Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz 2ozzmexy #12697 üzenetére
Tudom hogy csak kötekedni akarsz
De ez rohadt egyértelmű. Ballábfékkel ha féktávon csinálod nem nyomod mellé a gázt. Ha kanyar közben akkor csak enyhén fékezel, így szerintem azt a legtöbb autó engedi. Gyorsítást meg az autót tartod határon vele.Illetve sokkal nagyobb a kontrollod ha balláb fékezel, sokkal jobban tudsz kanyar bejárat / kijáratnál adagolni / reagálni.
Ez egy létező módszer, megéri megtanulni mint a gázfröccsöt vissza váltásnál.
Válaszolva attól függ mekkora féket / gázt nyomsz. Gumit éget, lassan gurulva tekeri el a kereket, vagy csak a gyorsítást fogod vissza vele.
Csak sport és sport plusban megy, úgy meg engedi. Sport plusban ha fullra nyomod mind a kettőt akkor LC.
De tovább megyek, a legtöbb gumi égetős videóban is úgy tolják hogy állnak a féken és gázon. Addig egyhelyben füstöli, majd ahogy engeded a féket de állsz a gázon rajzolja fel a szép csíkot. Minél jobban felengeded, annál jobban megindulva.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz bitpork #12707 üzenetére
Ja azt szoktam mielőtt teljes tej intoleranciám lett, snidlingre is intoleranciám van
Most vegán tejfől+vegán majonéz kombó, fokhagyma+só
Amúgy Ausztriában offenkartofeln néven fut úgy ahogyan mondtad (tejföl, fokhagyma, só, snidling+ majonézt is raknak bele)Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kelly416
veterán
válasz 2ozzmexy #12691 üzenetére
Én azt nem reklámoznám, hogy nem csinál semmit. És nem veled van a gond, hanem a tervezőkkel. A fék akkor is működjön, ha a balf@sz nyomja a gázt mellé. Szerintem.
De nekem egyrészt kissé öregebb autóm van, másrészt ha két lábam van, nem egy lábbal fogom nyomni a két pedált a másikkal meg semmit. És ez egyébként nem azt jelenti, hogy egyszerre nyomom a két pedált. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz kelly416 #12709 üzenetére
A 600SEL-ben sosem próbáltam, abban a bal lábam be volt húzva az üléshez és csak jobbal vezettem, de a 320d letilt, menetközben se nem gyorsít se nem lassít, csak hibaüzi van valami szenzor hiba. Bár a bimmerrel lehet elvileg a távolságtartó miatt ilyen egypedálos üzemmódban is menni ha vannak előtted (és hát ebben a hatalmas országban ritkán mész a sor elején). A DSG-s Octavia is letiltott nekem, csippant egyet aztán annyi. Vezetéstechnikai tréningen próbáltam átdobni egy furdulón és véletlenül egyszerre nyomtam a két pedált hogy a töltőnyomás megmaradjon... mert ugye a töltött motorok nagy rákfenéje hogyha elmegy a nyomás, akkor az elviszi a power-t is, főleg ezeknél az 1,2-1,5 tfsi motoroknál, utána egy szelet gesztenyetortában több nyomaték van, mint azokban. A renault nem tudom hogy oldotta meg a TCe motoroknál, de amiket én vezettem kisköbcentis turbós benzineseknél 2500-3000-ig sok minden nem történt...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Az sem rossz fene se gondolná, hogy ennyi nő vadászik, de anyósom is vadászik, tegnap is ment ki, egy nagy bikát akar kilőni, meg a nővérem is vadászik.
Ok, mindkettőt a férfiak vitték bele, de nem volt kötelező.
Tesóm kis kaliberű kézi fegyverrel országos második lett még sok évvel ezelőtt. A páromnak is bérlete van lőtéren és elég jól nyomja az agyag galambot.
Én még iskolával voltam versenyezni légpuskával.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
kelly416
veterán
válasz 2ozzmexy #12715 üzenetére
Vegyél trabit, kispolákit, egyből a sor elején leszel.
Én sem tudom, a rönyó hogy oldotta meg, mert a Lodgy csak manuállal létezik nálunk.
A CrownVic pedig nem ellenkezik, teszi amit a hasznaló diktál. Ha kipörgő kerekekkel vagy "csak" emelt fordulatszámmal indulnál, fék paldó, megfelelő mértékű gáz és féknfelenged ha menni is akarsz. Itt még nem túlokos az autó, nem bírálja felül a parasztot egy rosszul megírt program. -
Jaja, már sok volt a házi pálesz meg a sör
10 évet Ausztriában dolgoztam, de ha iszok magyarul sem tudok írni (amúgy sem)Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
Amúgy meg #justitaliancarthings
Ma reggeltől elkezdett magától törölni néhányat a hátsó ablaktörlő minden alkalommal, amikor ráadtam a gyújtást, és elég változatos pozíciókban állt meg.
Kiderült, hogy elszakadt 2 vezeték a gumis átvezetőben a csomiajtó és a kasztni között. Gyorsan összetoldottam őket MacGyver módjára, most oké, de majd otthon megcsinálom rendesen.[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz kelly416 #12721 üzenetére
A bimmer okos, beleszól, de nem bimbamozik, nem csipog, sípol, kormányt ráz stb.
Úgy csinálja ahogyan beállítod, egyszer szólt amikor levettem a távolságtartót hogy figyeljek, lenyugtáztam azóta teszi amit kell, üzenetet dob ha kinja van."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz kelly416 #12733 üzenetére
Gyárilag ez sem ilyen, én tettem róla.
Itt a gyári lefújószelep, amire egy szűrőt raktam, hogy ne menjen bele a kosz (mondjuk úgy is kifújja, mindegy), de eredetileg egy sima csőkönyök lenne a tőle balra lévő csonk felé.
És itt a másik vége az eredeti visszavezetésnek, egyszerűen csak kapott egy dugót. Így nincs visszaforgatva az elengedett töltőlevegő, ehelyett a szabadba távozik a már bemutatott hang kíséretében.
-
tboldi
nagyúr
válasz kelly416 #12735 üzenetére
A lefújószelepnek fontos szerepe van, a hang már csak ráadás. Amikor elveszed a gázt, a turbó a tehetetlenségéből fakadóan még tolna be levegőt, ami nem kívánatos olyankor, ezt a felesleget engedi el. Gyárilag vissza szokták forgatni, semmi más oka nincs, csak hogy csendesebb legyen, de vannak hozzám hasonló hülyegyerekek, akik jobban szeretnek tüsszögni vagy fütyülni.
Blow off valve híján hallható egyébként a “stutututu”, ez a compressor surge (nem tudom, van-e magyar kifejezés rá), ami egyesek szerint hosszútávon árt a turbónak, de a gyakorlatban még nem találkoztam ilyennel. A digók MultiAir motorjai ilyenek, se lefújó, se fojtószelep. Akárcsak a dízelek.
-
avl
aktív tag
válasz tboldi #12736 üzenetére
inkabb masoknak, de a hsz.-hoz kapcsolodva: ilyen egy turbofeltöltöben tipikusan hasznalt radialkompresszor jellegmezeje:
x tengely: terfogat vagy tömegaram (dimenziotlanitva, stb.)
y tengely: nyomasviszony
kagylo alaku zart görbek: allando hatasfokgörbek benne
görbek vizszintesszerü resszel mindket iranyba lekonyulva: allando fordulat görbekvaltaskor gazpedal felenged: fojtoszelep zar: levegötömegaram igen lecsökken; az elsö pillanatokban a töltö fordulatszama marad -> az allando fordulat görben gyorsan balra megy, a levalasi/pumpalasi területbe; ezt hivatott megszüntetni: a kompresszor "lásson" tömegáramot (amit a motor nem kér, tehat mashova kell jutnia = lefuvato szelepen "kifele)
a levalas/pumpalas hevessege különbözö mertekü lehet, függ az elötte/utana levö terfogatoktol stb. komoly nagy gepeken akár a lapátot is letöri; "kis mitugrasz turbotöltön" inkabb csak furcsa hang illetve mechanikai lenges: anyagfaradas, csapagyazas fokozott igenybevetele
[ Szerkesztve ]
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Ezzel több problémám is van alapvetően.
1- eddig volt ugye egy határ (50km) ami hatótávbeli megkötés volt a zöld rendszámra. Ez most összemossák az olyan konstrukciókkal amiben a villanymotor csak rásegít (mild hybrid nem egyenlő a plugin-nel sem technikailag sem sehogy) Komolyan ha valakinek elég a városi 50km de néha szeretne hosszabb utat megtenni akkor most szopatják?
2- a plug in hybrideknek a teljesítménye , lévén két motor adja, jellemzően sokkal nagyobb mint egy ICE motoré. Akkor most ezzel minden átmenet nélkül az elmúlt évekért cserébe megb@sszák a tulajokat hogy pótolják a kiesett adókat?
3- haszon! Csak nem a tulajoknakhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Stylewars_kp #12746 üzenetére
Nálunk is van pár PHEV verda. A benzint fizeti bele a cég de a villany töltést nem. Szted ki áll neki így töltögetni? Pont senki...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz Stylewars_kp #12746 üzenetére
Ez nem visszaélés mert a törvény nem tiltja expressis verbis. Ok hogy most ezt akarják változtatni de akkor ne a magánembereket vegyék már elő fűnyíró elvvel...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Stylewars_kp #12746 üzenetére
Zajlik ez 4 évig, utána Magán Pista megveszi és 20 évig tölti szorgalmasan.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz bitpork #12748 üzenetére
Főleg hogy a fedélzeti megmondja hogy a futott km-ből mennyi volt tisztán villanyos...
Mindezt egy időszakos műszaki vizsgálat során kb 5 perc kideríteni... de majd ez is évek múlva, mint a fékfolyadék.
De igen, ezért nem lett volna szabad a dízel PHEV-kre zöldrendszámot adni, mert mi a bánatos pék szerszámnak venne valaki dízel autót (annak minden hátrányával) ha nem azért hogy évi 30ezret beletekerjen, na azt nem városban fogja töltőtől töltőig... Mert egy benzines változathoz képest kb ott van a megtérülési pont."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- YouTube
- Mobil flották
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Nők, nőügyek (18+)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- HBO Max & OD topic
- További aktív témák...
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen