Új hozzászólás Aktív témák

  • CooLM@$TeR

    tag

    válasz pachito #194 üzenetére

    Köszi szépen a választ, sajnos én sem találtam semmi információt erről. A Campaign gyakorlatilag a tutorial, ez biztosan progressnek minősül és őszintén szólva a már teljesített missziókat nem szívesen játszanám le újra, mivel mindig ugyanazzal a deckkel és lapleosztással kell teljesíteni őket.

    Amit előzetesen reméltem, hogy a deploy és a támadások meghatározása rendbe lesz téve, és ez nagyjából teljesült, mert a régebbi verzióban túl nagy volt a random faktor és akár több herod támadása is creepekre esett ami totális pazarlás volt sok esetben.

    A másik nagy probléma a Shop volt szerintem, mivel teljesen véletlenszerűen dobta be a tárgyakat, és a végjátékban többször előfordult, hogy 50 goldom volt miközben egy nyamvadt tp-t nem volt hajlandó bedobni a rendszer körökön át, és emiatt beragadtak a key herok egy olyan lanen, ahol a szerencsétlen a második towert ütötte teljesen magányosan.
    Egyelőre nem tudom, hogy milyen lesz az új Shop algoritmus, mert a Campagin elején még csak az alacsony költségű tárgyakat dobálta, de az már egy szimpatikus új változtatás, hogy ha nem veszel semmit akkor +3 goldot ad a rendszer, így ha nagyon le vagy gatyásodva legalább a következő alkalommal tudsz venni egy potit vagy tp-t.

    Ja és nagyon vicces, hogy a még nem elkészült artokat valami igazi paint mester készíthette, mert egyik-másik úgy néz ki közülük, hogy azon csak szakadni lehet; mondjuk egy closed betaban nem is az a cél, hogy minden tökéletes kész állapotba legyen.

Új hozzászólás Aktív témák