-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
lela
aktív tag
válasz
agent_k #16217 üzenetére
Mennyiért és honnan sikerült beszerezni a gépet, illetve ezt csak a búrák csiszolására használod?
Gondolom az összes papírt szivacsos alátéttel használod hogy a görbe felületen is egyenletes legyen a csiszolás.Egyébként most nézem hogy ezek a csiszolók amiket írtál nem mind gépi korongok, és nem láttam belőlük 75mm est csak nagyobbat.
Polírozáshoz milyen gépet használsz?[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz
agent_k #16217 üzenetére
Híhetetlen mit tud a kisgép.Lámpa csiszoláshoz tökéletes.Igaz én abrlongokból vagdalom ki a megfelelő méretet.
Most kaptam hozzá 8db sholl gyapjú korongokat is 80mm-ek
Polírozáshoz meg a karcok eltüntetésére a legjobb gyapjú vagy pici szivacsokkal persze azok is 75mm rupesek.
Csak ajánlani tudom.Másik: miért ragaszkodok mindig a rupes szivacshoz stb..sajnpos a tapasztalat azt mutatja ezek random gépek és erre fejlesztették ki a rupes szivacsokat.Probáltam más szivacsokkal de azokat 2-3autó után eldobhattam öket mert szétkapta öket mint hülye gyerek a legojátékot.Egyszerüen nem arra való.
Mikroszálasból meg ezt veszem: rupes
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz
agent_k #16297 üzenetére
+ Lion01
Nos maszekban több embert tudok aki megcsinálná, de ahogy mondjátok bárkire nem szeretném rábízni.
Az általam jól ismert festő polírozós munkáját ugyan nem ismerem, de festeni valóban nagyon szépen fest. Erre egy elég profi és felszerelt kamra áll rendelkezésére, ezért merném a polírozást is rá bízni.Nagy hibák nincsenek az autó fényezésén, de ha úgy süt rá a nap, akkor látszanak a mosókarcok. Egyébként egy 3 ajtós 2002-es 7gen Civic
Akkor tételezzük fel hogy felpolíroztatom vele, ezután szükséges még valamilyen autóápolóval kezelnem, és ha igen akkor mivel?
Gondolom így már nem lesz szükség a sűrű fekete UDS -re, de ahogy látom van itt fényezésvédő , vagy az SRP amit runner használ?[ Szerkesztve ]
-
#42667776
törölt tag
válasz
agent_k #16492 üzenetére
Egyik sem adja könnyen magát, gondolom a BMW, meg főleg kemény....
Nekem ma könnyű dolgom volt, egy új autón dolgozhattam és bőven belefért annak a kis "bibinek" a kijavítása.
Ez volt mára, csütörtökön vették át és ma kapott egy Nano Glaze-t, Body Guard-ot, nano üvegkezelőt, nano műanyagkezelőt. Képek szalonban és kezelés után. -
runner 125
nagyúr
válasz
agent_k #16501 üzenetére
True.
Mondjuk Dacia-éknál egy ilyen nano kezelés komoly értéknövelő erőt képvisel, még az is lehet h alapfelszereltségnél eldöntheti a kedves tulaj, h szervókormányt szeretne, vagy nano kezelést.
_
Kipróbáltam az üvegpolírt, ez qva jó! Nagyon komolyan csillogóvá és tisztává tette az üvegeket. Átmentem vele kívül belül, holnap jön a Honda.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
HuTi.HUN
tag
válasz
agent_k #16600 üzenetére
Nekem a mosás, gyurmázás, szárazolás és a műanyagok kiragasztása önmagában ennyi idő és akkor még a polírgépet ki sem vettem a dobozából
Tény, hogy nem sietem el, csak magamnak dolgozom, hobbiból.
Lehet, hogy csak nekem lett élesebb a látásom, de mostanában egyre több nagyon durván hologramos, igénytelenül polírozott autót látok, méghozzá egész drágákat is. Erre még tél végén, tavasz elején figyeltem fel. Gyanítom, hogy egyre többen vágnak bele az autókozmetikába, ami nem lenne baj, csak látványosan hígul a piac.
-
demars
addikt
válasz
agent_k #16623 üzenetére
Köszi szépen!
Egy picit átvágtam magamat és titeket is... Valójában nem polírozni szeretném az autót, hanem "wax" felhordását szeretném polírozó géppel!!
Olvasgattam picit... félre értettem az egészet első körben! Ettől függetlenül tehát az ápolók felhordására ajánlott egy olcsóbb gép vagy tök felesleges?
Bocsánat, de tényleg össze kevertem a két dolgot!
A polírozást nem vállalnám be, biztos, hogy megtanulható... de nem a kocsin szeretnék gyakorolni...
Az egyik küszöbnél a lakk sérült, kisebb foltokban levált. Ezt szeretném javíttatni, néhány kisebb karccal együtt! Utána esetleg szóba kerülhet egy teljes políroztatás!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
demars
addikt
válasz
agent_k #16646 üzenetére
Olvastam róla.. Írták, hogy hő légfúvóval le kell melegíteni a burát, utána pucolás, majd vissza ragasztás
Elég macerás, meg ugye nem mindegy, hogy mivel ragasztja az ember...
Ennek se állnék neki itthon... .Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
h1mpi
nagyúr
válasz
agent_k #16691 üzenetére
Értem. Itt ahol lakok van 2-3 cég is, aki ilyen el foglalkozik. Nálunk 20K körül van az átlag, de sok a munkájuk az autópiac miatt. Egy cég van, aki 60K kőrül vállalja, de ott csak luxus autók állnak ott.
Egy másik cég, akiknél szintén dolgoztattam: [link]
Itt is jól dolgoznak csak ez messzebb van egy kicsit.
[ Szerkesztve ]
-
h1mpi
nagyúr
válasz
agent_k #16687 üzenetére
Amúgy nem biztos, hogy Te van a drága. Biztos vagyok benne, hogy jobb minőséget adsz ki a kezeidből.
Ott mindig telt ház van 2-3 napos előjegyzés van... Sok kicsi sokra megy elven nyomják és sok a normál ember is nem csak a kereskedő.Nekem inkább csak takarítani kell, hála istennek kevés a karcos autó az elmúlt hónapokban. Bár most vettem egy Mazda6-ot magamnak, azt szépre szeretném megcsináltatni
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz
agent_k #16763 üzenetére
+1
(#16765) h1mpi : Természetesen a szakitól függ leginkább! Ő tudja mit lehet kihozni az adott elemből... Ehhez választ megfelelő módszert és anyagot! Egy elem telibe fújása nem ugyan az, mint mikor ki kell javítani kisebb sérülést és az elemet egybe fényezni (polírozni).
F astrámon kellene már tank beöntő nyílást javítani ( ehhez van javító készlet). Lakatos kivágja a régit, behegeszti az újat, leköszörüli amennyire lehet és mehet a fényezőhöz.
Úgy meg tudják fújni, hogy fel sem tűnik ( persze a varratokat szépen el kell dolgozni )[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
-
agent_k
őstag
válasz
agent_k #17202 üzenetére
Sziasztok!
Megvolt a próba az új Menzerna anyagokkal. Kimérve régóta dolgozok Menzernával, de újult a termékpaletta és gondoltam kipróbálom mi változott.
Annyi plusz infóm van, hogy az eddigi 4500-at megszüntetik helyette van egy új 4000-es. Biztos, hogy csináltak valamit, mert a régebbi 4500-nál is könnyebb és gyorsabb vele dolgozni. Alkalmas végső lezárásnak/hologram mentesítésnek tojástartós koronggal, de alkalmas minimális korrekcióra közepes koronggal. Próbáltam, lakktisztításra, fényesítésre jó, ha nem kell karcot eltávolítani.A Power Protect viszont egy nagyon érdekes állatfaj. All in One terméknek hirdetik, állagra közel van a régi 4500-hoz, de mégis más. Iszonyat kevés kell belőle. Tehát a motorháztetőhöz nem hazudok 4 pötty elég volt. Hihetetlen vékonyan kell kenni, mert szinte lehetetlen lesz letörölni. Először kézzel tettem egy próbát, de semmi értelme, mert nem lett egyenletes. Két mikroszálas is kellett, hogy ne maradjon maszatos, hologramos. Géppel semmi gond, nagyon szépen oszlik és könnyen le is lehet törölni.
Polírozni is megpróbáltam vele, nehezen szárad ki, sokáig lehet vele dolgozni, de lakktisztításhoz, inkább hologram mentesítéshez, végső védelemhez lehet ajánlani. Arra viszont tökéletes. Hihetetlen nedves hatást ad a fényezésnek. Gyanítom van benne gazdagon filler is. Vízlepergető hatását youtube-on tesztelgetik, majd meglátjuk mire képes. -
zsoltesz9309
csendes tag
válasz
agent_k #17368 üzenetére
Azt gondoltam, hogy más is lehet, de ennyi.Szóval nem biztos, hogy turbófeltöltőt kell venni.Köszönöm a segítséged, ma még utána olvasok az általad leírt alkatrészeknek, sajnos elég kezdő vagyok műszaki dolgon, majd most belehúzok
.Köszönöm a választ
.
[ Szerkesztve ]
Tévedni emberi dolog. A számítógépet hibáztatni még emberibb. PS4-PSN:zsoltesz21
-