Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz emvy #43 üzenetére

    mondok pár példát:
    - egy időben folyton kaptam a raytheontól reklámot, amiben f-16-os vadászgép elektronikáját fejlesztő programot reklámoztak. szerinted hány f-16 áll itt a ház előtt? hány 5 csillagos tábornok néz tecsőt, és dönt ez alapján a beszerzésekről?
    - folyamatosan van hedo kft reklám, útépítésre. én nem építek utat, az állami/önkormányzati feladat, tehát azt szétszórni átlag tecső nézők közé marhaság.
    - kapom a sok caroline herreira meg rabbana meg hasonló pacsuligyártók hirdetéseit úgy, hogy sosem kerestem rá ilyenre. oké, elvileg előfordulhat, hogy veszek pacsulit, de nem ennyit
    - jön zsákszám dollárbaloldal hirdetés. de tényleg, nagyjából minden reklámblokkban van egy fideszes politikai hirdetés, meg egy macskakaja reklám. néha macskakaja helyett fogkrém. oké, legalább a fogkrémes gizi aranyos.

    tehát a targetálásuk nem működik, semennyire sem, pedig elfogadtam az összes tecsős kukit, mert ha nem fogadod el, olyan elborult reklámterror jön, amit nem lehet ép ésszel kibírni. ráadásul olyan sok az ismétlés, ami hamarabb kelt ellenérzést, mint vásárolhatnékot. és ehhez még az is hozzátartozik, hogy minden technológiai lehetőségük megvan arra, hogy detektálják a reklámjaik nézettségét. mert ha minden reklámot átlépek, amit lehet, minden reklámot lestoppolok, amit lehet és bezárom a böngésző ablakot, akkor rá kellene jönniük maguktól, hogy nem voltak hatékonyak.

    az én személyes tapasztalatom az, hogy ez a reklám nullát ér.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák