Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stellaz

    addikt

    válasz GoldhandRent #126 üzenetére

    "azért a reklámozás nem olyan fekete-fehér, hogy ha van reklám veszik, ha nincs akkor nem. jó esetben alapból veszik a terméket emberek reklámozástól független.. ha pedig reklám kell ahhoz is, hogy egyáltalán vegyék, akkor szinte kizártnak tartom azt, hogy megérné reklámozni."

    Van egy rakás termék, amiből teljesen mindegy melyik márkát veszed, ezért reklám nélkül hamar beleveszik a kínálatba az ilyen termék. Vagy sosem jut el a vásárlókhoz, mert soha nem is hallanak róla. Ilyen a mosópor, üdítőital, vaj, tej, stb. Egy bolt is szívesebben árul olyan terméket, amit a gyártó rendesen marketinggel.
    Az más kérdés, hogy milyen reklám eszközökön és milyen valós alapokra építve köszön vissza adott "hirdetés", hogy pl maraton világrekordot futottak a nike cipőjében és ezzel vannak tele a hírek, vagy éppen a magyar dorko reklámozza a vizilabda edzővel a nem is sport cipőjüket a niketól lopott szlogennel.

    [ Szerkesztve ]

  • cucka

    addikt

    válasz GoldhandRent #126 üzenetére

    jó esetben alapból veszik a terméket emberek reklámozástól független.. ha pedig reklám kell ahhoz is, hogy egyáltalán vegyék, akkor szinte kizártnak tartom azt, hogy megérné reklámozni.

    Igazából amit a cégek csinálnak, az a marketing. A reklám ennek a része.
    Az a baj, hogy te az egészből csak az ilyen frontális, mosóporreklám jellegű dolgokat nézed, de ebből próbálsz általános következtetést levonni.

    Marketinget sokféleképpen lehet csinálni, egész szofisztikált is tud lenni.

    Például tök érdekes, hogy a Xiaomi nem reklámozott, aztán mégis mindenki értesült róla, hogy a piacon vannak a termékeik, hát ez vajon hogy történhetett meg?

Új hozzászólás Aktív témák