-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyeniko
őstag
Vásároltam egy autót, amely 1 évig állt a kereskedésben, többnyire a szabadban. A szélvédőn és a karosszérián is találtam kis matt foltokat, vízkőre gyanakszom. Miből tudhatom meg, hogy valóban vízkőről van-e szó, illetve mivel tudom eltávolítani anélkül, hogy megsérülne a fényezés (nem metál)?
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz Sub-ZeRo #37561 üzenetére
10%-os ecettel (+mikroszálas törlőkendő) gyorsan meg is próbáltam, de nem hozta le, talán egy kicsikét halványította (?). Nem mertem tovább csinálni, mert mikorkarcok kezdtek megjelenni a puha fényezésen. A következő lépés legyen ez?
[ Szerkesztve ]
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz mokiber #37790 üzenetére
Kérdezd meg őket! Szerintem ők a legprofibbak Magyarországon.
[ Szerkesztve ]
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz RP1980 #37876 üzenetére
Vannak sofőrök, akiknek nagyon izzad a kezük vezetés közben, nekik is hasznos lehet a kesztyű. Egy bőröstől tudom, hogy nagyon lecsökken a bőr kormány élettartama az izzadságtól.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
Hétfőn reggel elvittük imádott autónkat polírozásra (+kemény vax), illetve egy belső tisztításra. Ma reggel hozta el a feleségem, nem találjuk a szavakat! Az autó kívül-belül "olyanabb", mint egy új. Egyszerűen hihetetlen, annyira, de annyira boldogok vagyunk!
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz FeRRaR1 #38398 üzenetére
Közben elkészült a piros is, munkaközi képeket küldök (ezeket a polírozó küldte), mert csak reggel hozzuk el. Ez az autó kapott kerámia bevonatot is, alig várom, hogy lássam. Az "utána" kép még a kerámia bevonat előtt készült.
F[ Szerkesztve ]
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
Szerintem a kerámia nem jó a cica ellen, mert csak a neve "kerámia", a valóságban nem annyira kemény. Ajánlani tudom a www.polirgarazs.hu-t, nekem políroztak 2 autót is, az egyikre vaxot, a másikra kerámiát kentek, nagyon elégedett vagyok vele!
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
Szerintetek hogyan tüntethetőek el a karcok a fényezetlen fekete műanyag lökhárítóról? Eltüntethető egyáltalán?
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz polonic #39862 üzenetére
Itt rendeld meg a javító festéket. Én már 2 alkalommal is rendelet, tökéletesen szín azonos volt minden alkalommal.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz seller007 #39938 üzenetére
Én eddig csak a Berecz Polír Garázst próbáltam, de annyira meg vagyok elégedve, hogy nemsokára már a 3. autót viszem hozzá.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz RP1980 #40037 üzenetére
Volt ilyenem is. 2 év után eladtam egy hölgynek, 6 hónappal később az autó útközben kigyulladt és porig égett. 1 évvel később felhívott a korábbi tulajdonosa, akitől vettem, szerette volna visszavásárolni. Szinte sírva fakadt, amikor megtudta, mi történt.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz RP1980 #40047 üzenetére
Én szerettem. 42 e km-rel vettem. 50 e km-nél a váltót (multitronic) kellett javítani (350 e Ft-ba került 7 évvel ezelőtt). Ezekben a váltókban 50-60 e km-enként javasolt olajat cserélni. Más baj nem volt vele, de sokat fogyasztott (1.8 T). Automatából ne vegyél sok km-est. Kb. 2 évig volt nálam, összesen 15-16 e km-t mentem vele, túl sok tapasztalatom nincs.
Igen, a Fogarasi Tesco.Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz polonic #40121 üzenetére
Én javítottam már ilyennel (más gyártmány). Arra kell vigyázni, hogy a lakk elég sűrű, ezért a felhordása után először ki fog dudorodni a festék síkjából. A száradás közben kissé visszahúzódik, de ezt nehéz kiszámítani, hogy mennyire.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz RP1980 #40409 üzenetére
Ilyen nézőpontból valóban. Számomra azonban nem lehet prémium termék (személygépkocsi), amelynek mechanikus a kormányoszlop állítása, ezért nem kapcsolódik az ülés memóriához (sztem az A4-hez ez nem rendelhetó), vagy pl. ha a bőr üléshez nem rendelhető ülés szellőztetés, vagy a hátsó ülések nem lehetnek fűthetőek. Ugyanígy számonra egy 100 m Ft-os egy szobás lakás sem tud prémium termék lenni, mert a fekhelymentes nappali számomra alapvetés még a "nem prémium" kategóriában is.
Nem vitatom, hogy a gyártók ügyesen marketingelik ezt, így az Audi szerint az A1 is "prémium" termék, de szerintem kizárólag az ára emeli ebbe a körbe, a rendelhető szolgáltatásai, extrái alapján számomra tényleg csak egy túlárazott Skoda Fabia. Még akkor is, ha erre a merketingre "felülnek" a jómódú fiatalok...Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz Alpachino #40411 üzenetére
Hmmm...
Nekem eddig az alábbi Mercieim voltak (időrendi sorrendben):
E320 cdi Avantgarde, (MY2004); E200 kompresszor Avantgarde Cabriolet (MY2003); A150 Edition 10 Classic (MY2008); S420L (MY1995); S500L (MY2006). A SAJÁT tapasztalataim alapján azt mondom, hogy ezekből csak a 2 S-class a prémium, esetleg az E-class, a többi nem.
Én nem vitatom, hogy a "prémium" gyártók hogyan pozicionálják a termékeiket, amint azt sem, hogy "messziről" minden Merci (Audi, BMW) prémium.
Bocsásd meg nekem, hogy más a véleményem mint a tiéd!Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz Petyyyyy #40412 üzenetére
De hát számomra pont azért nem "prémium" egy rakat Merci, BMW és Audi, mert nem kínálja a prémium szolgáltatásokat. Az "összeszerelés minősége" sem döntő szempont, mert a prémium autóimnál esetenként több banális hiba jött elő, mint pl. a tényleg nem prémium Opel Astra Classic 1.8-amnál. Ja, mondom ezt úgy, hogy egyetlen autót vettem sok km-rel (S420L, 160 ezer km), a többit nagyon kevés km-rel (0-50 ezer.
Persze, nem érdemes ezen vitatkozni, mindenkinek megvan a maga "igazsága". Én - mivel már nagyon sok ilyen-olyan autóm volt - kizárólag felhasználói szempontból értékelem ezeket. Soha nem vettem csak azért valamit, mert "Merci", azért "kényszerültem" ilysmiket is venni, mert szolgáltatásokkal, extrákkal kapcsolatos igényeimet ezek tudtak teljesíteni.Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz RP1980 #40421 üzenetére
Én nem vitatom, amit mondasz, különösen, hogy én is tanultam merketinget.
Igen, a gyártók jól képzett marketingesei okkal sulykolják azt, hogy minden Merci, BMW és Audi primium kategória. Így magasan tarthatják az árakat, mert millió olyan vevő van, aki elfogadja ezt az értelmezést és nem a saját gyakorlati szempontjai alapján értékel. Ugyanakkor a magas ár egyfajta szűrő, mely elválasztja azokat, akik képesek és nem képesek ilyen "prémium" terméket vásárolni. Aki "képes", az többnek érzi magát, adott esetben bezsebeli az áhítatot és irigységet. Ez elsősorban az ilyen országok polgáraira igaz, mint pl. Magyarország. Az általános életszínvonal emelkedésével ez majd változni fog, alacsonyabb értékű termékeknél már ki is futott ez a dolog (emlékezz csak: jópár éve még 2 napot is vártak a West-endben lévő mobiltelefon üzlet nyitvatartására azok, akik az új Iphone-t akarták megvásárolni. Ma már kinek jutna ilyesmit csinálni, egyenesen ciki volna. ) Ma már nem snassz Huawei mobiltelóval rohangálni, Samsung TV-t nézni, stb.
Én azt is elhiszem, hogy itthon a nagyon nagy többség elfogadja ezt a kategorizálást, de ettől még nekem nem kell elfogadnom. Igen, vannak, akik kiadnak 12-15 m Ft-ot egy nem túlságosan jól felszerelt Audi A1-ért., ahelyett, hogy vennének egy jobban felszerelt, nagyobb Opelt, VW-t, Volvo-t. Jellemző példa az ilyesmire az a harmincas ügyvéd kollégám, aki korábban boldogan megvásárolt egy fapados BMW-t, csak mert elhitte, hogy ez prémium kategória és arra gondolt, hogy javít az imidzsén (az is lehet hogy javított, hiszen kívülről nem látszik, hogy mennyire szegényes a felszereltség) 2 rossz dolog történt vele ezt követően: sokat járt szervizbe a verdájával, amelyet természetesen "prémium áron" (ez is az imidzs része, mert az alkatrész árakon és a javítás munkadíján is jó negy eredmény képződik) javítottak, illetve elgurultunk Bp-ről a Balcsira az S500L-lel (listaára: 141.800 €), amely egy életre "bekalibrálta" nála a prémium kategóriát. Azóta már nem gondolja, hogy a BMW 320d prémium kategória... Illetve lehet, hogy "prémium kategória", de semmiképpen nem "prémium termék". Igen, így precíz a véleményem: attól, hogy valamit prémium kategóriába sorolnak, nem biztos, hogy ténylegesen "prémium termék". A ketegóriába sorolás ugyanis a marketingesek munkájának eredménye, azt viszont, hogy számunkra mi a prémium termék, mi magunk döntjük el.Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz RP1980 #40390 üzenetére
Szerinted mivel próbáljam meg eltávolítani azokat a foltokat/koszokat a kerámiáról, amelyek a nagynyomású mosás után (hab ---> lágy víz ---> hab ---> lágy víz ---> szárazolás) is maradtak? Kicsike pöttyöcskék, foltocskák ezek, lehet, hogy gyanta? Mennyire erősen szabad dörzsölni a kerámiat a mikroszálas kendővel?
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz jozsi252 #41197 üzenetére
Ráadásul nem is biztos, hogy összességeben környezet kímélőbb az elektronyos. Ez elgondolkodtató...
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
A Green-Star igen sokoldalú. Ez a srác a Koch Chemie termékekre esküszik
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz ezsiasi #41481 üzenetére
Én kedvelem, meg szoktam nézni a videóit. A Koch Chemie-ről tőle hallottam először, azóta használom. A csavar behajtóba fogható körkefe készletet nála láttam először, megvettem, használom.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz fullextra #42027 üzenetére
Én pedig Őt ajánlom.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz adriankoooo #42761 üzenetére
Én ezt használom. Ezen a topikon ismétlődően ajánlott, az Aliról is beszerezhető. Kisméretű autót egy 74*90 cm-es kendővel kifogástalanul le lehet szárazolni, nagyméretű crossoverhez mi kettőt használunk el.
[ Szerkesztve ]
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz adriankoooo #42775 üzenetére
Elvileg van, de én az Ebay-en vásároltam tőlük.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz Csabroncka #42871 üzenetére
Nekem szokott sikerülni úgy, hogy a szárazoló teljesen tiszta marad. Igaz, hogy a nagyon mocskos felületeket előre bepermetezem Green Starral, majd pedig hab-öblítés-hab öblítés a sorrend. 1200-1600 Ft alatt nem tudom megcsinálni, cserébe tényleg teljesen tiszta lesz az autó.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz Franky2Ster #43539 üzenetére
Több termékét is rendszeresen használom, nagyon jónak tartom őket.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz polonic #43632 üzenetére
Ez szilikon tartalmú.
Itthon olcsóbb.[ Szerkesztve ]
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz F_Zolee #43844 üzenetére
Nekünk van kerámia bevonat az autóinkon, ezeknél jó eredményt hoz az érintesmentes mosás. Az első habot a száraz felületre kell hordani, öblítés után meg kell ismételni, majd újra öblíteni. Viszont nem szabad sietni az öblítéssel, van (télen), hogy 1.200-1.400 Ft-ban áll meg a mosás költsége a lándzsás mosóban.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz Brave_86 #44145 üzenetére
A Berecz Polír Garázst kifejezetten ajánlom. 3 autót csináltattam vele, egyik szebb lett, mint a másik. Egyedül dolgozik, az összes pénz, amit fizetsz neki, beleépül a munkájába.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz Brave_86 #44148 üzenetére
A közeli mosóban nem Ő mossa le, hanem lemosatja. Utána viszont a műhelyében gyurmáz. A mosásnak annyira kell jónak lennie, hogy értelmesen következhessen a gyurmázás. A lemosott autóra útközben rárakódó mindenféle dolog a gyurmázás áldozata lesz. Én kb. 5 km-ről vittem a lemosott autókat, nem volt megjegyzése az útközben rárakódó szmötyire (nyilván minimális rakódott rá). Én rákérdeztem erre, azt mondta, hogy előfordult az is, hogy sárcsimbókos autókat vittek hozzá, ezt pedig nem lehet gyurmázni.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz Varshi #44719 üzenetére
Ha típus specifikus kormányvédőt veszel és gondosan teszed fel, akkor szinte nem is látszik, hogy a kormány bőre nem gyári. Az egyik autónkra tettünk ilyet, amikor eladtuk, a vevő elkezdte dícsérni a kormány bőrét, hogy mennyire megkímélt. Meg kellett mutatni neki, hogy ez egy utólag rávarrott védő. Igaz, hogy ezek drágábbak, a miénk talán 30-40 € között volt.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
Kicsi segítséget szeretnék kérni: olyan ajtót szeretnék kárpitoztatni, amelyen gyárilag nem a szokásos kárpit van (úgy értem, hogy nem szövet/bőr bevonat), hanem valamilyen más technológia (talán flokkolás?). Csúnyán megkopott a vezető könyöklőjénél, szeretném mind a 4 ajtót kárpitoztatni. A baj az, hogy a kárpitozott betétet a gyártáskor veragasztották e helyére, vagyis ezt a betétet nem lehet egyszerűen kiemelni az ajtó paneljéből. 4 kárpitosnak írtam, küldtem fényképeket, eddig csak 1 válaszolt, de Ő nem vállalja a munkát. Tudtok ajánlani valakit, aki elég "bátor" ehhez a munkához?
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz Dluinet #44892 üzenetére
Szerintem azt nem a kárpitosnak kell eldöntenie, hogy az ügyfélnek mi éri meg és mi nem... De ha így van is, akkor annyit kellene válaszolniuk, hogy "Drága uram, biztos vagyok benne, hogy Önnek nem érné meg az általam ajánlott árat elfogadni, ezért inkább nem is írom meg, hogy mennyiért kárpitoznám újra az ajtókat".
A másik ajtó vásárlása nem könnyű: ezt a modellt 2006-ig gyártották, nem is túl sokat adtak el belőle. Jellemzően sokkal többet futottak, mint az enyém, bizonyára legalább annyira kopott a könyöklőjük, mint az enyémnek, ezért nem jutok vele előrébb. Ráadásul - amint azt írtam is - jobban szeretnék valódi kárpitot a jelenlegi helyett.Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
válasz j.bravo #45050 üzenetére
Én kipróbáltam és működik, DE: azt tapasztaltam, hogy a rücskös műanyag a melegtől kissé kisimul, ezért megváltozik a fényvisszaverése, vagyis más színűnek látszik. Összességében van kockázata a műveletnek.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
gyeniko
őstag
Sziasztok, Mo-n hol tudok venni Auto Finesse Avalanche-ot? Más: érdemes vennem a Karcher K4-hez MJJC-t (ezt Mo-n hol?), vagy pedig inkább kézi habosítóval dolgozzak? Saját autókról van szó, nem "iparszerúen" mosok...
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel