Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V8engines

    tag

    válasz Lusu #76178 üzenetére

    "És abban sem lesz kétségem, hogy tetszeni fog, mert magyarország (de úgy an-bloc az egész világ erre tendál) nem, hogy méreggel felfalná és kiköpné a kommersz ganét, hanem élvezettel csámcsog rajta mint valami gourmet falat.
    És ez a fő probléma, fogalma nincs a kuncsaftnak, hogy milyen a jó! Mert honnan tudná? Erre iparágazatok épültek élükön az élelmiszeriparral."

    Ott a pont. Sajnos, hogy nem köpi ki a picsába a ganét.

    De nem megyek bele a vitába, csak olvasok. -Autóiparban vagyok, ott meg (ott is) láttam már ezt-azt '95 óta.

  • SoulReaver

    veterán

    válasz Lusu #76178 üzenetére

    Nos eltelt egy kis idő, mióta kész lett az autó, íme a beszámolóm.

    2023.01.06. Reggel 9 órára megjelentem az emberünknél. 15 perc elteltével már kezdett is neki. Mondta, ha akarok maradjak. Mivel vettem ki rá egy szabadnapot, ezért maradtam.

    Az ajtókárpitok levétele után a régi hangszórók kikötése és fólia eltávolítása után, egy alapos alkoholos felület tisztítás jött és utána a szigetelő anyagok felrakása. (Nem volt retkes belül, de lemosta.)
    Itt a belső felületre CTK premium 1.8-at rakott, aztán a hangszóró mögötti részre valamivel vastagabbat. Ezt nem nagyon részletezném, de nem lóg sehol. Több fajtát kombinált, mindegyik bontatlan, egész darab volt. Erről egyébként láttam valami plakátot is, mármint a több féle vastagságú szigetelő anyagok kombinálásáról.

    Hangszóró kiemelő keret

    Volt ott egy olcsóbb kis fényes kopogós műanyag keret, meg ez a toyota.
    Inkább ez ment bele, mert vaskosabb és tömör az egész. Erre is ment valami anyag még.

    Fejegységtől az anyós ülés alá elvezetve minden. Nem találtam kivetni valót a kábelrendezésben. Ahol kellett, ott forrasztás és zsugorcső+ szőrös szigszalag.

    Motortérben az akkutól 10mm-es tápkábel, akku után biztosíték, utána levő vezeték részen végig harisnya és a tűzfal mentén felrögzítve és be az erősítőhöz.

    Összességében elmondhatom, hogy rutinosan dolgozik. Mondta közben, hogy mit miért csinál, stb. Nem összecsapni akarta, hanem szépen megcsinálni. délután 3 órakor fejezte be, minden a helyén volt.

    Erősítőn A csatornán az Audison szett: 2x80 Watt Rms 4Ohm. B csatornán hídba kötve a Gladen RS 10 : 1x250 Watt Rms 4Ohm

    Mielőtt beépült volna, volt lehetőségem meghallgatni jó és kevésbé jó autós hangrendszereket. Átlagban szigetelés nélküli ajtók és olcsóbb hangszórós, viszont reflex ládás cuccok voltak. Mélynyomásban jobbak voltak, de az enyém viszont szépen tömörnek hangzik. Van magas is, közép is. Mély is megtudja rezegtetni a bódét rendesen.

    Ami biztos, hogy az akkumat (Varta 60Ah 540A) cserélnem kell, mert full hangerőn a drum&bass brutál mélyeknél beesik a fesz 12V alá és az erősítő a B csatornát le is kapcsolja.
    Erősítő nem kapcsol ki. Ki-Be kapcs és újra megy.

    Akkuból valami combosabbat tudtok tanácsolni?

    Fejegységen (JVC KW-X850BT) is agyalok, mert igaz, hogy 3pár RCA van, de csak 2,5V-ot tudnak. (Ezt nem nagyon néztem, amikor vásároltam... :U )

    Ide rakom, hogy végül is mi lett beépítve:

    Erősítő
    Magas
    Közép
    Mély

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák