Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CimbiX

    aktív tag

    válasz horux #14467 üzenetére

    "Nagyon jol is tettek"... ja, pl. majd x ev mulva budget-ben talan venni is fogjak a game-et es vegre nagyot kaszalhatnak... :))
    Normalis jatekfejlesztö olyan hardverre probal meg jatekot irni, melyek a megjelenes datuma kürül vinni fogjak a game-et. Mivel a vidkarik sebessegenek tendenciaja nem valtozott, ezert sztem a fejlesztök elkalkulaltak magukat, ennyi. De hatha tanulnak belöle, es akkor ujra kapunk egy Far Cry szinten kinezö jatekot (marmint egy olyan jatekot, ami korahoz kepest brutal jol nez ki) ami franko sebesseggel megy aktualis kartyakon.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz horux #14467 üzenetére

    A Crysis nem futna rosszul ha DX10 elvekre épülne a motorja, csak az nV gondolom nem engedte nekik. Így kaptunk egy DX9-es csigát. Ezen az idő sem javít túlságosan, mert a jövőben megjelenő GT100-as nV rendszer is DX10-es lesz, így meg kell küzdenie azokkal a problémákkal amivel, hogy a HD Radeonok közdenek. Nem lesz többé hely a 64 TMU-nak, nem lesz ekkora területe a Shader prociknak sem, mert a Stream output gyorstára elzabálja a tranyót. Páran már említették a Beyond3D-n, hogy igazi csoda lenne ha a GT100 hozná a 8800ULTRA Crysis-ban látott teljesítményét.
    Lehet egy játékot a jövőre írni, csak akkor nem a múlt eljárásait támogassuk, mert azok rohadtul nem fognak gyorsulni. :)) A Cryengine 2 jelenleg pont a fent leírt problémák miatt nem kell a jelenlegi formájában senkinek, inkább UE3-at vesznek.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák