Új hozzászólás Aktív témák

  • Vincent_

    aktív tag

    válasz Beri #25933 üzenetére

    Szia!

    Én intézem csevede kártyájának gariztatását a "képernyőillesztő nem válaszolt" problémával, mivel azt állította, hogy itt a PH-n azt mondták, hogy "egyértelmű gari". Most kerestem rá, hogy ki ajánlhatta ezt, és Hozzád jutottam.

    Mivel más városban vagyunk postázás és nem kevés pénz, idő, és utánajárás árán jutott hozzám, majd a garanciába a kártya. A PH-ban, és az itt fórumozók tapasztalatában bízva nem vontam kétségbe a kapott tanács (egyértelmű VGA-hiba) megalapozottságát. Azonban most, hogy kiderült, hogy 2 hetet kell várnia a kártyára, felmerült bennem, hogy még az is lehet, hogy nem lesz a kártyával semmi gond, ezért utána olvastam kicsit az ilyen hibákkal kapcsolatban. Maradjunk annyiban, hogy egyáltalán nem egyértelmű, hogy VGA-hiba lesz, ha pedig kihozzák, hogy nem VGA-hiba van, akkor csevede bukja az oda-vissza-postázás költségét és a 3-4 hét kiesést - egy elhamarkodott tanács megfogadása miatt.

    Értem én, hogy PH! addikt meg tizenéves tapasztalattal bíró IT-mágus itt mindenki, de csak annyit javasolnék, hogy legközelebb mielőtt magas lóról letekintve reflexből gariba küldötök valakit hasonló problémával, előtte használjatok google-t, és az által adhattok pár alternatív megoldási/hibaszűkítési lehetőséget/tanácsot, mivel ezért jött ide csevede is.

    Pl. egyik első találat: [link]

    Hibát okozó lehetőségek:
    - driver hiba
    - túl kicsi táp
    - rossz eloszlás a 2 tápcsatlakozónak (külön éren ajánlott leszedni a 2 külön csatit!)
    - memória-összeférhetetlenség, más sorrend
    - microsoft hibajavítás ([link])

    Na ezek után, minden más lehetőséget kizárva javasoltam volna a gariztatást.

    Csevede és más hasonló cipőben valaha is járó userek nevében előre is köszi!

    Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html

Új hozzászólás Aktív témák