Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ripla

    őstag

    válasz Xaels #961 üzenetére

    Tegnap este mentem vele olyan 1,5 órát, valamiért beengedett pedig egy forintot nem fizettem érte.
    Sajnos azt kell mondanom, hogy nagyon kevés dolog tetszett benne, konkrétan egyetlen dolog csak (lásd a végén), és túl sok van ami nem.

    - A környezet túl statikus, az előre odakészített itemeken kívül semmit nem lehet szétlőni, de még annyi sincs hogy mondjuk meglövök egy bokrot és megmozdulna egy kicsit, vagy apróbb sziklák zuhannának a mélybe.
    - A távoli objektumokat mindig akkor rajzolta ki amikor odaértem, rendkívül illuzióromboló volt.
    - A játékvilág vérszegény, összesen találkoztam 4 különböző ellenféllel, és 1 féle mobbal aki csak szaladgál összevissza és az élővilágot reprezentálná.
    - Az ellenfelek rendszeresen azt csinálták, hogy megtámadtak, majd lefagytak, álltak egy helyben én meg kinyírtam őket. Nem hinném hogy ennek tényleg így kéne működnie.
    - Az elhalálozásuk is érdekes, simán eltünnek, ami annyira nem lenne zavaró ha lenne valami kis animációjuk is, de nincs, összeesnek, ennyi, szóval végig olyan érzésem volt, mintha papírmasé figurákkal harcolnék és nem hűdeveszélyes ellenfelekkel.
    - A nehézség nagyon hülyén van belőve, easy fokozaton vicc az egész, normalon már borultam többször is, főleg nagyobb csoportok ellen.
    - A kiindulási hely nekem túlságosan steril, ott végig azt éreztem, mintha be lennék zárva egy toronyba, ahol van néhány folyosó meg szoba ahová eljuthatok, de amúgy csak a sivár üresség köszön vissza mindenhonnan.
    - A játék egyetlen pillanatra sem engedi el a kezemet, nem hagyja hogy én fedezzem fel, hanem folyamatosan terelget hogy merre menjek, mit csináljak, mit tehetek meg és mit nem.
    - Illetve a legnagyobb problémám, hogy maga a játék része, a lövöldözős-küldizgetős egyáltalán nem tudott lekötni, semmilyen hangulatot nem árasztott magából, teljesen érdektelen és unalmas volt. Ennél még az Andromédába is több hangulat szorult.
    - A FOV rendkívül zavaró, konkrétan alig láttam valamit a javelin körül, mert folyamatosan a kamerát kellett forgatnom hogy hol vannak a mobok akik rámlőttek. TPS-es beidegződésem azonnal az egérgörgőt kezdte tekergetni, hogy kijjebb tudjak zoomolni, de még erre sincs lehetőség úgy látszik, ez a része is csalódás.
    - Az pedig hogy behazudják openworldnek, miközben bárhová megyek, de tényleg BÁRHOVÁ, folyamatosan csak a töltőképernyő UTÁN tudok új dolgokba belekezdeni, na ez volt az abszolút csúcs.
    Én végig abban a hitben voltam, hogy lesz egy közösségi hub, mint a Destiny 2-ben, ahol bármennyi játékos összefuthat (a bármennyin van a hangsúly), mint egy mmo-ban, erre semmi.
    Igen, hallottam hogy lesz benne ilyen, max. 16 játékosnak... komolyan? Nem vagyok egy technikai guru, de még mobilra IS van olyan lövöldözős FPS (Shadowgun Legends), ahol a közösségi hubban néha 30-40 játékos is együtt van egyszerre! Itt miért nem lehet megoldani, mint mondjuk egy World of Warcraftben, hogy akár több százan is jelen lehessenek egyszerre?

    Szóval ez se nem mmo, se nem openworld, hanem egy sima multis lövölde, amiben van egy állítólagos sztori is. Részemről újabb csalódás.

    Az egyetlen dolog ami tetszik benne, és az már eleve rossz hogy csak 1 dolog tetszik benne, az maga a javelin, a mozgása, a kialakítása és ahogy az egész meg van csinálva. Futás közben nyikorognak a szervók, sziszeg a hidraulika, illetve a repülés az mókás.
    De sajnos csak ennyi, és ez egyelőre nagyon kevés.

    Ezt a játékot szerintem még fejleszteniük kellene olyan nyár közepe-végéig, legalább, és csiszolni folyamatosan, elsősorban a technikai részét és a hangulatot, mert ez utóbbival nyomokban sem találkoztam.
    Ha ezt így ebben a formában akarják megjelentetni, irdatlan nagy pofáraesés lesz belőle.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák