-
GAMEPOD.hu
Hasznos információk, fogalommagyarázat
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
Üdv!
Szeretnék egy kamerát vásárolni az autóba, de nem igazán preferálom a "sima" fedélzeti kamerákat, mert nem feltűnés mentesek.
Gondolkoztam a visszapillantó tükörrel egybeépített kamerákon, ki is néztem az alábbit:
[link]A kérdésem az lenne, hogy használ valaki ilyen kamerát? Mik a tapasztalatok vele? A képminőségre kíváncsi lennék, de konkrétan erre a készülékre vonatkozó felvételeket nem találtam.
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Hát igen, pont a rendszám az ami nagyon közelről látszik csak a videó alapján, bár nyilván nem várható csoda egy ~5.000 Ft-os kamerától.
Lehet egyelőre parkolópályára teszem ezt a projektet, mert én mindenképp olyat szeretnék, ami viszonylag nehezen észrevehető, de elfogadható az élessége. G1WH esetén a nehezen észrevehetőség nem kivitelezhető.
Néztem még a mini 0805 kamerát, az elég kicsinek tűnik, később talán az lesz (csak bírja a napsütést). -
Qtya123
őstag
Üdv!
Rászántam magam egy fedélzeti kamera vásárlására. A keretet kb 15ezer Ft-ban maximalizáltam.
Ahogy látom ebbe a G1W, vagy G1WC fér bele elsősorban. A kondenzátorral rendelkező típust részesíteném előnyben. Van valami előnye egyébként az akkus G1W-nek a C-hez képest, azon kívül, hogy 140° a látószög a 120° helyett?Ebbe az árba belefér esetleg egy G1W képminőséget produkáló visszapillantóba szerelt kamera? (a fentebb linkelt Hyundai H100 kamera 45$-os akciójáról lecsúsztam, nem tudom érdemes-e megvárni egy újabb akciót)
Egyébként ezt a két terméket néztem ki:
[link]
[link]Az elsőnél +1000 Ft-os ár gondolom a "Brand Capacitor".
Memóriakártyából meg ezt néztem ki:[link] Ez megfelelő? -
Qtya123
őstag
Sziasztok!
Nemrég rendeltem ebay-ről egy autós kamerát. Ma néztem meg először a nyomkövetést és ez áll a listán:
Miért tett a cucc egy kanyart Németországba mikor egyszer már Magyarországra érkezett?
A "The customs clearance is completed" azt akarja jelenteni, hogy átment a vámon, vagy még történhet vám kiszabása?
-
Qtya123
őstag
Ma meg is érkezett az ebayről a G1W-CB kamerám. Igencsak gyors volt a posta és a vámmal sem volt gond. Most még a 32 GB-os Samsung EVO+ kártyára várok.
Megpróbáltam egy régi 1 GB-os kártyával felvételt készíteni, de azt írta, hogy nem jó a fájlrendszer, ami rajta van (FAT volt rajta). Megpróbáltam formázni a kamera menüjéből, de nem csinált semmit, csak megállt ott, hogy Please waiting. Aztán formáztam laptopon exFAT-ra, úgy fel sem ismerte. Milyen fájlrendszereket fogad el ez a kamera?
Az pozitívum, hogy nagyon hosszú autós töltőt adtak, viszont negatívum, hogy elég gagyi a töltő csatlakozása. Kicsit szorul is a szivargyújtóba. Szerintem később lecserélem a töltőt.
Ami szívfájdalom, hogy nem a tapadókorongos fejjel akartam rögzíteni, hanem a visszapillantóra csavarható konzollal, de ilyen kialakítású a tükröm:
Annyira laposan hajlik vissza a tartója, hogy nem fér be mögé a konzol, szóval marad a vergődés a tapadókorongossal.
Még annyi kérdésem lenne, hogy ezt a kondenzátoros változatot nyugodtan tárolhatom a kesztyűtartóban nyáron is? Nem öli meg az 50 fok?
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz ITI-san #13066 üzenetére
Akkor azért nem ment szerintem, mert ez egy elég régi kártya. Gondolom lassú hozzá. Toshiba SD-C01G a típusa.
Leszedni mindenképp le fogom a kamerát. Nem akarom, hogy valakinek olthatatlan vágya legyen arra, hogy elvigye és ezt egy féltéglával oldja meg.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Ma megérkezett a G1W-CB kamerához a MicroSD kártya is. Ezzel tökéletesen működik, szóval az itthon lévő kártya volt túl régi a kamerához.
Már csak azt kell kitalálnom, hogy hogyan vigyem fel esztétikusan a kábelt a tükörig. Az A oszlop burkolata mögé nem nagyon akarom betömködni, mert ott van a függőnylégzsák, pedig más út nincs. -
Qtya123
őstag
Üdv!
Én megelégedéssel használok egy régebbi kondenzátoros fedélzeti kamerát, amelyet ebay-ről rendeltem.
Most viszont anyám szeretne faternak venni egy fedélzeti kamerát és mindenképp magyarországi webshopból szeretné megrendelni a kamerát+memóriakártyát. Nagy elvárások nincsenek, legyen viszonylag normális kép, de nem kell brutál éles/4k és hasonlók, esetleges ütközésnél tegye írásvédetté az adott videót, illetve egyszerűen kezelhető legyen és 30.000 Ft alá férjen be.
Én elsőre a Xiaomi 70mai A500S kamerát néztem ki. Van esetleg ennél olcsóbb, de még elfogadható kamera, amit itthon is lehet kapni?
Illetve memóriakártyának ez megfelelő lenne? [link]
Köszi!
-
Qtya123
őstag
Üdv!
Van egy nem mai darab G1W-C kamerám. Az idő megette a tapadókorongot, így az mindig leesik. Megoldottam úgy, hogy ebből a kültéri kétoldalú átlátszó ragasztóból vágtam vékony csíkokat és azokat tettem a tapadókorongra: [link]
Jó ideig bevált, de a kánikulában elkezdett lepotyogni így is. Van esetleg valami másik ragasztó, ami jobban bírná a hőt?
-
Qtya123
őstag
Sziasztok!
Egy 70mai A800S-1 és egy 70mai Dash Cam Pro Plus+ között vacilálok. Összehasonlításként ezt találtam: [link]
Gondolom nem csak a felbontás a lényeg. A kettő közül melyik jobb?
Továbbá annyi kérdésem lenne, hogy ezek normálisan felragadnak a szélvédő visszapillantó melletti részére ahol az a fekete lyukacsos bevonat van?
-
Qtya123
őstag
válasz Fernet #28815 üzenetére
Köszi a tapasztalatokat. Hááát.... Akkor nem erőltetem a dolgot. Ha a fólia nem tapad ott, csak anélkül, akkor nem akarok kockáztatni, hogyha egyszer le kell szedni, akkor szenvedés és esetlegesen sérülés legyen.
Remélem lesz annyi hely, hogy elférjen a lyukacsos rész alatt, a visszapillantó mögött: [kép]
(annyian rendeltünk csak innen a fórumról A800s-t az alzáról, hogy meglepődnék, ha lenne belőle valami... )
Hardwire kiten meg majd elgondolkozom akkor, amikor már valóban meglesz. Az mondjuk érdekes, hogy egyik kolléga vett az A500S-hez és ahol vette, ott annyit akartak elkérni a beszerelésért, mint amennyibe a kamera került (30.000 Ft), állítása szerint megfordult több autóvillamossági szerelőnél is és egyik sem akarta vállalni. Pedig nem tűnik atomfizikának...
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz axlfsi #28861 üzenetére
Na igen, illúzióim nem voltak. Meg ugye nem hülyék ők sem. Ha pár darab lett volna, akkor talán még be is nyelik.
De így, hogy hármasával rendelték a mohók, még a leghalványabb szikra sem volt arra, hogy lesz ebből valami. (persze lehet, hogy enélkül sem, na de na...)
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Sziasztok!
Vettem az autóba egy 70mai A500S + RC06 hátsó kamera szettet.
Két kérdésem lenne:
- Memóriakártyából kettőt néztem ki: [link] és [link]
Melyik lenne a jobb? Vagy van másik, ami ár/értékben jobb?- Hardwire kitet is tervezek venni. Láttam olyan megoldásokat, hogy így kötik a biztosíték táblára: [link]
Nekem ezzel annyi bajom van, hogy utána esélytelen visszatenni rá a biztosítéktábla fedelét. S-Cross típusú autóról van szó, így nézne ki benne ezzel a cucc: [kép]Tudom, tudom... nem dől össze a világ, ha nincs fent a fedél, de az én kényszeres lelkem jobban nyugtatná, ha vissza lehetne tenni. Viszont akkor maradna a tákolósabb, csavard a kábelt a biztosíték lábára megoldás, ahogy a 70mai szemléltető videó is mutatja: [link]
Mik a tapasztalatok? Vannak itt fórumtársak, akik ezzel a rátekerős módszerrel használják a hardwire kitet? Nincs vele gond? Azért felgyújtani sem akarom az autót egy biztosítéktábla fedél miatt...
Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Üdv!
Ez a hardwire kit az A500s-hez jól feladja a leckét. Pontosabban nem a hardwire kit, hanem a végtelen elmebeteg biztosítéktábla elhelyezés, amit a Suzuki kitalált. A vezetőoldalon a műszerfal alatt a bal oldali sárvédő belső oldalára rögzítve, megfejelve azzal, hogy elé tette a motorháztető nyitó szerkezetet.
Ha bemászol, kitekeredsz, mint egy gumiember, akkor látod a biztitábla fedél felét, a másik felét eltakarja a motorháztető nyitó... Van aki fejjel lefelé fordulva szerelte, mert úgy fért hozzá....
Egy kín, inkább össze is csomagoltam és elnapoltam a dolgot. Viszont most ezerrel pörög az agyam, hogy vajon máshonnan nem lehetne állandó 12 Voltot és gyújtásra jelentkező 12 Voltot csapolni? A szivargyújtó és környéke könnyen hozzáférhető, de az csak gyújtásra adja a feszültséget.
Van valaki aki nem a biztitáblára kötötte a hardwire kitet? Más áramszerzési helyre tippek esetleg?
Powerbankon is gondolkodtam már, de a hardwire kitnek pont az lenne a lényege, hogy akkor lép a kamera parkoló módba, ha már csak az állandó 12 Voltot érzékeli. Powerbank meg gondolom nem tud ilyet, szóval arról állandóan menne a kamera, nem állna készenléti parkoló módba. Vagy tévedek?
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz WaterWave #29486 üzenetére
Na az már szakember szint. Mert a biztiknél a manualból tudom, hogy mi micsoda és kimérhető melyikben mikor van áram.
Így kikerülhető, hogy kényes dolgokra, mint gyújtásvezérlés, légzsák stb... legyen kötve.De a kábelkötegben vezeték kitalálása már komolyabb tudást igényel.
Amúgy A500s kamerával mik a tapasztalatok a parkoló móddal? Használható a funkció? Értem ezalatt, hogy külső behatásra/lökdösésre időben elindítja a felvételt?
-
Qtya123
őstag
-
Qtya123
őstag
válasz Pancsermeste #29493 üzenetére
Köszi a választ!
Áhh, akkor ezek alapján nálam nem lesz célszerű bekötni a hardwire kitet....
Pont télen a hidegben van az, hogy 5-6 napokat áll egyhuzamban az autó, mert a feleségemét használom olyankor. Ezek alapján biztosan nagyon hamar eljutna a 11.4 V-ig és az 5-6 napból csak 1-2 napig működne a funkció.
Ráadásul a legkritikusabb, hideg időszakban kellene mindig a 11.4 V körüli akksinak indítani. Nem egy életbiztosítás.Ráadásul mikor napi használatban van az autó, sokszor az is kimerül abban, hogy 2x15 percet üzemel, a munkahelyig meg vissza. Ez alatt nem tudja normálisan feltölteni. Tehát, ha jól sejtem az én felhasználási módom mellett egy hardwire kit-el az autóm akksija az esetek 90%-ában elég gatya állapotban lenne, plusz a kamera parkoló funkciója sem működne mindig....
Másik kérdés (nem hitvitát akarok indítani kondenzátor vs. akku ügybe): Irdatlan tűző napon hagyva le szoktátok venni a kamerát?
Nekem eddig egy kondenzátoros G1W-C volt és mivel annak a tartója tappancsos volt és emiatt a kamera és a szélvédő között bőven volt hely, így nagy kánikulában napon állva a napellenző ezüst cuccot úgy raktam fel mindig, hogy takarja a kamerát is a naptól.
Az A500s esetén ezt nem lehet megtenni, telibe kapja a napot. -
Qtya123
őstag
Végül elálltam az A500s vásárlástól. Sok írás van arról, hogy semmi gond az akkus kamerákkal, de nekem eddig is kondenzátoros volt és inkább maradnék ezen a vonalon mégis.
Keresgéltem és a DDPAI Z40-et találtam, ami képességekben és árban nagyjából az A500s-el van párban, továbbá elvileg fél méterrel hosszabb a hátsó vezetéke, ami tekintve, hogy a küszöbnél vezettem el a függönylégzsák miatt, jól jött.
A kérdésem az, hogy polárszűrőt honnan tudnék rendelni hozzá?
Alin és ebayen ehhez a típushoz nem találtam, de lehet csak vak vagyok.Itt találtam hozzá: [link] de ez meg csak Indiában szállít.
(Amúgy vicces, hogy firmware frissítés előtt brutál kínai akcentussal nyögte be induláskor, hogy hello DDPAI. A frissítés után, már normális angollal mondta be egy másik hang. )
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Neked a Z40 hátsó kamerájának milyen a képe sötétben, haladás közben?
Álló helyzetben, vagy lassabb tempónál még elfogadható nálam, olyankor látszik a rendszám is. De ha legalább 70-80-al megyek sötétben, akkor a mögöttem még a közel jövőből sem sok látszik, konkrétan ennyi: [kép]
A500-800-810 tulajoknak milyen a hátsó képminőség ilyen feltételek mellett?
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
"De amúgy akkor se látszik a rendszám ha 70-80-al a szegedbe megy(1-2métere)?"
Arra még szerencsére nem volt példa a pár nap alatt, amióta beüzemeltem. Annyira közel még nem jött majom, bár azért a képen látható sem épp normális követési távolságra van 70-80-as tempóhoz (előttem vagy 8 autó ment, szóval értelme tényleg semmi).
Amúgy szerintem ilyen 1-2 méterről látszana már, mert ahogy visszanézem a videót, amikor messzebb van picivel, akkor semmi nem látszik, ahogy a képen látható távolságra ér, már látszanak fekete sziluettel a számok, szóval még közelebb érve talán már látható lenne. Annyi kivehető már a felvételen, hogy újfajta rendszám van rajta, de több nem. Nyilván a sötét+fényszórópár kombó sem segíti ezt a kis egyszerű kamerát.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Én 2017 vagy 18 óta használok kamerát és mindig az autóban volt. Nem volt gond és nem ismerek senkit, akinek a kamera miatt feldurrantották az autóját.
Szerintem az értelmesebb tolvaj úgy van vele, hogy plusz kockázat, mert aki kamerát használ, annak lehet más védelem is van az autóban, plusz az okosabb benéz és tudja, hogy az adott kamera kb mennyit ér. Olcsó cuccokért nem biztos, hogy kockáztat.
A kretén fajtának meg úgyis mindegy, az ha olyanja van felnyomja kamera nélkül is. Vagy ennyi erővel részeg gyökerek csak poénból betörik az ablakot, nekidobnak valamint.
Szerintem nem növeli olyan húde nagyon a kockázatot. De nyilván szerencse kérdése is.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Dobok fel én is mintát a DDPAI Z40 kamera képéről:
Első: [link]
Hátsó: [link]Az elsővel meg vagyok elégedve, megállítva a videót szépen tisztán látszanak a részletek (kivéve a videó elején a kamion rendszáma, mert tiszta kosz volt, saját szemmel sem volt leolvasható).
Azóta kicsit állítottam a kamerán, mert nagyon az eget vette, igaz már így is látszott a motorháztető eleje, de kicsit állítottam lefelé.
Ami viszont zavaró, az az erős tükröződés, főleg a műszerfal közepén lévő hangszóró rácsa rondít vissza erősen a szélvédőn.... Erre van valami megoldás? Egy polárszűrő jól jönne, de nem találok, egyetlen weboldalon láttam, Z40-hez valót, de az csak Indiába szállít.A hátsó kamerával már nem vagyok ennyire megelégedve, egyrészt elég neccesen látszanak rajta a rendszámok, másrészt láthatjátok, hogy a piros színt teljesen hülyén adja vissza, továbbá a videó bal oldala homályosabb, mint a jobb.
Ez nem tudom, hogy alapból ilyen-e, vagy esetleg retkes belül a szélvédő, majd letörlöm, de szerintem a kamera ilyen.Többen vannak itt, akik A500-800 tulajok. Nektek is hasonló a hátsó kamera képe, vagy jobb?
-
Qtya123
őstag
Köszönöm, hogy megosztottad a tapasztalatokat.
Ahogy látom a hátsó kamera ez ilyen. Kicsit neked is homályosabb a kép egyik széle, mint a másik, illetve a rendszám akkor kivehető, amikor már nagyon közel van.
(ahogy a videódon előzött a fekete furgon) Plusz a piros az hülye árnyalattal van jelen.Találtam videót, ami az A500s-t hasonlítja a Z40-hez, ahogy látom kb ugyanolyan a képminőség elöl-hátul is: [link]
Annyi előnye van talán a Z40-nek, hogy állítható a HW kitben a feszültség. Ami viszont hátrány, hogy míg az A500s-hez könnyen találni polárszűrőt, a Z40-hez nekem nem sikerül...
-
Qtya123
őstag
Neked mire van állítva a G szenzor a Z40-ben?
A500s kamerát használó ismerős panaszkodott, hogy nagyon le kellett vennie az érzékenységet, mert érzékenyre állítva kb minden nagyobb úthibán működésbe lépett.Nekem az érzékenység High, tehát elvileg már a fekvőrendőrökön és úthibákon is kellene csinálnia az emergency felvételeket, legalábbis az appban a leírás szerint is ezzel jön példaként.
Viszont eddig úthibákon egyszer sem csinált vészfelvételt a kamera. Ha egy kicsit megpöccintem magát a kamerát, akkor viszont azonnal csinálja a vészfelvételt. -
Qtya123
őstag
"Amúgy simán lehet hogy fordítva érti és a High nem legérzékenyebb beállítás hanem pont fordítva"
Nem. Úgy van ahogy az app is írja a magyarázatot, minél magasabb az érzékenység, annál hamarabb aktiválódik.
Kipróbáltam úgy, hogy beállítottam LOW-ra és úgy pöcköltem meg a kamerát, majd HIGH-ra és úgy. High-on egészen pici megpöckölésre is csinálta a felvételt. LOW esetén sokkal erősebben kellett "ütni". Sőt magas érzékenységen volt olyan, hogy a menüjében mászkáltam a gombokkal és a gomb kattanására is csinálta az emergency felvételt. Úthibákra viszont nem aktiválja orrba-szájba magát. Ma direkt átmentem tempósabban egy fekvőrendőrön, de semmi. Combosabb kátyúkba meg külön ezért nem fogok izomból belehajtani....
Ismerős A500s kamerája kicsit gyorsabban áthajtva egy fekvőrendőrön már csinálja. Ő is kikapcsolta, mert mindenféle kátyún mentette le a felvételeket alacsony érzékenységgel is.
Meg ugye Te is írtad, hogy neked ki van kapcsolva, mert mindenfélére aktiválta magát. Nos nálam nem. Két dolog lehet szerintem, akár a két dolog kombinációja egyben:
1: Neked a régi firmware van még fent, ahogy írtad a bolond kínai "ding ding pai" megszólalású verzió. Én frissítettem a legújabbra, itt már értelmes angol kiejtéssel, nem ázsiai női hangon köszön be a szerkezet, gondolom többeknek bántotta a fülét és javították a visszajelzések alapján ezt is az újabb firmwareben. Ezek alapján elképzelhetőnek tartom, hogy jöttek a negatív visszajelzések is a túlérzékenységre úthibákon, így azon is módosítottak.2: Lehet jobban elnyeli az autóm a kátyúkat. Eleve elég ballonos a gumi is rajta. Van felénk az egyik 2 sávos úton egy olyan kátyú, amely nem vészes méretűm igazából kerülgetni sem érdemes. Milliószor átmentem 50-60-al azon a kátyún, gyakorlatilag alig érezni belőle valamit, egy kicsi és nem veszélyes kátyúként van "kezelve" általam.
Egyszer apám Swiftjével mentem arra (neki 15"-os kerék van fent, nekem 16"-os az autó). Ugyanúgy belementem az ő autójával, olyat ütött, hogy azt hittem kiszakad a kerék. Apám ott vergődött, meg nézegette a parkolóban utána, hogy nincs-e baj, a dísztárcsa is a helyén van-e....
Mondtam neki, hogy bocsi, de én ezzel a kátyúval nem foglalkozom, nem ütött sosem, megszokásból nem kerülgettem a Te autóddal sem. Másnap ott ült mellettem, direkt arra mentem az én autómmal, belementem, hogy lássa, miért nem tűnt fel nekem az a kátyú...[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz ggeleven #29626 üzenetére
15 ezret megért.
Este tényleg gáz, hogy nem látszik semmi, de nappal azért megállítva a felvételt a rendszámok nagy része kivehető 2-3 méterről.
A hátsó meg olyan amilyen, de ahogy látom az ilyen 40-50-60e Ft-ig tartó kamerák hátsója mind elég gagyi.A hátsó kamera képét szerintem forgasd meg. Bul07 videóin és a tiéden is tükrözve vannak.
-
Qtya123
őstag
Én is azt néztem, hogy ennyire nem szelektálhat a kamera, hogy minden ugyanaz, de egy táblát "kihagy"...
Nem lenne gond a tükröződéssel sem, ha lehetne kapni CPL szűrőt. Mondjuk ismerek olyat, aki letakarta ezért a műszerfalat, de azért na... Nem ló ez, hogy pokróccal takargatod.
-
Qtya123
őstag
válasz torma99 #29700 üzenetére
Nem értem amúgy ezt a vergődést a dashcam tekintetében. A márkaszervizek, de még az autóvillamossági szerelők egy része is vergődik ezen.
Nem egy ismerős van, akit vagy a márkaszerviz, vagy random villamosságis hajtott el, hogy áhh, ő azt nem szereli be. Vagy direkt olyan árat mondott, hogy nem fogod megcsináltatni (50-60e Ft-ot egy HW kit bekötésre pl).
Legutóbbi ismi egy Vitarába akarta az A500s-t HW kitelni. A márkaszerviz elhajtotta, hogy ilyennel nem foglalkozik, meg különben is, annyira érzékeny a Suzuki elektromos rendszere hogy ne merje rákötni, mert megbolondul az autó....
Elment villanyoshoz, az meg azt mondta, hogy át kell fúrni a tűzfalat és az akksira rákötni a kábelt, így inkább nem kérte a beszerelést, nem akarta megfúratni az autót. Most vagy végtlen béna volt a villanyos, hogy az akksira akarta kötni, vagy nem akart ilyen munkával szórakozni és ezzel a fúrással ijesztette el a tulajt...[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz sambenez #29706 üzenetére
Az a baj, hogy még adott autómárkán belül is szöges ellentétben tudnak működni a márkaszervizek. Az egyik rugalmas, felkészített és készséges, a másik meg azt sem tudja melyik bolygón van és egy f@sz.
Nekem anno TPMS tanításban 2 márkaszerviz 2 különböző eljárást alkalmazott. És hiába mondtam a bénábbiknak, hogy figyelj már, a másik helyen nem ilyen amatőr módon csinálták, hogy lehúzgálták az akkusarut és vártak 1 órát, hogy "törlődjön a memóriája", hanem rádugták a gépet (egy kormányra akasztható tabletet, ellenben az itt lévő szétfingott Lenovo laptoppal, amihez 20 percig kerestétek a töltőt...) és 5 perc alatt megoldották, sőt még nekem is megmutogattak minden diagnosztikát és infót.
Válasz: áh olyan nem létezik, hogy úgy is lehet, ehhez 1 óra kell és levett saru... Anyátok!MÁS:
Jön a meleg, szoktam azt a hővisszaverő ezüst hőtükröt használni hogy ne 2000 fokos legyen a kormány és a műszerfal.
Eddig a G1W-C kamera elé tudtam tenni, tehát az is védve volt a naptól, mert a tappancsos konzolja ezt lehetővé tette, hiszen távol volt az ablaktól.
Ezek az újabb kamerák nagyrészt ugye úgy vannak felragasztva, hogy nem lehet elé berakni ezt.
Tehát a hőtükör és a szélvédő közötti kis helyen lesz a kamera a tűző napon. Gondolom a szélvédő és a hűtükör közötti rész ilyenkor lényegesen melegebb, mintha csak tűzne be nélküle a nap az autóba.
Ti szoktatok kamerával hőtükröt használni? Bírja ezt?[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz sambenez #29708 üzenetére
Tekintettel arra, hogy a dashcam miatt tuti nem fogok lemondani a hőtükör előnyeiről és nem fogok az égető forróságú kormánnyal, meg a sokkal melegebb utastérrel szenvedni, így köztes megoldást kellett találnom.
Ez pedig az, hogy kivágtam a hőtükröt a kamera körül, hagytam is rá még kb 3 cm-t oldalanként, hogy ne passzentos legyen. Így nem fog tudni a kamera mögül hőt visszaverni, hiszen a kamera hátulja így simán a beltér felé néz, nem takarja semmi és nem esik "csapdába" a szélvédő és a hőtükör közötti kis légterű területen.
Kalozhun100: szerintem ez pl nem a tákolás kategória: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz kalozhun100 #29716 üzenetére
Állandó 12 Voltot a beltér világításról, a másikat az ACC1-ről.
Ezek golyóállók. Nyilván légzsák és hasonló érzékeny/összetett dolgokat védő bizikről nem ajánlott. -
Qtya123
őstag
válasz simonjoe #29718 üzenetére
Elhiszem - főleg neked, mint villanyászatban jártas embernek - hogy nem történik semmi, de mivel fogalmam nincs, hogy mi tudja megzavarni a működését, vagy bármiféle feszültségingadozás lehetséges-e ott (és annak van-e rá hatása), ha rajta van egy hw kit, vagy úgy egyáltalán bármi gixer. És azt sem szeretné az ember, hogy a légzsákról cummantott részen olvadjon esetleg a biztosíték a dashcam hibája miatt, így szerintem érthető, hogy nem ezeket a területeket, vagy mit tudom én egy motorvezérlőt, vennék "célba" hanem olyan egyszerűbb köröket, mint a beltér világítás.
Én csak abból indulok ki, hogy egy gyengébb akksi is, ami még indít, már tud egyes autóknál egy raklap hibakódot generálni és ott sorakoznak kiolvasáskor. Ezért gondolom logikusabbnak, hogy a minél egyszerűbb/érzéketlenebb részekre menjen a kötés.
Lehet, hogy szakmailag semmi értelme, de nyugodtabban aludnék.[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz sambenez #29777 üzenetére
Na, most megnéztem annak az elosztónak az adatait, amit használok: [link]
Össze-vissza van írva az adat. Az emag ezt írja:
Maximális feszültség: 8A
Maximális USB feszültség: 3,4A
Kimeneti feszültség: 5V
(eleve a feszültség mióta A )A dobozán a terméknek meg az van írva, hogy 4,8 A total. Remélem a doboznak lehet hinni, mert akkor, ha portonként a fele is, akkor is megvan a 2 A.
-
Qtya123
őstag
válasz sambenez #29782 üzenetére
Nincs gondom vele (legalábbis elmenti leállításkor az adatokat). Csak szimplán agyalni kezdtem, mert szóba jött az amper, és gondoltam megnézem az elosztó adatait amit vettem, hogy leírja e egy ágra a az áramerősséget (mert vásárláskor ezt külön nem néztem) és ahogy megnéztem akkor láttam, hogy össze-vissza adatok vannak megadva, amit linkeltem is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia