Új hozzászólás Aktív témák

  • Csupingo

    veterán

    válasz m_kovacs #123968 üzenetére

    Pl. képzelj el egy erősen vga limit-es helyzetet. A proci nagyon erős, a videokártya nagyon gyenge. Ilyenkor mondjuk a vga képes átlag 90 fps-re. A max. fps is szinte oda van ragasztva, valamint a min. fps is elég magas és ritkák a nagyobb fps ugrások. Viszont ha gyengébb processzorod van, akkor az nem tud elég adatot szolgáltatni a vga-nak. Tehát mondjuk az átlag is csak 75 fps, a min. fps is alacsonyabb, és gyakoribbak az fps bezuhanások.

    Egyszerűen mondhatnák úgy is, hogy mondjuk az adott cpu képes 90 képkockához elég adatot szolgáltatni, de ha mellette egy olyan erősebb vga van, ami 120-at is képes lenne kiszámolni, akkor kicsit malmozni fog és nem 120, hanem 90 fps-ed lesz. Ilyenkor lehet szinte "büntetlenül" nagyobb felbontásra váltani, mert a proci ott is kb. 90 képkockához tud adatokat szolgáltatni, viszont a vga-nak már több dolga lesz, és mondjuk ezért kifullad 95 fps-nél. Ebben az esetben szinte 100%-ra ki lesz hajtva.

    Ha nagy hülyeség van bent, majd a többiek kijavítanak, csak próbáltam egyszerűen vázolni a dolgot. :)

    Szerintem a vga limit simább játékmenetet biztosít, mint a cpu limit. (Kevésbé ugrál az fps.)

    [ Szerkesztve ]

    Villám Shakesespeare... Főnök, ha zavarja a fogsora, vegye ki! (M-N)

Új hozzászólás Aktív témák