Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AuraSync

    őstag

    LOGOUT blog

    válasz oriic #100 üzenetére

    A Story nehézségi fokon nem érzem annak késztését, hogy fegyót fejlesszek és hogy ezzel húzzam az időt olyan dolgokkal amik nem érdekelnek.
    Ha fejtörő játékot akarok játszani akkor nem Atomic Heart-ozok.
    Sajna így is sok az időhúzó baromság benne.
    Ne értsétek félre nem az a fajta vagyok aki végigfutja a játékot mert minden sarokba benézek lút vagy küldetés után én csak az akció játékot megakasztó fejtörőket rühellem nem is a nehézségük miatt inkább azért mert nem illenek oda.
    Amikor már a 30. ajtó bilincset kell leszedni hát.. na... nem erre számítottam. Én egy robotos akció lövöldére számítottam.

    Gubu0101:
    Nekem meg pont a lövölde hiányzik a játékból, sztem semmi gond nem lett volna ha kihagyják ezt "közelharcot" és inkább tele teszik tölténnyel a játékot.
    Az elektromos fegyók meg ha lemerülnek akkor nézegethetsz.

    Sztem azt fogom csinálni hogy mindent kiszórok az inventory-ból és csak soti töltényekkel teszem tele. Jelenleg egy alap fehér robot 1 soti lövés, a fekete lézeres meg 2-3.
    Így is úgy is közel jönnek a robotok mert verekedni akarnak a soti meg pont közelre jó.

    Amúgy is élből gyűlölöm azt ha elrontanak egy játékot az inventory-zással.
    Egy MMO-ba ez jól néz ki de egy robotos akció játékba ne próbáljon meg inventory-zni mert csak nyűg lesz belőle mint ahogy az is.
    Megérem kiszórni belőle mindig az életfeltöltő izéket.

    S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4080 S / JBL / S3000 Pro

Új hozzászólás Aktív témák