmazás, akkor összevissza villódzik a kép. Mintha húzás esetén a 2D-s órajelekt túl alacsonyra venné vissza. Ami még nagyon érdekes, hogy csak akkor jön elő, ha mind a 2 kijelző aktív... Gondolom ez valami driver gond lehet, többször olvastam róla, de mostmár zavar, gondoltam rákérdezek, hátha valakinek van tippje. Kicsit körülményes minden játék után kikapcsolni és visszakapcsolni a másodlagos kijelzőt. A kártya amúgy atomstabil 3D alatt, és artifact mentes órákon át tesztelve. -
shouryuken
senior tag
válasz BomiBoogie #28376 üzenetére
Hát ez is egy megoldás. A kártya biztos jó, nem is az volt a kérdés.
Biztos, hogy nem a húzás mennyisége befolyásolja, mert akár 1mhz emelés is elég neki.
És két kártyával is ugyanez a helyzet.
Gyanítom másnak is, aki 2 monitoron próbálkozik, 1 monitoron nem jelentkezik a "hiba".
Még egy driver cleant megpróbálok, hátha.[ Szerkesztve ]
-
shouryuken
senior tag
Engem nem zavar, csak meglepődtem, hogy milyen bátor emberek vannak
Remélem nem arra célzol, amit az oldalon ír, mint "ez nem ütközik törvénybe"?
Alaposabban utána kéne néznie, mielőtt megüti a bokáját...Bocs az offért, részemről ennyi.
-
shouryuken
senior tag
válasz Rockland #29339 üzenetére
Elvileg 15 napra kéne törekedniük.
Én már kértem volna másik kártyát.
Hivatkozz erre:49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet
a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről(4) Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.
4. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében - a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
(2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
5. § Javításra a terméket elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a fogyasztó nevét és címét, a termék azonosításához szükséges adatokat, a termék átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított terméket átveheti.[ Szerkesztve ]
-
shouryuken
senior tag
válasz Silentfrog #29345 üzenetére
Ez már a duplája felé közelít.
Nyugodtan lehet fenyegetőzni ezzel és a fogyasztóvédelemmel.
Dátumot sem adtak meg, hogy mikorra lesz kész...
Általában bevállik