Új hozzászólás Aktív témák

  • maajsz

    senior tag

    válasz lofagi #885 üzenetére

    Ez már az Andomedanál is bejátszott, sztem nem fog javulni.

    Amúgy ha kicrashel a game, akkor enged rejoinolni az előző missionhöz, már ha még megy, de ha végtelen loadingba futok bele és leikszelem, akkor nem ajánlja fel ezt az opciót (bár lehet azért, mert a többieknek sem tölt be - és tipikusan már 3-jára szívom be, hogy lehal az egész team a bogárnál hardon és ekkor b.szódik el.. loot egyéb persze ilyenkor semmi, egy óra gameplay kuka).

    Egyéb probléma a vertikális elmozdulással van sokszor felszín közelben, elkezd "slideolni" a karakter és nem tudsz fegyvert elővenni, abilityt használni sem, csak egyszercsak elugrani.

    A mechanikától eltekintve a gameplayben eddig talán az egyik legfeltűnőbb zavaró tényező a fegyverek ereje, vagy inkább gyengesége az abilitykhez képest. Illetve azok között is eléggé eltér a sebzés, eddigi leghatékonyabbnak az interceptoron pl a sima plazma csillag dobálást találtam, hiába az alap 10-es magasan űberel mindent a saját skill fáján. A nagy towereket kb 1 cooldownal le lehet dobálni.

    Ja meg nem tom, hogy csak nekem érződik úgy, de aligha veszek észre különbséget hard meg normal között.

Új hozzászólás Aktív témák