Új hozzászólás Aktív témák

  • sinick

    senior tag

    válasz sinick #14715 üzenetére

    Sziasztok!

    Na, úgy látom, hogy nincs itt tapasztalat ezért megosztom az enyémet okulásul!

    EA-nál az account összevontást sikerült megoldani, de csak live-chaten, mert gagyi az contact-us (azaz e-mail) support. Azt tuti, hogy valami mesterséges intelligenciára próbál hagyatkozni, ami nem működik, mert 20 napon keresztül ez ment napi szinten egy darab ticketen keresztül.

    1. Contact us 1: X1-et, meg X2-őt szeretném összevonni X1 alá és megadtam Y1, Y2 e-mail címeket és megadtam Z1, meg Z2 szül. időt is, biztos, ami biztos, mert X2 egy gyermek account volt.
    2. Válasz: Adjam meg az acountokat meg e-mail címeket. (Mi van!?)
    3. Contact us 2: Megadtam egy hót egyszerű szövegezéssel.
    4. Válasz: Jött egy 100 soros ismertető, hogy ez mivel jár, a végén egy darab kérdéssel, hogy elfogadom-e a feltételeket és ha igen, összevonják az accountot.
    5. Contact us 3: Elfogadom.
    6. Válasz: Verification e-mail, küldjem vissza a hatjegyű kódot és összevonják.
    7. Contact us 4: Visszaküldtem
    8. Válasz: Vegyem fel a kapcsolatot az EA-val live chaten vagy telefonon. Indokolás nincs!
    9. Contact us 5: Régibóan nincs live-chat, telefon meg csak USA szám alól érhető el. (USA, GB, DE, AU, CZ, SK régió alól probálkoztam, sehol sincs)
    10. Válasz: Adjam meg az acountokat meg e-mail címeket. (Mi van!?)

    és innentől 3-10 pontok ismétlődtek 5 naponként!

    Aztán tegnap este ráálltam kínomba a régiókkal szórakozni és Kanadába volt éppen EA live chat. Azon keresztül sikerült megoldani. Account nevek és email címek kellettek, meg egy megerősítő elfogadom a feltételeket meg a végén egy megerősítő hatjegyű kód és kész lett.

    sinick

Új hozzászólás Aktív témák