Új hozzászólás Aktív témák
-
thyeby
őstag
válasz angelero #14197 üzenetére
Nem értettelek én félre, egyszerűen figyelmetlen voltam. Teljesen igazad van, ezt sebtiben kihagytam a képletből. Mint ha a Bernardo cég gyártana 350-es kerékkel szalagfűrészt...
No várj, majd utána nézek, úgy emlékszem, találkoztam én úgy 2500 körüli szalaghosszal is. (Bár én nem vetném el azt sem, hogy ne felfele menjek a kerékkel 400-ra, hanem lefele 310-re. Azonban ha már 400 kedvesebb a szívednek, akkor talán inkább 440-re növelnék, úgy passzolna a Felder szalagja rá, és az sokáig kapható, príma szalagnak tűnik. Csak ugye minden cm keréknövelés egyre combosabb meghajtást igényel. Hogy értsd: Sokat hezitáltam, hogy Hammer N4400-at, vagy Makita 310-et válasszak. Előbbi sokkal jobban tetszik, vérprofi, végül mégis utóbbi mellett döntöttem. Tudni kell, hogy sokat fűrészelek, ez már nem a barkács szektor, így a villanyszámlán elveszíthető a nyereség. Hammer N4400 3KW, Makita 310 pedig 0,9KW - látod, tíz centi milyen sokat tesz? Szóval gondold át, mire is kellene a gép.)Több fa van, mint asztalos!
-
thyeby
őstag
válasz angelero #14197 üzenetére
"a nagyobb átmérőjű tárcsa (350-es) esetében a tárcsák távolsága kisebb, mint egy kisebb átmérőjű esetén (300-as). "
Hehh!
Most nézem, mekkora butaságot is írtam. Egyfelől nem hozzá kell adni a 165mm-hez húszat 350es tárcsa esetén, hanem ki kell vonni, de akkor még nem számoltam, hogy a nagyobb kerület miatt is van veszteség a vágásmagasságból.
Bocs, úgy látom, nagyon zokni voltam már agyilag.Elgondolkodtam rajta, hogy ha azt építeném meg, amit Te tervezel, nekem a legnagyobb kihívás a váz pontos heggesztése lenne. És azon is agyaltam keveset, hogy a kerék centírozását miként lehet igazán jól megoldani?
Ehhez ismét egy gondolat:
Tacskó fejjel alufelnit tettem a kocsira, amikor bevásároltam a téli gumihoz. Semmivel nem könnyebb, mint az acélfelni, csak sérülékenyebb, és drágább a centírozása. És érzékeny a rárakódó sárra. A szalagfűrész járókerekeivel is hasonló a helyzet. Hiába az elszívás, finom por tapad minden zugára. Az ember, amikor látja, ösztönből megtakarítja. És itt rontja el, ugyanis még egy alapos takarítás, - ami bizony időbe telik - is látszólagos javítás. A kerék mögöttes oldala nem jól látható, nem jól hozzáférhető, a rajtamaradt fűrészpor pedig egyenetlen súlyozásúvá teszi az addig hellyel-közzel egyenletest.
Mindezt azért írtam, mert a Matthias Wandel kereke tömör tárcsa, amin nem tud megülni a por. Úgy vélem, szempont. Nem jelentős, mert grammokról van csak szó, de nagyon jó érzés egy csendes, sima futású géppel dolgozni.Több fa van, mint asztalos!
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózatokról alaposan
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Gaming notebook topik
- Reklámblokkolók topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen autót vegyek?
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Mobil flották
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő