-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Formaster
Topikgazda
válasz MPowerPH #29297 üzenetére
Azt felejtsd el. A szélvédő puha üvegből készül, nagyon könnyű összekarcolni. Szilikon eltávolítóval, vagy továbbra is valamilyen lúggal próbálkozz. Nézted a tiszta prewasht? Nekem anno volt ilyen gondom, végül egy nyári szélvédő mosó is lehozta, de akkor már hetek óta fent volt. Gondolom atom lúgos lötty lehetett. Kicsit később tudok linkelni valamit, csak meg kell nézzem a garázsban mi is a neve. Ha az nem hozza le, akkor csak a polír.
szerk: igen, ez a folyamat. Ezért nagyon fontos vékonyan felvinni és igazából a hőmérséklet sem mindegy. Ha túl meleg van azonnal rásül, ha hideg van akkor a párolgástól ráfagy. Még optimális hőmérsékleten sem egyszerű felvinni, sokan vizes rongyal törlik át utána. Úgy működik, de azonnal veszít a tartósságból, hidrofobitásból. Én már rendeltem Glaco-t, jóval profibbnak tűnik, persze drágább is. Majd dobok róla egy reviewet, ha már használtam.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz MPowerPH #29297 üzenetére
Na megtaláltam, de ahogy látom nálatok nem kapható. Minden esetre valami ilyesmit keress, szilikon eltávolító.
-
szabi325
tag
válasz MPowerPH #29297 üzenetére
Most miért is akarod ennyire erőszakosan eltávolítani a rain-x et? Ugrál a lapát vagy mi? Ha már egyszer legalább visszatörlöd nedves mikroszálassal megszűnik " az opálosság" és az is hogy "éjszaka ne láss semmit", cseppekbe áll a víz és 100 felett lefut a szélvédőről csak nem tart sokáig... . Én ezért biztos nem basznám össze a bmw-m szélvédőjét mindenféle polír paddal meg kenceficével.
-
Formaster
Topikgazda
válasz MPowerPH #29475 üzenetére
A rainx nem egyszerű, ne legyen hideg, se túl meleg. Nagyon alaposan meg kell takarítani a szélvedőt és iszonyat vékonyan felvinni körkörösen. Egyszerre max a szélvedő felére, majd ha felvitted kb azonnal szedheted is vissza. Én nyáron csináltam, akkor olyan gyorsan száradt, hogy kb 30x30 centis területenként haladtam vele. Legyen kéznél nedves rongy is, mert ha nagyon ráköt azzal valóban tudsz segíteni.
Ha rálehellsz akkor látod, hogy hol maradt még maszatos. Ha nem muszáj nem kell vizesen bacogatni, mert akkor meg túl sokat szedsz vissza. Én inkább lehellgetem
Amúgy jó lenne már kipróbálni a Glacot, elvileg sokkal könnyebb vele dolgozni.
-
Formaster
Topikgazda
válasz MPowerPH #29486 üzenetére
A hamis Soft99 termékek inkább ilyen urban legend szinten vannak, én még senkit nem hallottam, aki belefutott, hacsak anno a hozsóék nem. Több féle termékük van, a leírásban megtalálod melyik, miben más. Az egyik városi használatra, a másik inkább országútira és tartósságban is van külömbség.
(#29487) Lion01: Köszönjük a tanácsokat! Tervezem én is a Nanolex termékeket kipróbálni
(#29488) akcsy: A kárpit tisztítható, de csak géppel és megfelelő szerrel. A bőrt megpróbálhatod kitisztítani egy jobb féle bőrtisztítóval + kefével + mikroszálassal, de elég sok helyen lekopott már a festék. A repedések javulnak valamit, ha a koszt kiszeded belőlük, de egyértelműen látszódni fog, hogy nem új. Első körben ezt próbáld, utána ha elégedetlen vagy, jöhet a bőrös, pár oldallal visszább ajánlottam egyet, szép munkái vannak.
-
G@ß!
őstag
válasz MPowerPH #29789 üzenetére
Ezzel a Glaco-val egyébként megvagyok elégedve. Ez a tubus pár évig elég is lesz.
A Mirror coat zero-val viszont nem vagyok megelégedve.
A bal oldali tükörnél mondjuk elcsesztem, de a jobb oldali tükörre az előírás szerint vittem fel.
Hiába csorog le gyorsan róla az esőcsepp, ha egy-kettő rajta marad, akkor foltosan rászárad.
Illetve ami még zavar, hogy nappal is és este is olyan, mintha ködfátyolos lenne a tükör. Gondolom a bevonat miatt...
Nekem ez nem jött be.
u.i. gyorsan dolgozik ez a bilt. Semleges ph-jú?[ Szerkesztve ]
-
Peti78
őstag
válasz MPowerPH #29801 üzenetére
Én sokallom a 10 percet. Kb 20 fokban 10 perc után nagyon nehezen tudtam visszatörölni. Azt nem tudom, honnan kell számolni az adott időt.
Ha 00-kor elkezdem felrakni, és mondjuk 05-re végzek vele, 00-tól számított x idő, vagy 05-től számított x idő.Ha 05-től, akkor akkor az eleje már 15 perce van fent. Szóval szerintem ránézésre, érintésre meg lehet mondani, illetve úgy érdemes.Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
-
Peti78
őstag
válasz MPowerPH #29831 üzenetére
Miután a BMW-nek sincs kis szélvédője, mire végigérsz rajta, majdnem jó az eleje. Szerintem 2-3 perc elég, kezdheted visszatörölni. Ha meg víz éri 6-12 órán belül, nem történik semmi. Szerintem ez csak olyan vodoo reklámfogás.
Még annyit tehetsz, hogy az ujjaddal hozzáérsz egy félreeső ponton. Ha még nagyon puha, vársz ha nem, törlöd.[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Formaster
Topikgazda
válasz MPowerPH #29990 üzenetére
Igen tudom milyen az. Képről megmondani nem egyszerű, folt és folt között lehet külömbség. Szerintem nem egyértelmű, hogy mit is látunk. Nekem is volt már autón így megmarrt gumi, de mégsem pont ilyen volt. A vízkő folt, a megmarrt gumi és a rászáradt adalék is majdnem mind ugyanolyan, fehéres folt egy sötét gumin. Abból ahogy leírja, én a leginkább szer maradványra gondolok. Ha apc-vel + nedves rongyal eltűnik, akkor az maradvány. Ha következő mosásig nem is jön vissza, akkor végképp. Persze közben nem kéne lekenni semmivel, ami javít az állagán, de ha megmarrt gumi, akkor tisztítás+száradás után röngtön látszódnia kéne.
Pardise Takarítsd le, majd ne kend le semmivel és 2-3 mosás után csinálj egy fotót ugyanebből a nézetből. Ha ugyanott lesznek a minták mint most, akkor megmarrta valami, ha máshol, akkor száradáskönnyítő adalék lesz, esetleg vízkő.
-
Formaster
Topikgazda
-
Newlachka
őstag
válasz MPowerPH #30698 üzenetére
én magamnak kentem fel a kerámiát,és nem is az ideális hőmérsékletben kentem fel,de nekem kb 3-4 hónapja jó a kerámia.
viszont a két küszöb takaró elemet,mivel cseréltem,így fent a házba kentem fel,és hagytam is 3 napig "keményedni" 20fok felett. Na azok nagyon brutálisan dobják a vizet és a retket.
Jövőre, tavasszal kenem fel polír után,és hagyni is fogom 3 napig zárt térben a kocsit,hogy rendesen felkeményedjen.
A kasztnin mindenhol összeáll cseppekbe a víz,és rendesen le is folyik,és a kosz is sokkal könnyebben lefolyik a kocsiról.
Én ebayről rendeltem noname szettet ami egy 30ml-es zsírtalanítóból áll meg egy 30ml-es kerámia lötyiből.
Ehhez kellett 3 zsírtalanító pamut kendő meg 3 olyan amivel a kerámiát vittem fel,és megvolt az egész kasztni 3 órából...
Szerintem így hogy Home Made csináltam, igaz nem lett csak 80-85%-os,de nekem így 5ezerbe került,plusz munkaórába.
Személy szerint engem elriaszt a 90k-s aplikálási ár amivel megkínáltak 2 helyen is.Igaz ebben benne van a polír,és a rendes takarítás is.[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz MPowerPH #30698 üzenetére
Sajnálattal olvasom és nem akarok azzal jönni, de szóltam mindenkinek, hogy könnyen lehet belőle csalódás. Ekkora összegeket csakis garancia mellett érdemes kiadni, egyébként ott a Fusso, ami ugyanolyan vízlepergetést nyújt 6-8 hónapon át és egy tégelyből lekened 30x az autót.
Segítek átnézni a buktatókat, de nem tudom miről van szó. Ez lenne a termék, amit kinéztél?
Ha ez az, akkor teljesen ismeretlen a számomra, nem lehet egy nagy név a piacon, most látom először. Ha jót szeretnél felrakatni, akkor Servfaces, Nanolex esetleg Ceramic Pro, vagy most nagyon nyomul a Kamikaze, de nem véletlen írom az első kettőt, nagyjából ez a sorrend a minőségben. Mindenképp olyan helyet válassz, ahol garancia mellett teszik fel, nem csak bebifláznak 2-5-KILENC éveket.
A 9H megint bullshit, felejtsd el ezt a parasztvakítást. Semmi köze a 9H-hoz, valamint a réteg vastagsága 2-3 mikron, szóval pont semmi ellen nem véd. Egy papírlap vastagsága pl 100mikron, csak hogy legyen mihez viszonyítanod. Arra jó a 2-3 mikron, hogy hajszál karcnál először az sérül, nem a lakk. A kerámia annak jó, akinek nincs lehetősége 6-8 havonta waxolni az autóját.
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz MPowerPH #30910 üzenetére
UK-ban valami nem kapható? Olyan nem nagyon van. Hogy a konkrét esetről beszéljek, igen is kapható, sőt én voltam a raktárukban, és festették is az egyik sérült ülésemet. Ott vettem személyesen az ápoló és tisztító termékeiket, illetve van angol webshopjuk. Végig mutattak rengeteg dolgot, terméket és praktikát, nagyon rendesek voltak, és a végén munkát is ajánlottak
Kár hogy messze vannak, egyébként lehet ki is próbáltam volna magam.Gumi teszt téren igen, sajnos kerüli egymást a PS4 és a SP6. Egyetlen egyet láttam, de meg nem találom az istenért sem, videó volt, és a csávó egymás után cserélgette a 4-as BMW-jén a két említett gumit. A PS4-et hozta ki győztesen, de nem volt benne biztos, annyira közel voltak egymáshoz. Az SS nagyon régi, ahhoz képest jó, a pálya gumik mindig is jobban kopnak. Most már van helyette PS4 S. De egyik gumival sem lő mellé az ember a csúcs ligában szerintem. Csak nagyon jó és nagyon nagyon jó van.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MPowerPH #30910 üzenetére
Azért nem láthattál PS4 és SC6 összehasonlítást, mert az SC6 19"-től indul, ott pedig inkább a PS4S játszik.
Nem annyira témája a gumi a topiknak, csak megláttam FeRRaRi kerekein a PS4-et. 3 hete filózok, hogy mit vegyek, sokat olvastam a tyrereviews.co.uk-t. Nekem 225/45R17 kell (tegnap megnéztem egy 18-as gyári felnit az autómra, de nem tetszett az állapota, így 90%, hogy marad a 17-es, viszont akkor 2db-ot fenyeztetek még a télen), így a Conti SC6 kilőve a méret miatt, ill. sokan szidták az SC5-öt, hogy iszonyatosan kopik.A befutók nálam jelenleg: 1. Michelin PS4, 2. Conti PC6, 3. Dunlop Sport Maxx RT2, 4. Hankook S1 Evo2, utóbbi nagyon olcsó Mo-n és helyi gyártmány.
-
Formaster
Topikgazda
válasz MPowerPH #31371 üzenetére
Én úgy gondolom a köpködés felejtős, hisz ott nincs is mi gyöngyözzön, az gakorlatillag megszárad mire felér az üvegre. Ez a rainx részéről sem volt jobb. Tény, h a rainx valamivel nagyobb cseppekben hagyja a gyöngyöket, ennek köszönhetően felrakáskor már 70-80 körül dobja, de gyorsan, bő 1 hónap után eljut oda, hogy szintén csak pálya tempónál szalad le a víz, majd 4 hónapnál már foltokban kopik. A Glaco kezdettől pálya tempón fut, de azt ugyanúgy hozza 4 hónapja.
Egyébként ezért is mondom h megnézném a Glaco Ultrát, mert hivatalosan az a termék való városba, tehát eddig semmi zsákbamacska nincs a dologban.
Az abszolút pozitívum ugye a felrakás része, nem lehet vele befürödni.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz MPowerPH #31476 üzenetére
Mindenképp porfestés, a minőségibb felnik porfestve vannak. Az eljárás nélkülözhetetlen eleme a kemencézés, a púder ugyanis nem lesz kemény, amíg nem sütik meg. Addig csak elektrosztatikusan tapad a felületre. Az eljárással semmi gond nincs, bőven bírja a felni az ilyen terhelést, a gyárban is így csinálják.
-
Formaster
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs