Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tantaun

    csendes tag

    Sziasztok!
    Találkozott már itt valaki olyan hibával, hogy a dual sim-es telefon rövid idő után nem ismeri fel az egyik foglalatba helyezett sim kártyákat?
    A telefon története a következő:
    Édesapám 3 éve vett a Telekomnál egy dual sim-es Huawei Mate 8-at, és egészen mostanáig 1 sim kártyával használta (előfizetéses kártya), majd, néhány napja vett a Digi-től egy sim kártyát (elsősorban net miatt), és ezt beletette a 2-es sim helyére.
    Sikerült beállítani, hogy a net a 2-es kártyáról működjön, miközben mind a két kártyán van készenlét, de ez csak néhány óráig működött, mert aznap estére a telefon már nem ismerte fel a 2-es sim-et.
    Azóta próbáltunk másik telefonban működő sim kártyát a 2-es sim slotba tenni, de azt sem ismerte fel a telefon, a Digi kártyát az 1-es sim slotba helyezve a kártya működik, van vele internet is, szóval biztosan a telefonban van a hiba.
    Az egyetlen dolgot ami a probléma mibenlétére utalhat, a *#*#6130#*#*-as számmal előhozható szervízmenüben találtam, ahol a "Telefon adatai" menüponton belül az alábbi dolgokat írja ki a telefon az "1.előfizetés" és a "2.előfizetés" részeknél:

    A kép készítésekor mindkét sim kártya a telefonban volt.

    Találkozott valaki már hasonló problémával? És hogyan sikerült megoldani?

    A telefon elvileg kártyafüggetlenként lett megvásárolva, lehetséges, hogy ez a kártyafüggetlenség csak az 1-es sim-re vonatkozott?

  • tantaun

    csendes tag

    válasz KamuMazsola #138991 üzenetére

    Próbálkoztunk a két kártya felcserélésével, a 2. slotban lévő kártyát soha nem látja a telefon, még akkor se, ha kizárólag a 2. slotban van kártya.

Új hozzászólás Aktív témák