- Stellar Blade - Túl az 1 millión
- S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy - Befutott a MOD támogatás
- Dead by Daylight - Hamarosan Lara Croft is játszható karakter lesz
- Megjelenési dátumot kapott a Disney Epic Mickey: Rebrushed
- Decemberben a Forza Horizon 4 is lekerül a digitális áruházak polcairól
Új hozzászólás Aktív témák
-
TheMiller
tag
válasz
HUNited #1002 üzenetére
Sziasztok,
Sikerült megcsinálnom a telefont. - Annyit megjegyeznék viszont, hogy először a fastboot-ot sehogy sem tudtam működésre bírni. Kerestem/kipróbáltam többféle leírást is, betűre is követtem őket mégsem. Aztán egészen véletlenül találtam az alábbi leírást, ezzel elsőre ment (innen csak a 3-8 közötti pontot vettem figyelembe):
http://prohardver.hu/tema/re_sony_xperia_l_rutinosan_homorit/hsz_13371-13371.htmlHelyreállítást az alapján csináltam amit linkeltél, 3.0.0-s TWRP-vel:
http://forum.xda-developers.com/padfone-x/help/guide-restoring-stock-rom-recovery-t3179818Ezeket csak azért írtam le, hogy nehogy valaki annyit szívjon vele, mint én..
Köszönöm még egyszer a segítséget!
[ Szerkesztve ]
The World is Yours
-
Pikkolo^^
addikt
Frissíttem 5.0-ra, nyomtam neki gyári visszaállítást, de a Waze még mindif fagyogat. Nálatok megy rendesen?
-
bihariszabi
aktív tag
válasz
Pikkolo^^ #1009 üzenetére
Nem tudom, hogy át szoktad-e helyezni az alkalmazást microsd-re. Ha igen, akkor próbáld azt, hogy nem helyezed át. Több ötletem nincsen. Illetve annyi, hogy ha nagyon fontos neked az alkalmazás vagy a telefon, akkor esetleg írj a fejlesztőknek. Segíteni fognak. Lehet, hogy valamilyen hardver kompatibilitási gond van. Ugyanis ezen a telefon típuson kezdetek óta fagy a Waze, több helyen olvastam. Pedig ugye jött ki pár frissítés a telefonra is meg a Wazera is.
-
Pikkolo^^
addikt
válasz
bihariszabi #1010 üzenetére
Minden a belső tárhelyen van. Lehet az lesz a vége.
-
TheMiller
tag
válasz
Pikkolo^^ #1011 üzenetére
Szia,
Nekem se jó a Waze, általában az alábbiakat tapasztalom:
- ha elindult az alkalmazás és mutatja a térképet, nem érzi az érintést képernyőn míg nem zárom és oldom fel a képernyőzárat.
- ha a térkép megjelenítése után nem mozdítok bele a képernyőbe, akkor nem frissülnek a forgalmi adatok
- útvonaltervezés esetén 500 méter után leáll az alkalmazás.
Neked is hasonlók vannak?The World is Yours
-
bihariszabi
aktív tag
válasz
TheMiller #1012 üzenetére
Tudom nem engem kérdezel, de nekem a Sygical voltak hasonló tapasztalataim. Egyre jobban utálom ezt a telefont. És a váltások, amiket produkál mikor kiveszem a tabletből, hát kritikán aluli. amikor írok a supportnak, csak vonogatják a vállukat. Megb@sz a méreg. Csak az a baj, hogy bármelyik telefon fórumát olvasom, mindnek van baja. Tényleg az ember nem tudja már mit vegyen. És most a Samsung új S7 edge is nyűgös, pedig az nem 2 fillér. Ippont meg nem veszek mégegyszer az biztos.
-
Courage_7
aktív tag
válasz
bihariszabi #1013 üzenetére
Milyen váltásokra gondolsz? (nekem nincs tabletem)
-
bihariszabi
aktív tag
válasz
Courage_7 #1014 üzenetére
Micsoda véletlen, nekem lett egy eladó tabletem, decemberi vásárlás
Pl amikor kiveszem a tabletből, akkor a gyári alkalmazás nem vált telefon méretre. Vagy ott marad a kijelzőn és csak a home vagy vissza gombra reagál. De aztan észbe kap, hogy kivettem a tabletból. De szerintem ezt a lollipop csinálja, mert régen ilyen nem volt.Amúgy én befejeztem a baromkodást, vettem egy Samsung A5-öt.
[ Szerkesztve ]
-
Tomacko
senior tag
válasz
bihariszabi #1015 üzenetére
Szerintem meg majd csak most kezded meg igazán a baromkodást
De ne legyen igazam és legyen boldog, felhőtlen kapcsolatod a "szappantartóval"
Bocs, de ezt a ziccert nem volt szabad kihagynom. Az élet 40 felett sem áll meg, a humor pedig lételem
Szóval jó szórakozást az újdonságoddal .
Ha nem ismered meg a barátság titkát, igazán nem is tudsz semmit. Tomi ---ZTE Grand X IN--->Motorola Atrix 4G--->Sony Xperia S--->Huawei Ascend P6 ---> Asus Padfone S --> Xiaomi MI-A2 Lite
-
bihariszabi
aktív tag
válasz
Tomacko #1016 üzenetére
Sajnos ez nem szappantartó, hanem ippon kopi. De mindegy, a brém teli volt már, hogy a hátlapra tették az Asusban a hangszórót és semmit nem hallottam se a zenéből, se az értesítésből ha letettem valahová. Az új cuccnak alul van a hangszórója. HD minőségű telefon hang, az ujjlenyomat olvasó is megváltás, mert én pinkóddal védtem az Asust. És minden feloldáskor beírni a pinkódot egy rémálom volt. A nyekergő recsegő kaszni, hogy 1,5 év alatt nem voltak képesek az automata fényérzékelőt megcsinálni, hogy az 5.0 frissítéssel megszűnt a bluetooth-on keresztüli IDtag kijelzés és arra is csak a vállukat vonogaták, Hogy betettem a telefont a tabletbe és folyamatosan égve maradt a led mintha töltőn lenne, hogy nem volt a tabletbe dugva otg, pedig ott használnám az egeret. Hogy volt benne NFC, de nem tudtam vele használni a mobil wallet funkciót 2016-ban. Hogy vettem egy WW régiós telefont és tajvani régiós volt. Mert ha elnézem és véletlenül TW verziót rendelek, akkor azt mondom, hogy hülye voltam. A kamerája olyat csinált, hogy kint voltam kirándulni és fényképeztem, és úgy csinált mintha elmentette volna, de mikor vissza akartam nézni, akkor egy áthúzott szürke négyzetet mutatott, mintha sérült lenne a file. Hát mondom ezt nem hiszem el. Elég volt, belefáradtam. Nem azt mondom, hogy csúcsminőség a Samsung, de a hiányosságokat pótolja és ez a lényeg. És ha bármi gond van, itt van a Samsung szerviz 2,5 km, beadom, aztán óggya meg katona. Franc szórakozik. A kapzsiságra mindig ráfizet az ember. Olcsón akartam jót (Asus) és ráfáztam. Mindig megszívom ha spórolni akarok.
[ Szerkesztve ]
-
Courage_7
aktív tag
válasz
bihariszabi #1017 üzenetére
A botrányos FM rádiót kihagytad
nekem azóta se sikerült sehogy sem értelmes működést kihozni belőle, külsős rádió appokkal se.
Egyébként ezen kívül továbbra is elégedett vagyok a kütyüvel. Vettem rá egy Nillkin tokot meg fóliát, így jól is néz ki szerintem. Bár előtte se tartottam ronda telefonnak. Remélem jön rá hamarosan az új droid, és javítják a hibáit.
Amúgy baráti körömben van pár Galaxy A5 is, azt is jó telefonnak tartom, habár a Samsung nagyon nem a kedvencem. Főleg a vékonysága üt annak a mobilnak szerintem.
Akkor ezentúl nem látunk téged itt, ebben a topikban?
-
gps76
őstag
válasz
bihariszabi #1017 üzenetére
Össze kellene szedni a hibákat, leírni az első hozzászólásba és tömegével visszavinni a vásárlás helyére a hibákkal, nem tudom mit lépnének rá azuszkáék.
Akkor nálad is jelen vannak az apró, de annál idegesítőbb hibák:
- Ha a lehúzható gyorskapcsolóknál halkítom le és ugyanitt kapcsolom vissza a hangot ott hagyja a holdacskát mintha halkítva lenne.
- Energiatakarékos mód bekapcs. - a wifinél a spec. menűben ha az alvó módban bekapcsolva tartsa a wifit "soha"-ra állítom kikapcsolja az energiatakarékos módot. Ez ellentmond egymásnak.
- A tabletban a led ha így kapcsolom be az egészet zölden világít, míg ki nem veszem a telefont, de nagyobb gond az, hogy értesítéskor ez a led vagy villog vagy nem, olyan mint az időjárás. -
bihariszabi
aktív tag
De, jövök még, mert nem adom el az Asust. Egyrészt nem akarok kibaszni senkivel, másrészt hasznalom tabletként. Talán. Ha úgy érzem, hogy nem használom ki, akkor megy a fiókba tartaléknak.
Egyébként tegnap töltöttem fel az új Samsungot, este 9 körül vettem le a töltőről és ma reggelig ugyanúgy 100% maradt az akku. Mikor az autóban molyoltam a Bluetoothal, akkor ment le 1%-ot. Az Asust ma reggel vettem le a töltőről, és míg megcsináltam a reggelit, lement 1%-ot úgy, hogy nincsen benne simkártya.
Az Asusnak felvázoltam vagy 8 problémát, de szarnak rá. En meg rájuk. Persze lehet, hogy a pillecukor tartalmazza majd a javítást, de akkor mondják azt, hogy köszönjük a visszajelzést, foglalkozunk az uggyel. De nem, degeneráltnak néznek. Csináljak wipe törlést, telepítsem újra, ilyeneket irnak. Már megírtam nekik mergesen, hogy ne nézzenek hülyének, ezeket 66X megcsináltam.
-
TheMiller
tag
válasz
Pikkolo^^ #1019 üzenetére
Ugyan ez volt nekem, csak iGO-nál. Mondjuk ott brutál melegedés is társult hozzá.
Egyébként nekem az alkalmazások kezelésével van a fő gondom. Hiába van minden alkalmazásnál kivéve az automatikus indítás, nem ér semmit. Állandóan tele van a ram, pedig rootoltam csak azért hogy a gyári alkalmazások felét letilthassam. - Hatalmas fájó pont, hogy hiába van alkalmazás kezelő, semmit se ér. Ezzel lehet kezdeni valamit?
Akksim is elég gyorsan merül :/The World is Yours
-
bihariszabi
aktív tag
válasz
TheMiller #1022 üzenetére
Igazából a ram mindig tele lesz. Hiszen attól tud gyors lenni, hogy mindig be van töltve a memóriába. Így működik az android. Akinek 4 giga ramja van, annak is ugyanúgy teli van ha sok alkalmazást használ gyakran. Ezzel nem tudsz mit csinálni. Olyan soha nem lesz, hogy 2 GB-ból egész nap 1, 3 GB szabad lesz. Ha mindent letiltasz, akkor megrakja rendszeralkalmazással, amit nem tudsz letiltani. Csak minél kevesebb a ram, annál kevesebb tud háttérben futni. Az asszonynak 1 GB ram van és gyönyörűen gyorsan fut a rendszer. Neked kettő van és az se elég?
Az akkuja meg olyan amilyen. Nem lehet sokat kifacsarni belőle.
Amúgy engem az is zavar, hogy az 5.0 frissítés nem hozta a multiwindow módot. Pedig tablet módban milyen jól kihasznalható lenne.
-
gps76
őstag
válasz
bihariszabi #1021 üzenetére
Mi volt az a 8 probléma?
-
bihariszabi
aktív tag
1. Az 5.0 frissítéssel megszünt a Bluetooth ID tag kijelzés
2. Az 5.0 frissítéssel a tabletben folyamatosan világít a led akkor is, ha nem töltöm.
3. A tabletben ha használtam a billentyűzet swypeot, akkor random szétugrott a billentyűzet 2 kezes módra és ezt nem lehetett kikapcsolni, csak ideiglenesen
4. A zenelejátszó frissítéssel eltűntek az albumborítók és bármit csináltam, nem jöttek vissza, miközben másik lejátszó hibátlanul mutatta
5. A fényképező néha nem mentette el a képeket
6. A fényérzékelő hangolás úgy szar, ahogy van, pedig teszt módban hibátlan (egyébként tegnap ettől durrant el az agyam és vettem új telefont)
7. Tabletben kihangosítva a zenét, néha fogta magát és hangszínt váltott ahogyan válogattam az alkalmazások között
8. A gyári csengőhangok és értesítések hangereje egy határ szar
9. A WW jelölésű telefon miert TW hardveres felszereltséggel bír?
Ezek mind szoftveres gondok.
És a sérelmek, amik ugyan nem gyári fícsörök, de éppenséggel lehettek volna azok:1. Miért nem tudtak secure NFC-t bele tenni, hogy lehessen használni a mobilpénztárcát? Vagy ha már nem fér bele a költségvetésbe, akkor miért nem lehet odaírni a fő specofikációhoz, hogy nem tudja? Miért vásárlás után kell ezzel szembesülni?
2. Miért nem tud dupla koppintásos képernyő nyitást?
3. Miért nem tudja az alkalmazásokat ablakban futtatni? Ez lollipop feature. -
gps76
őstag
válasz
bihariszabi #1025 üzenetére
Ezt jól összegyűjtötted, kíváncsi lennék visszavinni azokkal együtt, amiket én is írtam, mit szólnának hozzá.
-
Courage_7
aktív tag
válasz
bihariszabi #1027 üzenetére
Akkor csak én tudom rosszul hogy egy-két kivétellel alig van újabb telefonja az Asusnak? Mármint a Zenfone 2 4GB ram-os verziójára, Zenfone Go-ra, meg hasonlókra gondolok. Szerintem nincs annyi modelljük, hogy ne lehessen mindre egy minimálisan odafigyelni.
-
gps76
őstag
válasz
bihariszabi #1027 üzenetére
Annyira nem, mert nem használom ezeket, de biztos úgy vannak ahogy írtad.
-
bihariszabi
aktív tag
Pedig azért van az okostelefon, hogy használjuk ☺.
Nagyon kényelmes az, hogy az összes zeném rajta van a telefonon és bárhol tudom hallgatni. Otthon, munkahelyen, utazáskor, autóban. Mindig minden megszokott helyen. Nem kell pendrive meg cd, iszonyat kényelmes. Kocsiba beszállok, telefon a zsebben automatikusan bluetoothon csatlakozik, elindul a zene ott, ahol a lakásban abbahagytam. Aztán van hogy új album kerül a telefonra és kíváncsi lennék a szám címére. De értelemszerűen nem nyomkodom a telefont vezetés közben, de egy másodpercre lenézhetek a fejegységre és ez a buzi Padfone nem továbbítja a jelet, így azt írja ki a fejegység, hogy "no media". Holott a Kitkattal kiírta gyönyörűen a számok címét. És persze az új Samsungom is kiíratja már. És hiába jeleztem a problémát, szerintük én vagyok a hülye. Hát a jó qva anyjukat.[ Szerkesztve ]
-
HUNited
őstag
Nekem most megy újra szervizbe a PadFone S.
Amióta visszajött alaplap, kijelző, és akksi cserével, azóta folyamat random rebootol. A feleségem használja most ezt a trágyát, nem elsődleges telefonként, hanem igazából tabletként, így amíg pár naponta fordult csak elő, leszartam. De most már van olyan, hogy be sem kapcsol, csak pár perc pihi után, de az is előfordul, hogy 5 percenként reboot...
Szóval bár visszakaphatnám a pénzem, és vehetnék normális telefont, de persze ez esélytelen... Most megint megjavítják, és szopok vele tovább... Heh.
-
-
bihariszabi
aktív tag
Én úgy tudom, hogy nincsen ez a bűvös 3X szabály. Régen volt és azóta mindenki ezt fújja. El kellene olvasni a garanciális szabályt. Úgy rémlik, hogy ha nagymérvű kényelmetlenséget okoz a hiba, bármikor visszakérheted az árát. Érdemes elolvasni. Én nem tudom elolvasni mert nekem nincsen. Ha beszarik, megy a tesco szelektívbe. A tabletet meg eladom külön.
-
Nyick
tag
válasz
bihariszabi #1034 üzenetére
Pedig van.
Padfone 2 -vel jártam így és visszaadták az árát. Háromszor küldtem vissza hogy karcos a kijelző a dokkolás miatt, harmadszorra visszautalták a pénzt! -
Tomacko
senior tag
válasz
bihariszabi #1034 üzenetére
Megy a tesco szelektívbe..... Szekszárd...........................8. Privátban pontosíthatjuk
Postázhatod nyugodtan bármikor, mellékelj hozzá egy bankszámlaszámot és visszautalom a posta díjat.
. Az meg, hogy ki mit ír a garanciális szerződésbe az az ő dolga. Senkit nem érdekel, mivel van erre fogyasztóvédelmi törvény, Ettől csak olyan módon lehet eltérni, hogy az a vevőnek kedvezőbb lehet, rosszabb nem. Sőt az sem érdekes, hogy a gyártó hazájában mik a szokások, mert ugye nem ott vagyunk, élünk....
Ha nem ismered meg a barátság titkát, igazán nem is tudsz semmit. Tomi ---ZTE Grand X IN--->Motorola Atrix 4G--->Sony Xperia S--->Huawei Ascend P6 ---> Asus Padfone S --> Xiaomi MI-A2 Lite
-
bihariszabi
aktív tag
válasz
Tomacko #1037 üzenetére
Én pontosan ezt írtam. Hogy nincsen olyan, hogy hozd vissza háromszor és a harmadikra cseréljük. Ilyen nincsen. Ez itt egy samsung mobiltelefon garancia, de mindegyikre ez vonatkozik az országban, hiszen törvény szabályozza:
5. oldalon vannak a Jótállási igény teljesítése azok a rendelkezések, hogy miként kell teljesíteni a garanciát. Itt nincsen olyan, hogy "Jóuván káticá hozd visszá még egyszee. Ásztán soús kútbá tésszük, onnán is kivésszük. Hozd visszá hármádszó ásztá kerík álá tesszűk, onnán is kivésszük"
Ezt a háromszori javítás utáni cserét 15 évvel ezelőtt gyakorolták szívesen. Azért csinálták, mert így a szervizcég a gyártótól háromszor annyi javítási költséget tudott lenyúlni a gyártótól. De úgy látszik még mindig divat annál aki hagyja. Hát magyarok na Istenem, megoldották ezt is okosban. Komolyan, én is besz.ptam párszor eleinte. Elvittem szervizbe, ugyanazt a szoftvert ráhúzták mégegyszer. Persze nem lett jó, mert hardver hibás volt. Akkor elvittem mégegyszer, megint csak ráhúzták újra ugyanazt a szoftvert. Harmadjára mondtam neki, hogy te, hiába huzigálod rá a szoftvert hússzor, a hardver nem lesz jó tőle. Már bérletet kellett szinte vennem a szervizig. Persze azóta okosodtam. Akkor tanultam meg hogy kell ezekkel bánni, mikor egy 19" képcsöves monitorral játszották ugyanezt. Vihettem Újpestre nem kevés utiköltségen, én meg akkor nem is Pesten laktam, de csak Pesten volt szerviz. Felhívtam az üzletet, mondom már negyedszerre romlik el a monitor. Azt mondta az aznapi műszakvezető a multiáruházban, hogy semmi gond uram, tessék elvinni a szervizbe. Mondtam neki, hogy szeretnék pénzvisszafizetést kérni. Azt mondta, hogy sajnos azt nem lehet, ez a kötelező eljárás, hogy csak javítani lehet. Mondom neki, hogy rendben semmi gond, ön kimerítette a "vásárló félretájékoztatása" fogalmat, a hívást rögzítettem, megyek a bíróságra, nem is a fogyasztóvédelemhez. Ugyanis megnéztem a garanciális törvényeket és kérhetek cserét, vagy pénzvisszafizetést, árleszállítást. Akkor mondta, hogy menjek be, megbeszéljük, csak kapcsoljam ki a felvételt. És szépen visszaadta a 3 éves monitorom árát. Szépen vettem egy zsír új laposmonitort a képcsöves árából.
Amúgy jobb ha vigyáztok a laptopokkal is, mert bevett szokás, hogy használt, feljavított alkatrészeket építenek be garanciális szerviznél. Holott világosan megírja a törvény, hogy új termékbe kizárólag új alkatrész építhető be. Nekem meg betettek egy használt dvd drive-ot. Arra nem vették a fáradságot, hogy a port letöröljék. Ott figyelt a 2 éves alkatrész a pár hetes laptopomba. Na ott is balhét csináltam.
[ Szerkesztve ]
-
gps76
őstag
válasz
bihariszabi #1038 üzenetére
Ilyen emberből kellene jó sok, mert akkor odafigyelnének , hogy a vásárlót nem lehet hülyének nézni...
Mondjuk én se hagytam magam eddig, egy Lenovo tabletet vettem a not_b_ok.hu - ban és elromlott, 1 hónapot csücsült a szervízben, nem tudták javítani, csereutalványt állított ki a szerviz, mentem a boltba, hogy akkor pénz vissza, mert másikat nem tudnak adni.
Erősködtek, hogy le kell vásárolnom, akár olcsóbbat is vehetek ideadják a különbözetet. Mondom ha ugyanilyen nincs más nem kell. Amikor előhozakodtam a fogyvédelemmel, meg rögzítsük jegyzőkönyvben a dolgokat egyből megváltozott az álláspontjuk és visszakaptam a pénzemet.[ Szerkesztve ]
-
HUNited
őstag
Ezzel csak az a baj, hogy MO-n töketlen a fogyasztóvédelem. Ha egy cég azt mondja ok, menj fogyvédhez, még ha el is marasztalják sem leszel előrébb.
Békéltető a következő lépés, de az nem kötelező erejű a cégnek (no persze ha nem fogadja el, közzéteszik).
Ez után jöhet a per, ahol tuti nyert ügyed van... Ha van rá pénzed, időd (eljárni a tárgyalásokra, és kivárni a tárgyalást), és nem szűnik meg a cég addigra, mire ítélet születik...
Jól ki van ez találva, ne aggódjatok.
Szóval az a cég, aki tényleg a lehúzásra megy (és a legtöbb mobilos kereskedő cég ilyen, főleg a 0 perces használt mobilokkal), az ellen nem tudsz tenni semmit... (azon túl hogy nem vásárolsz nála)
-
Pikkolo^^
addikt
válasz
bihariszabi #1041 üzenetére
Egyik gsm boltban sem szabad, mert az ottani gari semmit sem ér.
-
gps76
őstag
válasz
bihariszabi #1041 üzenetére
Lassan már a nagyobb bolthálózatok is trükköznek, pl. kintről szerzik a dolgokat és maguk intézik a szervízt, így tudják olcsóbban adni, mintha itteni importőrön keresztül jönne be a termék.
[ Szerkesztve ]
-
bihariszabi
aktív tag
Én konkrétan nem a garancia miatt aggódok, lényegében nekem most sincsen gyári hibája a telefonomnak. Hanem ez, hogy távolkeleti imprort és nem tudja azokat a frekvenciasávokat, amiket európában használnak. Viszont ezt nem mondta el a boltos mikor eladta. Hülye lettem volna megvenni. Amúgy erősen gondolkozom azon, hogy visszaviszem a boltba és megmondom neki, hogy vagy visszaad 30 ropit, vagy feljelentem.
Egy multiáruháznál nem gond az, ha ilyen van, mert visszaviszem és visszaadják a pénzt. De ahol én vettem, az egy garázsból lett GSM bolt, simán kiröhög az ember. De azt hiszem teszek egy próbát. Meglátjuk röhög-e.
-
HUNited
őstag
válasz
bihariszabi #1044 üzenetére
Csak óvatosan, nehogy ő jelentsen fel zsarolásért :-) Feltétlen vetess fel jegyzőkönyvet, és a fogyasztói igénynek nevezd meg az árleszállítást, vagy a készülék cseréjét. Ha nem hajlandó jegyzőkönyvet felvenni, jöhet a fogyvéd.
-
Tecko
csendes tag
válasz
bihariszabi #1038 üzenetére
Üdv!
Ha egy garanciális készüléket garancia időben 3x ugyanazzal a hibával diagnosztizálnak, hozzáteszem csak fődarab csere esetén akkor van visszafizetés.
pl. 3x cserélnek benne alaplapot.
Lényeg, van visszafizetés, de csak nagyon indokolt és dokumentált esetben.
Asus Padfone 2 A68-as esetén volt már rá nem is egyszer példa.
Szervizes munkatárstól kaptam az infót és ki is fizették.
-
bihariszabi
aktív tag
Az, hogy ezt mondták neked, az egy dolog. Viszont a törvény az az Asus Magyarországnak is törvény. fentebb belinkeltem, olvasd el, nem kell az egészet. ötödik oldal. Szó nincsen arról, hogy hányszor vagy köteles velük b@szakodni. Az viszont oda van írva, hogy a vásárlónak a legkisebb kellemetlenséget kell okozni. Ebben nincsen benne az, hogy fél évig nem tudod rendeltetésszerűen használni a 170 ezres telefonodat. De nem akarok vitatkozni tényleg, mindenki úgy intézi a szervizét, ahogyan akarja. Nem kell velük illetlenül beszélni, ez fontos. Én most már nem szórakozok egy szervizzel sem, az biztos. És nagyon bevált a taktikám.
-
gps76
őstag
válasz
bihariszabi #1044 üzenetére
A dobozán milyen azonosító van TW-s? Mert ha igen,akkor a boltba visszaviszed és megmondod hogy vidéken nem tudod használni a 4G-t(nézz utána melyik szolgáltatónak,hol van olyan hálózata amit nem tud a telefon,és azt mondd) . És mivel garanciás azt csinálnak amit akarnak vele, nem kell neked tudni, hogy a TW verzió nem ismeri az EU szabványokat, ők meg nem hívták fel a figyelmed rá, mert akkor meg se vetted volna.
-
bihariszabi
aktív tag
Pont ez az, hogy a dobozon is WW van meg a szoftverben is WW van feltüntetve. Magyarul félrevezettek engem. És minden stimmel, az IMEI szám is az ami a dobozon van. Mind szoftveresen, mind belső cimke szerint. Már írtam az ASUSnak, visszaigazolták, hogy hongkongi a telefon. Ez nem lenne baj, mert minden ott készül. De hogy nem erre a területre szánták, az már biztos. A töltő meg azért nem volt gyanús, mert az angoloké is ilyen 3 tüskés.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi 10 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 10S 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 11 Pro Max 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával