Új hozzászólás Aktív témák
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Komplikato #3205 üzenetére
A barátlistádról választ valakit és annak a deathboxát kapod meg és általában elég jó a loot benne!
Amúgy redditen azt spekulálják, hogy a Leviatánok (zsiráfdinók?) letarolnak majd egy-két bázist és újra kell majd épiteniük a fejlesztőknek, igy megoldva a map folyamatos változtatását.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Szia!
Úgy játszol ahogy akarsz, végül is lehet itt is kempelgetni, de a játék fő célja a folyamatos mozgás és fightolás. Ha igy szeretnél játszani akkor a jobb játékosok dominálni fognak, mivel te sem fogsz megtanulni igy játszani. Ha a lassabb játékmenetet szereted akkor inkább PUBG.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Én semmi lassulást nem tapasztaltam, pedig én azért elég extrém módon játszok: cloud PC bérlése Amszterdamból és Parsec-el férek hozzá (tehát amellett, hogy rendereli a játékot a GPU még 2560x1080@75hz videót kódol 30-40 mbit bitrátával).
Az egyetlen problémám nekem a szerver hibák. Sokszor kapok code: leaf (update óta code: net) hibát ami meccs közben kidob a főképernyőre, van hogy landolás után belassul minden, van hogy néhány találatot nem regisztrál a szerver (hallom a találat hangeffektet amikor rálövök az ellenfélre, de nincs hitmarker vagy damage indicator).
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz KaitouP #3245 üzenetére
Őszintén, ha egymás mellé tennénk a nativ és a Parsec-es megoldást, akkor egy picikét érezhető a különbség. Gépemen leteszteltem, Amszterdamból 30-40 ms input lagot ad hozzá a játékhoz (digi 500-as nettel). Maga a videostream kódolási munka 10ms input lagot ad hozzá, a maradék az a pingtől függ, hogy milyen messze vagy a host szervertől. De őszintén ez a 30-40 ms semmi, valószinűleg egy pro tournament játékost idegesitené, de én nem érzem úgy, hogy hátrányom lenne célzásban. Egy időben próbáltam összehasonlitani szobatársam gépével, hogy jobban játszok-e nativan, de eredményemen nem volt különbség a két módszer között, játék közben pedig nem észrevehető az input lag, csak ismételve magamat, ha a két gépet egymás mellé tennénk és csak az input lagra fókuszálnánk.
Szerkesztem: Apex-ben a reakcióidő nem olyan fontos, mint pl. a CS-ben. Utóbbinál minden ms számit, igy ott ez a 30 ms hozzáadott lag tényleg elfogadhatatlan.
Akit érdekel itt a gaming setupom, ezt küldtem el egyik origin "havernak", aki nem hitte el, hogy egy tableten játszom : [link]
Legnagyobb előnye, hogy Parsec-el játszok, hogy nem kell, hogy windows rendszerem legyen a tabletemen, nemrég váltam meg a windowstól véglegesen
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Lehetséges, hogy a játék automatikusan rossz data centerbe rakott. Engem rendszeresen Salt Lake City-hez csatlakoztat. Amikor elinditod a játékot, a Continue helyett várj 2 percet, majd kattints az 'Accessibility options'-ra, zárd be a felugró menüt és megjelenik a 'Data center' opció, ott pedig válaszd ki a hozzád legközelebbi szervert.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Szeszkazán #3260 üzenetére
Őszintén, nekem nagyon tetszik, hogy dinamikusan ezek a dolgok szépen lassan történnek a háttérben update-ek nélkül. Kiváncsi vagyok mi lesz ha a leviatánok betrappolnak a pályára... No meg a season 1 trailerben látható Flyer raj is érdekes lesz, főleg, hogy EA Playen mondták, hogy nem biztos, hogy passzivak maradnak season 2-ben
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Jokerdapro #3287 üzenetére
Szerintem szinte biztos, hogy másnap lehet majd csak játszani vele normálisan. Valószínűleg nem fog simán menni a frissítés, de ha még is, akkor annyi játékos fog visszajönni, hogy keresztbe fogják magukat fosni a szerverek.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Szilágyi84 #3394 üzenetére
Büntetik persze. Ha valaki kilép meccs közben és kaphatna RP-t, akkor azt nullázzák és még pluszba levonják a meccsindítási RP-t. Ha a játék elején lépnek ki, akkor kétszer annyi RP-t von le a játék, mint a belépő RP.
Ha pedig gyakran lép ki valaki, akkor eleinte 5 percre, majd max egy hetes bant kaphat, ebbe pedig nem számítanak bele a kliens hibák, lehet hogy a code:net áld meg pár játékost és nem is önszántukból lépnek ki. Csak akkor érzékel a rendszer ha feladatkezelővel vagy a kilépés gombbal lép ki az illető.Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz gyuribácsi88 #3403 üzenetére
Bronzból és ezüstből könnyű lesz kikerülni, a jobb játékosok szerintem gold felett lesznek majd csak.
Ha goldként bronzot kapsz magad mellé akkor kevés a sorbanálló játékos a szerveren.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz gyuribácsi88 #3422 üzenetére
Én dizzy, aceu, skadoodle, shroud ranked meccseit iszonyatosan élvezem és ők is ezt mondják, hogy sokkal izgalmasabb és jobb, mint az ő szintükhöz képest gyengébb játékosok farmolása, örülnek, hogy végre saját szintükhöz mérten kapnak ellenfeleket. Olyan izgalmasak is ezek a meccsek, hogy volt pár olyan play amitől a székben üvöltöttem a gép előtt
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz gyuribácsi88 #3429 üzenetére
Nekem ugyanezt írja ki, onnantól kezdődött amikor bekapcsoltam a Windows sonic-ot, csak hogy kipróbáljam, de úgy maradt játékon belül kikapcsolás után is.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Streamereknél is sokat látom ezt a problémát, reméljük minél hamarabb javítják ezeket a hibákat. Én azt nem tudom elképzelni, hogy miként lehetséges az hogy ennyire sok probléma van a szerverekkel / magával a játékkal. Régóta nem láttam olyan játékot ami ennyire bugos lenne
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Ezért utálom én a hackereket nagyon, fícsöröket módosítanak miattuk, szó szoros értelmében teszik tönkre a játékot mindenkinek. Én nagyon szerettem látni, hogy mennyien néznek, egy pár intenzív meccs közben motiváló volt látni hogy 5-6-an néznek, ilyenkor próbáltam jobban is teljesíteni. Szerintem egy nagyon jó egyedi feature volt ez, de akkor megint nincs semmi értelme köszönhetjük a csalóknak
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz callmeakos #3522 üzenetére
Ha problémád van a loottal, javaslom az ugrási helyenkénti loot útvonalakat megtanulni és gyakorolni a gyorsabb lootolást. Ezzel nővelheted az esélyeidet, de tény, sokszor ótvar a loot, olyankor pedig minél hamarabb rotatelni kell, nem szabad harcba keveredni.
A másik hogy gyorsabban is tudsz mozogni mint slidejumpolva, erről nemrég láttam egy videót - slide -> ugrás -> kb 45 fokos jobbra vagy balra nézés és az ellenkező irányba airstrafe amíg a levegőben vagy (tehát amerre haladsz, arra airstrafelsz) -> földre érkezéskor pedig slide hogy az airstrafe nagyobb sebességét rövid ideig megtartsd.
Itt a videó: link, 6:42-nél magyarázza amiről beszéltem.
Sosem értettem hogy például aceu stream közben miért így slidejumpozik, de ezek szerint ezért tud olyan rohadt gyorsan futni
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz callmeakos #3623 üzenetére
De őszintén valami nagyon el van rontva itt. Most elkezdtem újra No Man's Skyozni mivel jött egy hatalmas update és naponta több fixet adnak ki mint a Respawn egy hónapban. Tudom összehasonlíthatatlan a két játék de ez már gáz hogy hónapok óta szerverproblémák vannak.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
-
jonnyjoker01
veterán
válasz callmeakos #3661 üzenetére
Én mindig is megértettem a magasabb árakat, persze az én mércémhez is magas 3 skin egy AAA játék, de ezeket ha összehasonlítjuk pl a fortnite skinekhez, ég és föld a különbség a részletekben.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz markknight #3663 üzenetére
Csak a fortniteon több, mint 700 ember dolgozik, mig az apexen 100 alatt. Ezen felül pedig vannak szerződött tartalomkészitők, akik nem számitanak bele a 700-ba. Természetesen több content van a játékban ebből adódóan (plusz azért a fortnite már egy pár éve aktiv, mig az apex még csak fél éves), csak arra akartam kilyukadni, hogy a skinek minősége sokkal jobb apexben.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Szerintem nagyon érdekes ez a tournament most, az utolsó 3 meccset láttam most este. Meglepett ez az orosz '789' csapat, nagyon jól nyomták és meglepően ügyes volt a kiscsajszi is Érdemes legalább a legnépszerűbb clipeket megnézni a twitch.com/playapex -en .
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Vismajor01 #3714 üzenetére
Én nagyon furcsának tartom, hogy nekem megy rendesen a játék, megjelenés óta nem volt vele problémám (nvidia quadro p5000). Én nagyon valószínűnek tartom, hogy simán annyi az oka, hogy a professional hardver eszközöknek sokkal stabilabb a driverük mint commercial eszközöknek és sokat számít az is, hogy windows 10-es spyware és bloatware nélkül használom a rendszert.
Nekem inkább az a problémám, hogy egy 4 milliárdért épített marha drága kollégiumban nem tudtak vezetékes netet bekötni a 21. században és az általuk szolgáltatott wifis nettel 400-600ms a jitter így kb játszatatlan a játék amióta beköltöztem. De nem is baj, inkább elfogalom magam hasznosabb dolgokkal
Üdv. Johnny
-
-
jonnyjoker01
veterán
válasz shotika #3811 üzenetére
Szerintem az FOV-ddal lehet gond, ha alacsony. Apexszel pont nagyon pontosan lehet mozogni hála a source enginnek. Nézz meg egy advanced movement guide-ot youtubeon és alkalmazd a tippeket, máris teljesen máshogy fogod érezni a mozgást
FOV ebben a játékban pedig szerintem min. 100 16:9-ben. (Nekem ultrawideom van, de nem engedi 110 fölé húzni )
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
Szerintem az lenne a legjobb, ha növelnék a játékosszámot. Az egész battlepass, valószínűleg a jövőbeli eventek is erre a mapre lettek készítve, a kanyon visszahozása nem hinném, hogy opció a Respawnnak.
Én nagyon nem értem miért csináltak nagyobb mapet játékosszám növelés nélkül, most épp az NRG csapat streamjeit néztem, megy a panaszkodás, hogy unalmasak a meccsek.
Játékkosszám növelést nem hiszem, hogy hamar meg tudnák oldani mondjuk, ha a netproblémáknak is hónapok kellettek a javításhoz. Ez az egész elég helyzet elég problémás
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Hunbeast87 #4254 üzenetére
Ha vissza olvasol a nagy probléma nem az, hogy valaki nem játszik pro szinten, hanem ahogy néhányan viselkednek meccs közben, még csak meg sem próbálnak csapatjátékosként játszani (lásd pl: instant kilép halál után). Ne vedd magadra, ha nem illik rád.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
-
jonnyjoker01
veterán
ESPORT RANT ON:
Tegnap egy szokatlan jelenséggel találkoztam: Aceu, az egyik legnyugodtabb streamer at egész platformon akit ismerek, ideges lett stream közben Egy scrim meccs (amit a portálos módszerrel nyertek) után kezdte el felsorolni az összes gondját a játékkal, azt mondta már eddig kussolt és csak várta, hogy javítsák a játékot, de mostmár elege van és csak azért játszik a játékkal, mert nem akarja Mohrt és Frexs-t cserben hagyni.
Aztán reggel felkeltem és láttam egy rövid és tömör tweetet TSM_Albralelie-től: "fuck apex"
Szomorú vagyok, hogy a pro játékosok shitelik a játékot, de nem azért, mert picsognak, hanem mert ez mutatja mennyi veszett potenciál van az Apex Legends esportban. Szinte semennyire sem hallgatnak a fejlesztők a prokra, de mégis nyomni akarják az esportot (nyögvenyelősen, több-kevesebb sikerrel), anélkül, hogy bármit is tennének azért, hogy élvezhető játékélményt nyújtanának a profiknak, ami végérvényesen a nézők kárára megy.
Emlékszem mennyi potenciált láttam az elején a játékban, mennyire izgatott voltam amikor végre nem killrace tournamentek voltak, hanem rendes pro vs pro tourneyk. Most meg úgy látom, ha nem lép a Respawn akkor az egész (mostmár aligha létező) scene megy a süllyesztőbe.
/ESPORT RANT OFF
Szerk.: Rip bhopheal
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz gyuribácsi88 #4466 üzenetére
Én ezt az ultimate balfaszságot egyáltalán nem tudom megérteni.
Most kezdtem el a Geforce Now cloud gaming próbaverzióját, iszonyatosan szar nettel, kb 60ms input laggal, 720p tömörítési artifactos képpel is általában minden meccsben lehozok minimum 600-700 dmget és kisegítem a csapattársaimat, próbálok a teamplayre fókuszálni.
Hogyha ilyen szar körülmények között ezeket meg tudom csinálni, rendes gépen játszó egyéneknek hogy nem sikerül? Lábbal játszanak vagy mi?
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz #48613632 #4490 üzenetére
Rendben akkor majd ha legközelebb fent vagyok, be jelöllek!
Még ranked bevezetése előtt elég keményen toltam a játékot, meg akkor jó internetem is volt ezért az input lag szinte nem is volt jelen, így elég jól játszottam de most olyan 60-70ms az input lag ami nagyon a jatszhatatlan kategóriát súrolja nálam, ezért se játszok annyit. 3 hónap ingyenes a Geforce Now-al, arra pont jó hogy elszöszmötöljek vele. Bár sajnálom hogy nincs ultrawide támogatás.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz markknight #4664 üzenetére
3 nappal qualifier előtt Esküszöm ezek ki akarják nyírni az amúgy is haldokló scene-t. Biztos sokan örülnek majd neki.
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Synthwave #4671 üzenetére
Pro játékosoknak rengeteget számít hogy mennyire "sima" a játék (szerver és kliens teljesítményben) és ezen felül kicsit komplexebb lesz a képességek miatt, mint a CSGO, így megértem az érdeklődést.
Ex-hardcore, jelenleg casual játékosként a véleményem a játékról, hogy eszméletlenül jól megcsinálták, de sosem volt ekkora sikerű játéka Respawn-nak és látszik, hogy nehezen balanszolják a casual és hardcore játékosbázis igényeit és nagyon nehezen bánnak a legtöbb buggal. Szerver problémák pedig minden nagyobb kiadónál vannak, egyszerűen "nem éri meg nekik" több pénzt áldozni bele, mert sajnos a többségnek ez is jó.
Imádom a mozgási és harcrendszert a játékban, viszont a battle royale mint játékmód nekem nagyon nem jön be. Titanfall 2 mozgási rendszere nekem már egy kicsit túlzás, fél karomat adnám egy apex-hez hasonló aréna lövöldéért. Ilyen kis apró dolgok is hiányoznak más játékokból, hogy például nincs reload cancel és folytatja az újratöltést ha bizonyos pontban "megszakítod". Azt viszont teljes bizonyossággal merem állítani, hogy Apex a legjobb BR jelenleg a piacon.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Synthwave #4687 üzenetére
Én azért kicsit szkeptikus vagyok, még azért nem tudjuk, hogy fog ez működni a valóságban, de ha tényleg olyan jó, mint ahogy mondják, akkor lehet fog egyfajta javulást hozni a többi fejlesztőcsapatnál is (mint ahogy az apex BR újításai elkezdtek beszivárogni régebbi BR-okba, vagy inspiráltak újakat). Igazából csak attól függ, mennyien fognak beszélni róla/panaszkodni, hogy "bezzeg a valorant milyen smooth".
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny