Új hozzászólás Aktív témák
-
N€T0X|N
őstag
válasz wolf033 #2966 üzenetére
nem is olyan rossz
Hát... de. Tipikus példája annak, hogy mi az, amit még nagyon nem szabad közzétenni. Csak hát ugye milyen menő dolog, hogy valaki csinált már egy Porschét. A fizika iszonyatosan bugos és ha felemeled az autót, hogy ne érjen le folyton az alja, olyan első kerékösszetartásod lesz (4 fok+), amit setupban nem tudsz igazítani, hogy nem tud az autó egyenesen menni. Még 3 centis első hasmagasságnál is 1.5 fok, ami sok, miközben a 3 centi is folyton leüt. Amúgy szerintem az egész autó nem nagyon viselkedik Porscheként, az egyetlen érdemi munka egyelőre a hang, de mivel lopott a cucc, ezért azon nincs mit dícsérni.
Nagyon remélem, hogy ez nem lesz tendencia a jövőben, az efféle szutykok közzététele, mert ezzel lehet megölni a modding jövőjét pillanatok alatt.Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
válasz Dzsidzsi32 #3026 üzenetére
Batthurst 35 ellenféllel
Eh, milyen procival nyomod?
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
Azért jó az, amikor az ember első helyen látja a nevét, főleg ha többszáz másikat nyomott le. Nem kell ez a magyar mentalitás, hogy "de akkor is van nálad jobb", inkább gratulálj neki!
Nekem is igenis jó érzés, hogy van amiben elöl vagyok, bár sajnos az nem ekkora mezőny. 3 autóval vezetem a Nordschleife-t, P4/5, Evora GTC és GX, de itt kevesen vannak. De annak is tudok örülni, hogy ugyanitt 5-6. helyen vagyok a BMW GT-kkel és a Mekivel egy körből is top tízes időt autóztam.
Mondjuk nem dőlnék kardomba, ha nem működne az app, ez tény.
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
válasz kokoaliga #3310 üzenetére
Pedig elég egyszerű. A fizetős Dream Pack DLC-ért (ami nem része az alapjátéknak) mindenki fizetni fog, de az elején olcsóbb lesz. Az alapjátékért senkinek nem kell még 1x pénzt kiadni, aki early access alatt megvette olcsóbban, mint amennyibe a végleges kerülni fog.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
Most nincs előttem az autó (hogy milyen beállítási lehetőségei vannak), meg nem is mentem sokat vele, de nem lehet, hogy túl puha a futómű és amiatt túl sok súly/túl gyorsan helyeződik át fékezéskor előre? Ez okozhat olyat, amit írsz. Rugókkal és lengéscsillapítókkal lehet ilyenkor játszani egy sort, hogy jobb legyen. Az alap setupnál én ilyet nem tapasztaltam, igaz elég ritkán taposom a féket tövig (lehet ezért is vagyok lassú a kocsival ).
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
Akinek nincs facebookja (mai termés, egy órája):
Dear Assetto Corsa fans
We know that in the last few weeks we have been very silent, but there was a valid reason; all our resources and everybody in the dev team have been working real hard in order to finish Assetto Corsa and to prepare a preview Release Candidate version to journalists from all around the world. On September 29, we organized an exclusive event at Kunos Simulazioni headquarters inside "Autodromo di Vallelunga". Over 130 journalists have participated in our event, organized with the precious collaboration of Fanatec, NVIDIA, rSEAT, RSR-Nurburg, Media consultants and Ibuz.com. At the end of the scheduled press conference, during which we illustrated all Assetto Corsa features and the complex development process, our guests got the opportunity to try the release candidate preview of Assetto Corsa in 4 simulators with the latest Fanatec Clubsport Wheel V.2. Additionally, guests could try an amazing rSEAT RS1 M4A Full motion simulator, Fanatec Clubsport Wheel V.2 and pedals and Oculus Rift SDK2 . So yes, we know you've been waiting for it, Assetto Corsa supports Oculus SDK2!
We could have ended the day there and it would have been a cool typical videogame presentation, but you know we breath motorsport and so we wanted a much more immersive experience for our guests. At the Vallelunga circuit pitlane, 15 real Sportcars that are also included in Assetto Corsa, were available for test drive! We wanted to demonstrate and let our guests compare the fidelity of our simulator with a direct comparison to reality. We will soon post footage, photos and more info about the event, but first let us share with you the info about Assetto Corsa.
First of all, let us thank you for the incredible support we got to this amazing project and to our software house, by participating in the Early Access program. Lot's of you have been following this project and our work for a little bit less than a year and probably do not know that when we decided to create and announce Assetto Corsa in 2011, we were thinking to include in version 1.0, a total amount of 15 cars and 3 to 4 italian circuits. Today, Assetto Corsa 1.0 includes circuits like Monza, NurburgringGP, Silverstone, Spa-Francorchamps and more. All of them created with the use of Laserscan technology. It also includes incredible cars, produced by the likes of Ferrari, McLaren, Pagani, Mercedes, BMW, Alfa Romeo and much more.
Even more circuits and cars are under development and will be released after version1.0 of Assetto Corsa. Lot's of those new contents will be free add-ons! This is our way to say thank you for the support you have given us.
Grazie!
Assetto Corsa Release Candidate will be published in the following days. We're working with the feedback of our internal beta-testing team, in order to iron out bugs and improve features. The Release Candidate version has substantial differences from the current Steam Early Access version. New features and improvements to the graphics engine, a brand new sound engine based on FMOD Studio that guarantees more immersion, reverb effects and the ability to control a whole new series of additional effects. A complete remake of all the sounds of every single car has been necessary; an incredible amount of work for our sound engineer.
Some of the features of the new graphics engine, have been already included in the early access build release at the end of the summer. The fantastic videos and screenshots released by the community have shown the a great appreciation of the new engine, but the best is yet to come. Assetto Corsa v1.0 will include heat shimmering, lens flare, God-rays, depth of field improvements, FXAA, tone mapping and more. Every single post processing effect can be activated from the graphics options in order to give you the freedom to configure Assetto Corsa to your specific needs, both in terms of visual quality and performance scalability. Assetto Corsa guarantees adequate frame rate performances, from the most powerful PCs, to the minimum requested hardware configuration. As a matter of fact, the new release also includes support for 4K resolution, static reflections for low performance PCs, dust and dirt on cars, improved smoke and particles, new pilot 3D model that is more detailed and realistic, and collidable objects on circuits.
Assetto Corsa Release Candidate also includes damage to the car bodies, wings, suspensions, engine, gearbox and tyres. Tyres in particular can now simulate blistering, graining, flat spots and blow ups. Because of all these simulated damages and your always important requests, we work hard to include a feature that we are sure will make everybody excited. Pitstops! We have implemented pitstops with animated cinematic pitcrew. Assetto Corsa v1.0 pitstops implementation will support only multiplayer races, but we're working hard to include single player pitstops in one of our next free updates. The delay on the single player implementation, is caused by the need to define and balance the AI pitstop strategy during races.
Assetto Corsa v1.0 is not the end of the journey. More contents and features are being developed and we will inform you about them in the following days. In the mean time, here is the list of the new contents that you will find in Assetto Corsa Release Candidate:
The Lotus 2-11 GT4 and Lotus Exige S, as well as a unique version of the Evora GTE featuring all body panels made entirely of carbonfibre and substantial weight savings.
The much anticipated Ferrari 458 GT2 and Mercedes-Benz SLS GT3.
Ferrari LaFerrari which includes in Assetto Corsa a very advanced simulation of hybrid systems.
Silverstone National and the legendary SPA-Francorchamps recreated in extreme detail using Laserscan technology.
A surprise new entry that also showcases the close connection of Assetto Corsa dev team with the community. We're extremely happy to announce the Carroll-Shelby Cobra 427SC as an official licensed content.
We had plans to include this car in our officially licensed content, but we were surprised and impressed by the work of a great modder that published some amazing screenshots of his work. His mod has took the community by storm and has been highly appraised by everybody. This convinced us that we had to do something about it. We contacted Carrol-Shelby and got the official license and at the same time we worked with the modder and acquired his work. So here it is, the Shelby Cobra 427SC as a free bonus content for Assetto Corsa 1.0. Obviously the already graet physics have been re-implemented, the graphics and sound assets have been updated and are now completely compatible with Assetto Corsa new graphics and sound engine.
We think this is a great tribute to the modder's outstanding work and a compliment and appreciation to the work of the hundreds of modders that are actively supporting Assetto Corsa.
Please enjoy some in-game screenshots directly from the Release Candidate that will be published as soon as possible.
Again, thank you for the great support!Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
A fizika még bevallottan sehol nincs, de a modell nagyon szép. Egy próbát megér, aztán később még jó is lehet.
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
Igazából te most oda akarsz kilyukadni, hogy iRacing jobb, mert... miért? Mi alapján az a valós(ra jobban hasonlító), ami ott történik? Te vezettél már GT autót Spa-ban? Vagy youtube videók alapján?
Mert én túl sokat nem foglalkoztam GT témakörben, így nincs valós rálátásom arra, hogy mennyire is kellene tapadnia vagy hogy hol csúszik meg adott pályán, ha padlógázzal mész, bár azt pl. tudom, hogy egy Z4 GT3 be tudja venni flat-out az Eau Rouge-t, tehát ez egyáltalán nem valótlan AC-ben.
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
Akkor máshogy kérdezem.
"ez a legszembetűnőbb: a La Source kanyarban simán ki lehet pörgetni a kerekeket iRacingen, itt meg nyomom neki és semmi."
+
"arcade:sim - 70:30 minimum"Ez miből jön? (És ha hasonlítás: szerinted iR mennyi?)
Én úgy értelmeztem - lehet, hogy hibásan, de abban nem vagyok biztos, hogy a hiba nálam van - hogy iR szerinted reálisabb, mert kevésbé tapadnak az autók.
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
válasz Solesz84 #3418 üzenetére
Te láttad már a napot valaha? Emberek, azért ne essünk már abba a hibába, hogy ami nem tetszik, az automatikusan nem valószerűnek van nyilvánítva.
Mondhatnám hazafelé a szemben lenyugvó napnak, hogy túlzás, de hát bakker, tényleg semmit nem lehet látni olyankor szemüveg nélkül.Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
-
N€T0X|N
őstag
Már ki lehet próbálni.
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
válasz akela91 #3642 üzenetére
Jól hangzanak ezek a folyamatos bejelentések, hogy milyen tartalom lesz majd valamikor a játékban, de jelenleg már 1.0 RC-nek hívják a cuccot és olyan durva hiányosságai vannak, ami miatt igazi, komolyan vehető bajnokság rendezésére még mindig alkalmatlan a cucc...
Se zászlószabályok, se normális rajtlámpa (minek modellezik le a pályán a rajtlámpát, ha csak egy virtuális vacak van helyette, ráadásul szekis autóban nem lehet sebességbe tenni és kuplunggal indulni és eleve kizárt a kiugrási hibázás), se kézi speedlimiter, se normális boxtaktikai lehetőségek, se safecty car, se értelmes session ending (pl. utálatos, hogy elsötétül a kép, mert vége a kvalinak az utolsó 50 méteren, a versenyvégi overlay-káosz meg egyenesen kritikán aluli), se online mismatch detection (ami egy első körös szűrés lenne a csalók ellen) és valószínűleg van még, csak most nincs kedvem azon agyalni, hogy a legutóbbi versenyen mi hiányzott rohadtul. Ja igen, az automatikus indítás lefulladás után is egy vicc.
Engem eléggé zavar, hogy ők így nevezik feature-complete-nek a játékot és csak a hibák kijavítására törekednek az 1.0 final-ig, aztán ki tudja mikor kerülnek bele az egyébként alapnak számító dolgok. Akármilyen jó a cucc, még mindig csak egy félkarú óriás és ezen nem a további belepumpált tartalom fog változtatni...[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
Új M1 nincsen. De amúgy igen, az M1-re, az abból készült Procar sorozatra, de most főleg az M1 turbo-ra gondoltam (mivel utóbbi lenne a Capri turbo ellenfele - feltéve, hogy Capri egyáltalán lesz). De gyanítható, hogy ha a licensz ezekre vonatkozna, már bejelentették volna, sőt. Elvégre a BMW-ket már mind megkaptuk, amikről tudtunk.
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
Na ez érdekes, engem az AI nem szokott ész nélkül kiütni. Amiket régebben tapasztaltam az a féktávon rendszeresen megtolás, de az vagy megszűnt vagy túl keveset toltam mostanság velük, hogy kiderüljön van-e még.
Az AI-ban szerintem az a nagy nehézség, hogy nehéz hozzá alkalmazkodni, mert néhány helyen sokkal lassabb, máshol meg sokkal gyorsabb, mint amire számítana az ember, pl. amit az Eau Rouge-ban művelnek az első körben, az kriminális (másodikban már átmegy padlón ő is). Annyira nem hülyék, csak pont emiatt igazán versenyt szimulálni elég nehéz vele.Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
Lamorghini Miura
(letöltés a leírásban)Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
-
N€T0X|N
őstag
Miura 0.8.5 - új hangokkal, most már nem az átmeneti V8, iszonyat jól szól (és vezetni is nagyon jó, a modell meg gyönyörű)!
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
Kíváncsi vagyok mi készül most Kunosék háza táján, mert mióta kint van az 1.0RC és annak néhány hotfixe, azóta nagyon nagy a csend (úgyhogy remélem főznek valamit, aminek örülhetünk)...
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
válasz sultansmith #3992 üzenetére
Azt, hogy practice módban mész. Válts hotlapra, csak azt rögzíti.
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
Hotlap módban is lehet módosítani bármit (kivéve a penalty-t, azt bekapcsolva kell tartani), max. a pro rankot nem rögzíti, csak ahhoz kell fix 26 fok. A segítségeket is be lehet kapcsolni, akkor még rögzít, akár autóba beépített, akár nem (de a pro rank ebben az esetben szintén kilőve).
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
Most néztem meg először az update-et. Hát, az F40 valami elképesztő állat gép lett. Végre meg is lehet fogni és az a hang, úúú.... Most tényleg olyan menni vele, ahogy Chris Harris keni neki. Egy F50 is jó lenne még azért...
És a Lotus 49 is, ó te jó ég...
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
Sent from my keyBoard
-
N€T0X|N
őstag
Van ezek között olyan is, ami tényleg jó? Én kipróbáltam néhányat régebbről, de elment a kedvem attól, hogy ömlenek a szebbnél szebb modellek (már amelyik, nem tudom honnan lopják ki őket, de a hivatalos fórumon gondolom nem véletlenül nincs fent egyik se), de egy foshalom az összes (rFactor szindróma), mert fizikát modellezni már nem tud a készítő általában. Kivéve az a néhány scratch made cucc, amit rendesen be is harangoznak általában és tényleg ütnek.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- World of Tanks - MMO
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- OLED TV topic
- Hosszabb videón az Arena Breakout: Infinite (PC)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen autót vegyek?
- Crypto Trade
- További aktív témák...
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- DELL 7070 SFF Core i7 8700 vagy i7 9700 8/16GB DDR4 250GB M.2 SSD számla + gari - több db
- Wacom Intuos Pen&Touch medium eladó
- Feiyutech AK4500 Gimbal + follow focus + hyperlink eladó (standard kit)
- Apple Ipad Pro M1 2021 128GB Wifi + Apple Pencil 2.gen + tok + extra fólia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest