-
GAMEPOD.hu
Hasznos információk, fogalommagyarázat
Új hozzászólás Aktív témák
-
PeterPH
senior tag
válasz Gyugyu1987 #11974 üzenetére
Alapvető tájékozatlanságot sejtet a kérdésed. Vagy a geometria területén, vagy a kamerák/optikák technikai hátterét tekinve lehetnek súlyos hiányosságok.
De tessék, itt van amit keresel: Waylens Secure360. -
PeterPH
senior tag
Hosszas vajúdás után megrendeltem egy Viofo A129 Duo-t. Az az 1-2 hónap mire kézhezkapom már hamar elrepül.
-
-
PeterPH
senior tag
A hátsó kamerával én is megszenvedtem. A hátsó ajtón belül sem volt könnyű eljutni az átvezetőig, hiába vettem le a kárpitot, a lemezek gyakorlatilag végig elfedik az utat, türelemjáték volt. Az átvezetőn is alig tudtam átpréselni az USB csatlakozót. Közben szembesültem vele, hogy a küszöböknél nem lehet előrevezetni, mert ahhoz még 1-2 méter kábel szükséges lett volna, így maradt a tetőkárpit az ajtók mellett. Ott is volt egy-két hely, ahol jelentősebb bontás nélkül (B, C-D oszlopok) csak türelemmel lehetett átjuttatni a kábelt, ráadásul a függönylégzsákokra is figyelni kellett, hogy mögöttük maradjon a kábel.
És lesz még egy újabb menet elöl is, ha végre lesz elérhető hardwire kit. Addig a szivargyújtós megoldással használom. -
PeterPH
senior tag
-
PeterPH
senior tag
válasz schferenc77 #14733 üzenetére
Ezt nem fogja megoldani, ez csak a gyári kábellel működik.
Maga a parkoló mód tüd működni enélkül is, de akkor csak a GPS sebességjel alapján kapcsol x perc után. -
PeterPH
senior tag
válasz denis.p #14737 üzenetére
Mindig az állandó tápról veszi a működéshez szükséges energiát, a gyújtás szál csak egy vezérlőjelet ad a kamera felé.
Az akku védő áramkör is az állandó ág feszültségét figyeli.
A különbség a vezérlőjel megléte, ami értelemszerűen kétszálasnál nincs, így a kamera nem tudja érzékelni mikor állítotttad le a motort, csak alternatív megoldással (GPS sebesség figyelése). -
PeterPH
senior tag
válasz denis.p #14776 üzenetére
Bővebben kifejtve: nem
How to access the A129 over Wi-Fi without the Viofo App -
PeterPH
senior tag
válasz FireFox1996 #14787 üzenetére
A jobbkéz szabály érvényesül, tehát a jobbról érkezőnek van elsőbbsége.
-
PeterPH
senior tag
válasz JockeyEwing #15450 üzenetére
Az A129 duo sem vesz fel 700mA-nál többet, még wifi-vel sem.
-
PeterPH
senior tag
válasz kalapacsolok #15852 üzenetére
A viofo oldaláról nekem sarcmentesen jött, ha jól emlékszem a cseheken keresztül.
-
PeterPH
senior tag
-
PeterPH
senior tag
Ha nem adsz neki tápot akkor kikapcsol. A kondezátor csak arra való, hogy tápelvételkor lezárja az aktuális felvételt a kártyán.
Ha nem HW kit-et használsz, hanem állandó tápot, akkor is tud működni a parkoló mód. Ilyenkor a GPS sebességjel alapján kapcsol át a módok között (sokáig állsz -> park, elindulsz -> normál mód).
És igen, a hátsó kamera mindig az elsővel együtt megy.[ Szerkesztve ]
-
PeterPH
senior tag
Jellemzően AP-ként működnek, tehát nem ők kapcsolódnak, hanem hozzájuk lehet kapcsolódni telefonnal. Ott pedig vagy gyári applikációval lehet elérni a kamerát, vagy esetleg a stream-hez lehet hozzáférni, a mentett felvételekhez nem.
Bár a VIOFO A129-hez most jött valami frissítés amivel már Wifi kliens is tud lenni, de nem próbáltam még. -
PeterPH
senior tag
válasz sambenez #20583 üzenetére
Nem értek egyet veled, nem nélkülözhetetlen de sok szempontból hasznos a GPS.
Valóban nem hitelesített, viszont meglehetősen pontos eszköz. Így ha másban nem is, de abban segíthet, hogy egy vitatható esetben érdemes-e a saját álláspontodat védened, vagy el kell fogadnod egy számodra kedvezőtlen döntést.
De egy sokkal hétköznapibb példát is említek. Valamelyik reggel sikerült robotpilóta módban eljutni a melóhelyemre, tehát szinte semmire nem emlékeztem az út bizonyos szakaszairól. Azt viszont tudom hogy van útközben egy véda, és szerettem volna tudni, hogy számíthatok-e így karácsony előtt egy vaskos csekkre. Gyorsan ellenőriztem a felvételt, és megnyugodva láttam, hogy nincs félnivalóm, lesz ajándéka a gyereknek. -
PeterPH
senior tag
válasz dethroner #21172 üzenetére
A rendőrségi mérés hiteles és (megfelelően) pontos, és a GPS technológiához képest valósidejű. Te is írtad hogy épp gyorsítottál. A kamera GPS-ének elég jelentős késlekedése van minden esetben, ami részben a GPS sebességmérési technológiából, részben a kamera szoftveres késlekedéséből tevődik össze.
"Ami fura még, hogy a kapott fizetési felszólítás és levél, nem tartalmaz büntetőpontot"
Objektív felelősség esetén a jármű üzembentartója a felelős, és ő fizet, de ez esetben nem lehet bűntetőpontot osztogatni. -
PeterPH
senior tag
válasz FireShadow #22680 üzenetére
Kamerája válogatja, sokféle létezik, sokféle parking móddal.
De erre találták ki a hardwire kiteket, amiken jellemzően van akku védelem, tehát beállítható, hogy mekkora akku feszültségnél kapcsolja le a kamerát. -
PeterPH
senior tag
válasz Kopaszhancur #22932 üzenetére
Ha hármasban gondolkodsz, akkor adná magát a VIOFO A139 3CH is. De miért akarod az utasteret figyelgetni? Jellemzően személyfuvarozók (taxi, uber, stb...) szokták az utasteret is bekamerázni.
-
PeterPH
senior tag
válasz WaterWave #23361 üzenetére
A buffered parking mode lényege, hogy folyamatosan megy a kamera, függetlenül attól, hogy van-e a látóterében mozgás, vagy nincs. Ezzel érhető el, hogy ha esemény van (ez beállítástól függően lehet G szenzor, vagy látható mozgás), akkor az előző x másodpercet is tárolni tudja a felvételen, tehát nem csak az esemény pillanatától kezdődően.
Ezt hátrányként kiemelni érdekes meglátás. -
PeterPH
senior tag
válasz alcapone386 #23556 üzenetére
Pl. a VIOFO A129 aktuális fw-ében van "WiFi station mode". De tapasztalatom nincs vele.
-
PeterPH
senior tag
válasz Sgt. Chris #24767 üzenetére
Az alatta lévő képen is láthatod, két biztosítékot kell belerakni. Az alsóba az eredetit, a felsőbe a kamera táplálásához valót. Utóbbinak 5A elégséges.
-
PeterPH
senior tag
válasz Sgt. Chris #24769 üzenetére
Plusz (tartalék) biztosítékot találnod kéne a kocsiban is, valamelyik biztosítéktábla környékén.
-
PeterPH
senior tag
válasz thomasvold #26087 üzenetére
Több mint 4 éve használom elégedetten, Sandisk Endurance 64GB kártyával. Mondjuk akkor még 270-es USD árfolyamon vettem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Futás, futópályák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- Robot fűnyírók
- eGPU tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- bitpork: Balatoni autós tali 2024
- További aktív témák...