Új hozzászólás Aktív témák
-
Cobb
tag
válasz IreN!CuS #350 üzenetére
900 fokos kormány fordulat szokatlan lesz rF után.
Én 450-ről kezdtem az Assettot, de még úgy is túl kicsit volt a kormányzási szög a megfelelő korrigálásokhoz, illetve az alacsony kormányszög beállításnál a hirtelen mozdulatok tapadásvesztéshez és radírozáshoz vezetnek sajnos...!
performance, cool and quiet
-
Cobb
tag
válasz IreN!CuS #352 üzenetére
400 - 450 fokkal azért már lehet korrigálgatni, de én úgy vettem észre, hogy kevés...!
rF-ot 320 fokkal játszottam a Race Injectiont úgyszintén.Természetesen itt is TE állítod be mekkora kormányfordulatot akarsz használni.
Azért miután meglepted magad, írd le a véleményed!
#352 Assetto-ig nekem is!
[ Szerkesztve ]
performance, cool and quiet
-
N€T0X|N
őstag
válasz IreN!CuS #356 üzenetére
Igen, elvileg ugye a reálisnak megfelelőt állítja be, ami az igazi autóban is van. Aztán, hogy ahol a valóságban állítható (szal a nem utcai gépek egy részénél), azt nem tudom... a jelenlegi kocsik közül azt hiszem egyiknél sincs steering lock állítási lehetőség (vagy csak nem láttam). netKar-ban azért volt ahol lehetett, szóval gondolom itt is lesz.
Sent from my keyBoard
-
Joshi
titán
válasz IreN!CuS #533 üzenetére
A játékban válaszd a profi módot vagy a Custom módban vegyél ki mindent kivéve mondjuk az autó kuplungot. Ezután ha gyorsköröket mész akkor alul némelyik autónál láthatsz egy ABS feliratot. Ezt vagy kikapcsolod vagy nem ez a te döntésed attól függően hogy melyikkel vagy gyorsabb.
-
N€T0X|N
őstag
válasz IreN!CuS #533 üzenetére
Azt nem tudom mi jelenik meg, én csak a gtr masters listáján szerepelek, az meg nem írja a bekapcsolt segítségeket. Először én is kinyomtam mindent, de aztán az abs nélkül konkrétan 1-2 kocsival nem bírok sehogy megállni. Tc-t egyelőre semmihez nem nyomtam be, de lehet érdemes kísérletezni... a Zondában meg a Mekiben is van 10+ állása...
Sent from my keyBoard
-
zodo
nagyúr
válasz IreN!CuS #598 üzenetére
Korábban néztem a vga alap 775/1000 értékeit 830/1100 húzva de a kapott plusz fps -ek sem hozták meg a kedvem hogy órákig körözzek a pályán.
Lehet hogy a kisebb monitor felbontás is ellenem dolgozik. Kipróbáltam a barátnőm, szintén 22" de hd felbontású monitorjával is a játékot és érezhetően, szebben/jobb fbb kezelés mellett futott.[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
válasz IreN!CuS #614 üzenetére
Egyértelmű volt számomra a vga szegénység csak AMD_ok mintája alapján ránéztem és megosztottam a tapasztalataimat.
Elkezdek gyűjtögetni aztán beszerzek valamit jobb kártyát.Ami a progit illeti, nincs mit.
Kissé macerás beállítani hogy egy felületen fusson a játékkal de bepipálva a "always on top" lehetőséget összehozható. Tálca még látszódik egy darabig amíg nem kattintasz egérrel a játék képén valahova. -
zodo
nagyúr
válasz IreN!CuS #617 üzenetére
Nem ez a vége, papíron. Alap órajelei 775/1000 de a csúszka 850/1200 -ig skálázott.
830/1100 állítva még lefutott a Heaven Benchmark teszt, fullra húzva megrogyott de nem is akarom halálba küldeni a karit pláne hogy talán nem is hozna már annyit ami megváltást jelentene.(#618) Joshi
Igen én is cserélek de max 270X
vagy GTX 760 OCközt keresgélek. -
fLeSs
nagyúr
válasz IreN!CuS #756 üzenetére
Értem amit mondasz, de ha már így hasonlítgatunk, a grafikája sztem nagyon jó. A hangok gagyik, néhány autónál köszönőviszonyban sincsenek a valósággal, de általánosságban úgy hallom, hogy egy monoton zaj köré betűzdelnek effekteket és akkor az a motorhang ebben a játékban.
b-type-nél kattintottam a válaszra, de en bloc gondoltam. És írtam is, hogy remélem a végleges verzióig ez megváltozik.[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
válasz IreN!CuS #823 üzenetére
Kinek a pap...
Vkinek nincs kedve/ideje/türelme/idege/stb több órás futamokra, csak egy fél-1 órás versenyt akar lenyomni, akár többet is kisebb kihagyásokkal, más-más autókkal. És akkor a liga nem nagyon jöhet szóba. De a random pub race-ek erre sem igazán jók, legalábbis a tapasztalataim szerint, ezért kéne bizonyos kereteken belül szabályokat hozni (pl. amit lentebb írtam - vagy fentebb, attól függ ki hogy olvassa a fórumot ).[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
#70869248
törölt tag
válasz IreN!CuS #1133 üzenetére
Nem hiszem hogy rosszul teszed, én is használom, beidegződés, nekem jó...meg ez autótól függ, FWD-n elvileg felesleges, RWD-n nagyon fontos is lehet, ha stabilabbnak érzed féken, akkor stabilabb is volt, tehát jó.
AWD autónál is nagyon fontos lehet mert nyitod-zárod a középső difit.Akik 'hátsó fékkel' (55 és alatta) fordulnak, azok általában az erős alulkormányozott autóknál csinálják ezt,amikor setup-ban már nem tehetsz semmit, az az autó ilyen, akkor vezetéstechnikával lehet megoldani,..én is próbáltam, de a hotlap nem az én világom, verseny közben meg ezt nagyon nehéz stabilan csinálni, mert sok más elvonja a figyelmet, és a többiek motorzaja is nehezíti...akik így vezettek azoknak 70% elhullott futamon...már amit láttam.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz IreN!CuS #1133 üzenetére
Kiss Norbit kérdeztem erről tavaly egy sörözésen. Mármint hogy ez a technika valóságban működik-e. Főleg arra kérdeztem hogy a fékek bírják e a plusz terhelést. Azt mondta hogy igen bírja, és ő is eléggé hátra szokta tolni az egyensúlyt. (Akkor épp a Maseratis futamjáról beszélgettünk, szóval nem a kamionos beállításokat kérdezgettem )
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz IreN!CuS #1137 üzenetére
Norbi egyike volt azoknak akiket láttam elhullani ez miatt
NR2003/GTP mod, zseniális cucc, eszméletlen hangulatos (googletalálomraonboardvideo).
De mivel a NR2003 (iracing előd) ugye nascar fizika, ezért kicsit imbolygós az eleje. Norbi, HaZso régi Monza-ban eszetlen időket futottak, aztán futamon sóderágy. -
#70869248
törölt tag
válasz IreN!CuS #1258 üzenetére
kicsit zűrzavaros, mert:
Egy olyan versenyem volt amikor teli volt a rajtrács 15< játékos, az első versenyem ahol a grafikai beállításoknál minden maxon volt, na ott röccent, aztán piszok hamar szétesett a mezőny (sztem nem tankoltak eleget (15körös volt a verseny).. megint teljesen jó volt.
Aztán volt egy olyan ahol 5-n kergetőztünk végig Fiat500 Magione, az végig teljesen jó volt, a KTM-s versenyen is szétesett a mezőny hamar, meg sem érezte a gép.
Meg volt még egy ott már nem is tudom mivel mentem, ahol én hibáztam, és ketten csatáztunk egy darabig.
Jobban engedi a vágást, vágtam sikánt véletlen (Rogggia), semmi nem volt, de azért bent van a bünti, mert Magione-ban leestem a fűre rendesen és akkor bekaptam az 5ms vagy 50km/h felíratot