Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
válasz sultansmith #2648 üzenetére
Sztem ez részben a játék fizikájának hibája, versenyen sokkal lazábban megfogják az autókat, és csak nagyon durva esetekben rántja/fordítja át az autót a megtapadás. Remélem javítanak ezen még, mert az esetek 90%-ban velem is ez van. (pedig már sokmindent kipróbáltam...)
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
#70869248
törölt tag
Lehet, de én másban látom a problémát.
Sztem az Assetto fizikája nagyon jól működik, még ebben a formájában is, ami még nincs befejezve.
A valóságban az átcsapás az beszabehu' aki átélte már utcai autóban az tudja. Még emlékszem az elsőre, amikor esőben elindult az autó hátulja mert gyorsabban mentem be a kanyarba, elsőkerekes autó volt. Az ellenkormányzással nem is volt baj, csak sok lett, és átcsapott a másik oldalra mert túl nagy volt a kormánymozdulatom, végül is megfogtam, de nem gázzal ahogy kellene, hanem blokkfékkel és az autó menetstabilizáló rendszerével (PT Cruiser volt).
Azóta itt a Kakucsring-n kikupálódtam pár év alatt, az amikor azt látod hogy a versenyzők a versenyautójukat tök könnyen fogják meg, sőt alig akar megcsúszni, az leginkább azért van mert nagyon jól csinálják.
Ez két dolog:
1: Nem feszítik túl az autót, ezért az ő korrigálásuk szinte nem is látható, mert nem tekernek ellen, csak tartják a határon. ...mivel általában minden korrigálás időveszteség.
2: A másik ugyan ilyen fontos, hogy ők jóval korábban reagálnak, mert érzik a seggükkel, ami a szimeseknek nincs megadatva.
Amikor azt látod hogy Alonso a Parabolica-ban csinál egy villámgyors mozdulatot egy majd 90°-s kormányelforgatással, akkor te szemre még nem is látod hogy miért csinálta, a francnak kavar bele tök jól ment biztos a kamerának teszi magát
Pedig nem, mert ő érzi nem csak látja.
Mi meg szinte egy időben látjuk és érezzük az FFB-n....nem a seggünkkel, nagy különbség.
Ezért hiába tökéletesen megírt egy autószimulátor fizikája, sosem fogod úgy kezelni ahogy kellene, mert mindig el vagy késve egy kicsit...és mivel késel, ezért későn és persze nagyobbat korrigálsz, ezért sokkal nagyobb a valószínűsége hogy átcsap az autó,...vagy átmegy szépen C-be és lelassul vagy megáll.[ Szerkesztve ]
-
mike99.hu
csendes tag
válasz sultansmith #2648 üzenetére
Kell venni egy zsigulit és esőben meg télen hóba csapatni vele.
Ezt csak begyakorolva lehet megtanulni.
Tudom hogy nem egyszerű. Én hosszú évekig rallyztam hátsó kerekes autókkal, de a játékban van jópár autó amivel nem bírok boldogulni.
-
Joshi
titán
válasz ricshard444 #2655 üzenetére
G25 kormányom van de valahogy furcsa ez a megcsúszás az Assettoban.
-
#70869248
törölt tag
Azt szerintem nem lehet hogy a program közvetítsen jeleket még a megcsúszás előtt..a számolt fizika érzékeli a tapadás vesztést, és onnan kezdődik minden, nagyon kis időkről beszélünk, de métereket megy az autó közben.
...ez nem csak az AC-ra vonatkozik, ez minden szimulátorra, itt a játékban nehéznek tűnik, az életben meg ha túl vagy az első pár bénázáson már beindul a folyamat, aminek a vége hogy jól csinálod. -
Jack@l
veterán
válasz #70869248 #2657 üzenetére
Van abban valami amit mondassz, de tartok tőle hogy nem az az egyetlen ok. AC-ben is a kormány egyfolytában figyelve van és az erőket is egyfolytában számolja a háttérben. Alapból valami 333 hz-en, amit konfigban lehet feljebb is tolni.
Szóval ha ez (elvileg)igaz, akkor 100 kmph-nál maximum kb 40 centi elmozdulás után már érzed a kezed alatt a megcsúszást.
Persze sokkal másabb rendes élő kocsiban érezni.
Azért én reménykedem hogy unatkozós idejükben kikalapálják a fizikát még.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
KaraDani
addikt
Szerintem ezen a téren AC nagyon jó, LFS és AC ahol a legjobban lehet korrigálni a megcsúszásokat. De amit b-type ír az igaz, tökéletes pc-s szimuláció FFB terén nincs, a rád ható erőhatásokat meg nem érzed. Leo Bodnarnak volt egy elég komoly írása "why force feedback in computer simulators does not work" címmel, de most nem találom sehol.
-
Jack@l
veterán
válasz ricshard444 #2659 üzenetére
Assetto_corsa.ini-ben van
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
akela91
addikt
válasz barcalaci84 #2642 üzenetére
Üdv. Javasolnék egy GenTrack - et(egy Abarth-al?) vagy egy ovált mára.
-
Jack@l
veterán
válasz akela91 #2662 üzenetére
Majd jól megkapod az ovált az abrath-al aztán körözgethetsz
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
akela91
addikt
Nem értem miért vagy ilyen ellenséges, ha szóba kerül az ovál. (nem első eset) Én sem szoktam vagdalkozni, ha nekem nem tetsző kombó van. Egyébként mielőtt nem ováloztam versenykörülmények között, azt hittem én is mint te.
De Abarthal valóban nem feltétlen lenne célszerű, ettől független még ott is kialakulhatna egy nagyon élvezetes verseny.
-
akela91
addikt
válasz barcalaci84 #2666 üzenetére
Szuper.
Legutóbb ha jól emlékszem, csak itt lett hirdetve, és napközben, aznap. Én sem tudtam menni, mert dolgoztam épp. FB-n lehetne nyomni ezeket, vagy egy külön FB csoportot is célszerű lenne létrehozni a szervernek, és lehetne szavazást indítani. Biztos nagyobb lenne az érdekeltség. (akinek nincs FB-je, természetesen itt maradna a megszokott hirdetési forma). -
barcalaci84
őstag
ESTI FUN RACE SZERVER:
MAGYAR AC FUN SERVER (MASZIM) JELSZÓ:hunKEZDÉS: 2014.08.11. 20:00 QUAL | RACE: 10 perc | 8 kör FÉRŐHELY:20 PÁLYA: Gentrack1 v0.95 AUTÓ: Fiat500s1
pálya: [link]
a serveren 100%os gumikopás, 100%-os mechanikai sérülés és 100%-os üzemanyagfogyasztás lesz...
a pálya tapadása időmérőn 90 %ról (+-2%) kezdődik és folyamatosan javul majd kicsit... a verseny végére talán meg lesz a 100% tapadás ha sokan leszünk -
Jack@l
veterán
válasz akela91 #2665 üzenetére
De azért értetted a viccet, ugye?
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
barcalaci84
őstag
máshova írtam ezt, de a lényegi rész talán titeket is érdekel:
na fiúk lányok...
egy appot próbálgatok éppen és nagyon biztató dolgokat tud , ami a bajnokságot jobbá is tehetné akár....
az app-ot bár nem ez az elsődleges tudása, de (ha ki van kapcsolva a penalty akkor is)egy fájlban írja ha valaki 4 kerékkel elhagyja a pályát...GC Jaye: Lap completed. Time 107738. Sectors []; Lap saved (GC Jaye).
: Invalidate current lap (reason track limits)
(gc jaye volt az egyik versenyző) (time az köridejét mutatja: 1 perc47.738-at ment ekkor)ilyet ír ha valaki adott körben elhagyta a pályát 4 kerékkel (a versenybíróság a replayben könnyen utána tudna így járni esetleges szabálytalanságoknak, ha kell büntet, figyelmeztet stb vagy kitaláljátok mi legyen)
talán lehetne száműzni a lassítós penalty-t...
-
akela91
addikt
válasz barcalaci84 #2671 üzenetére
Szerintem jó ötlet, egy jelszavas szerveren nem kellene, hogy szükség legyen lassítós penaltyra szvsz.
(#2670) Jack@l:
-
Joshi
titán
válasz barcalaci84 #2668 üzenetére
Mikortól lesz elérhető a szerver?
-
barcalaci84
őstag
már a kiíráskor ment...ezentúl így lesz mindig...
de lehet már korábban is ... Sberci versenyzőtársunk írt egy progit nekünk ami nagyban megkönnyíti h gördülékenyebben szervezzünk...köszönet neki!
illetve ha változatni kell, mert elrontok valamit (mert szokásom ) akkor pikk-pakk tudom korrigálni mostmár...
vagy ha egyszerűen változtatni akarunk, mert többen más vagy jobb kombót akartok, akkor az is hipp-hopp megoldható... -
Joshi
titán
válasz barcalaci84 #2675 üzenetére
Rákerestem MASZIM néven a szerverek között és nincs találat.
Ja és még valami. Ha padlógázt nyomok akkor a pedál visszajelző csúszkán a gáz (zöld) nem megy ki teljesen. Valószínű hogy a potméter sz@rakodik de a progiban nem lehet állítani ezen?
[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
válasz barcalaci84 #2675 üzenetére
Hmm, Formula Abarthra gondoltam, így viccesebb Jack@l hsz-e is, ha ő is félreértett. Nembaj, ez is jó lesz.
-
Dzsidzsi32
tag
Kedves versenyzotarsaim. Tudom hogy nem tudtam eleg rendszeresen jonni az esti futamokra,de ezutan sajnos nem is fogok tudni. Sajnos szerdan eltortem a jobb csuklomat. Es bar 2 honapig itthon vagyok,de a gep ele 6 hetig biztos nem ulhetek. Talan szeptember vegen oktober elejen mar gyakorolhatok ovatosan. Addig is tovabbi kellemes esti futamokat kivanok nektek.
[ Szerkesztve ]
-
Viper26
nagyúr
válasz Dzsidzsi32 #2679 üzenetére
Uhh basszus, jobbulást...
Elestél, vagy mi történt?iPhone 15 Pro | Garmin epix™ Pro
-
Joshi
titán
A játékon belül Bozso(GTRMasters accuntom) néven versenyeztem és jó kis móka volt de sajnos sokat bénáztam és elnézést akit akadályoztam játék közben. Ami számomra rettentően furcsa hogy a tapadás különbség óriási, én a Race07 sorozathoz vagyok hozzászokva de ekkora különbségek HOTLAP és QUAL és RACE tapadások között nem éreztem. Szokni kell mese nincs.
Ismét találtam egy zavaró dolgot mégpedig Quali alatt fent középen az infó szöveg nagyon megzavart gyors köreimben. Hogy lehet ezt a funkciót kikapcsolni? A másik pedig hogy Rádi Péter nem volt a tükrömben de az első kanyarban hirtelen felbukkant és kilökött, azt nem tudom hogy ő látott-e de szerintem ott valami nem stimmelt.
-
Dzsidzsi32
tag
válasz Viper26 #2680 üzenetére
Koszonom. Kamionsofor vagyok , es arulefejtes kozben ( tartanyozok) sikerult egy fogadokontenerbol kicsusznom. Es pechemre rosszul estem. Jobb csuklom eltort. Helyreraktak. Hetfon derul ki hogy kell e muteni. Ha addig nem mozdul el akkor nem. Szoval addig is tavol tartom magam a cockpitemtol. 6 het. Szornyu. Meg joy-t se hasznalhatok. Szoval marad a filmek,sorozatok bamulasa. De sebaj,addig van idom megtervezni es megepittettni az uj cockpit vazat. Motion szimulatort szeretnek epiteni Ugyhogy majd elfoglalom magam valahogy. De ti addig is nyomjatok padloig
-
barcalaci84
őstag
holnap Road America 2.5 fix lenne a pálya...
valami autóötlet jöhetne....(esetleg a 2 gt3 as verda? )Dzsidzsi! Neked meg jobbulást...
-
barcalaci84
őstag
szerintem nem lehet kikapcsolni...
a tapadásváltozás meg kicsit szándékosan volt ennyire durva
igazából próbálgatom h mi lenne a jó egy hsszabb távú versenyen illetve normális hosszú q után a versenyen már elég jóól begumizott pálya lenne már eleinte is...csak ugye előre nem tudom h hányan leszünk este, ami meghatározná h milyen számoklkal operáljak...ma kevesebb emberre számítottam így egy kicsit tényleg nagy volt a különbség +a random faktort is nagyobbra vettem mára
de mondjuk végülis ez tök jó szerintem, gyak nekem is meglepetés h milyen tapadással kezdünk és elérjük ea legoptimálisabbat...
a korábbi pedálos gondod nem tudom megoldódott-e , de a pedálokat a menüben testre szabhatod...kicsit rövidebbre kalibrálod menüben és kevesebb pedálút is elég lesz a 100% gázhoz...
-
Joshi
titán
válasz barcalaci84 #2684 üzenetére
Valós versenyen még nem vezettem így nem tudom hogy mi áll a legközelebb a valósághoz de szerintem ez egy kicsit túlzás volt. A verseny 8 körös volt és az elején nagyon csúszott úgy 2-3 körig aztán jó lett de az 5-6. körnél újra csúszott gondolom leradíroztam a gumijaimat. Egyébként ez a pálya tetszett jó választás volt nagyon feküdt a Fiat-nak.
Igen megoldottam a gázt, mivel nekem Tilus-féle PTR modom van Leo Bodnar kábellal így letöltöttem Leo oldaláról a Calibration-DFP-G25 progit és kicsit visszább vettem a felső határon.
-
Unbaised-Ben
senior tag
válasz barcalaci84 #2683 üzenetére
igen, a két GT3-as kocsi jó lehet, de pl van az a két GT Lotus is, GTC, GTX azt hiszem, emlékezetből mondom azokat sem szabad elfelejteni
vagy Lotus 2-11 vagy a KTM se lenne rossz ide szerintem. -
barcalaci84
őstag
ESTI FUN RACE SZERVER:
MAGYAR AC FUN SERVER (MASZIM) JELSZÓ:hunKEZDÉS: 2014.08.16. 20:00 QUAL | RACE: 10 perc | 8 kör FÉRŐHELY:20 PÁLYA: Road America 2.5fix AUTÓ: Lotus gtc és Lotus gx
road america 2.5fix :[link]
a serveren 100%os gumikopás, 100%-os mechanikai sérülés és 100%-os üzemanyagfogyasztás lesz...
a pálya tapadása időmérőn 90 %ról (+-2%) kezdődik és folyamatosan javul majd kicsit... a verseny végére talán meg lesz a 100% tapadás ha sokan leszünk -
N€T0X|N
őstag
Nem tudja valaki, hogy néha miért nem ajánlja fel kilépés után a replay mentését? Ilyenkor a részletes session infót se írja ki a szektoridőkkel... elég zavaró, ha elfelejtek véletlenül screent nyomni ingame mielőtt kilépek, hogy összehasonlítsam a szektoraimat egy korábban futott idővel.
Sent from my keyBoard
-
barcalaci84
őstag
ESTI FUN RACE SZERVER:
MAGYAR AC FUN SERVER (MASZIM) JELSZÓ:hunKEZDÉS: 2014.08.13. 20:00 QUAL | RACE: 10 perc | 8 kör FÉRŐHELY:20 PÁLYA: Imola
AUTÓmw 1M s3a serveren 100%os gumikopás, 100%-os mechanikai sérülés és 100%-os üzemanyagfogyasztás lesz...
a pálya tapadása időmérőn 94 %ról (+-2%) kezdődik és folyamatosan javul majd kicsit... a verseny végére talán meg lesz a 100% tapadás ha sokan leszünk -
Chrys_
addikt
válasz barcalaci84 #2689 üzenetére
Ez az az autó, ami rohadtul nem akar rendesen kanyarodni? A gázadással is vigyázni kell kanyarból kifelé, mert nagyon könnyen drift lesz belőle
-
titi1990
tag
válasz barcalaci84 #2689 üzenetére
Elírtad a dátumot, 18-a van.
-
Unbaised-Ben
senior tag
válasz barcalaci84 #2689 üzenetére
király, külön örülök, hogy imola, nehéz de jó pálya.
-
barcalaci84
őstag
ESTI FUN RACE SZERVER:
MAGYAR AC FUN SERVER (MASZIM) JELSZÓ:hun
KEZDÉS: 2014.08.19. kedd 20:00 QUAL | RACE: 10 perc | 8 kör FÉRŐHELY:20 PÁLYA: Imola
AUTÓmw 1M s3a serveren 100%os gumikopás, 100%-os mechanikai sérülés és 100%-os üzemanyagfogyasztás lesz...
a pálya tapadása időmérőn 94 %ról (+-2%) kezdődik és folyamatosan javul majd kicsit... a verseny végére talán meg lesz a 100% tapadás ha sokan leszünk -
barcalaci84
őstag
Változás!!!!
ESTI FUN RACE SZERVER:
MAGYAR AC FUN SERVER (MASZIM) JELSZÓ:hun
KEZDÉS: 2014.08.19. kedd 20:00 QUAL | RACE: 10 perc | 8 kör FÉRŐHELY:20 PÁLYA: Blackwood 0.9.9
AUTÓ: Bmwgt3 Mclaren gt3a serveren 100%os gumikopás, 100%-os mechanikai sérülés és 100%-os üzemanyagfogyasztás lesz...
a pálya tapadása időmérőn 94 %ról (+-2%) kezdődik és folyamatosan javul majd kicsit... a verseny végére talán meg lesz a 100% tapadás ha sokan leszünk[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
válasz barcalaci84 #2695 üzenetére
Mingyá más...
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
-
Jack@l
veterán
válasz barcalaci84 #2697 üzenetére
Maga az M1 egy hulladék a játékban. Pedig adtam neki esélyt, de nem...
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
macy
addikt
válasz Unbaised-Ben #2699 üzenetére
Fel se tűnt hogy alapon van? De bénák. Én azt se tudtam hogy van benne turbó
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest