-
GAMEPOD.hu
Először is megkérünk minden kedves kollégát, hogy kérdés előtt a téma összefoglalót olvassa el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cipofuzo87
tag
Sziasztok!
Az alábbi képességekkel rendelkező dual simes telót keresem:
- Be lehessen állítani, hogy egyik SIM-ről menjen a net, másikról pedig a telefonálás.
- HSDPA támogatás
- Minél szebb kijelzője legyen, minél nagyobb felbontással (960x540)
- Legyen rá stabil ICS, vagy ha még nincs stabil, akkor legalább lehessen tudni, hogy fejlesztik rá, és lesz valamikor nemsokára.
- Legjobb lenne valami alap ICS firmware (de nem kamu átskinnelt 2.3, hanem rendes 4.0.x-es!!), amit a vásárlás után kapásból rá lehet tenni.
- Minél kevesebb bug.Eddig a ZP100-at néztem ki, de érdekelnének alternatívák. Továbbá szívesen olvasnék még pár sort ZP100 tulajoktól, hogy a kezdeti lelkesedés még mindig kitart-e.
[ Szerkesztve ]
-
cipofuzo87
tag
válasz cipofuzo87 #1377 üzenetére
Zopo ZP200 is érdekelne, az 1 GB ram, és HDMI miatt. Ilyenje nincs még senkinek?
-
cipofuzo87
tag
Ha megjelenik a 720p-s kijelzővel 2 magos procival zoppo teló, akkor ugrok rá sztem .
-
cipofuzo87
tag
Az alkalmazás listában is érdemes végignézni a dolgokat, és törölni az adott apphoz tartozó gyorsítótárat, ha az meghízott. A youtube app nálam 1,75MB-t gyorsítótárazott. Sajnos ezzel a módszerrel valószínűleg nem fogsz túl sok helyet "találni".
Más:
Amit lehet, tegyél át SD kártyára.[ Szerkesztve ]
-
cipofuzo87
tag
válasz NivoSzaki #1865 üzenetére
itt egy másik is, ami olcsóbb, és ha jól látom pont ugyanezt tudja (6577, 1 GB RAM, 960x540, HDMI kimenet)
http://www.tmallbox.com/mobile-phone/14424-mtk6577-newman-n1.html
-
cipofuzo87
tag
Amúgy szerintem kár azon rúgóznotok, hogy mennyi szabad memória van. Nos az üres memória önmagában nem ér semmit, mert kihasználatlan. Azért tart az Android 4 minél több alkalmazást a memóriában, hogy szükség esetén rövidebb idő alatt tudjon elindulni, de abban az esetben, ha valamilyen memóriaigényesebb alkalmazást indítatok el, szépen ki fogja lőni magától a háttérbe került alkalmazásokat, hogy felszabadítson memóriát az előbbi számára. Miután kiléptek ebből a sok memóriát zabáló alkalmazásból, ami miatt esetleg memóriát is kellett felszabadítani, látni fogjátok, hogy belassul a rendszer, mert újra be kell tölteni az amúgy általános esetben memóriában lévő appokat. Azzal, hogy azt akarjátok, hogy egy 512 MB memóriával rendelkező telefonon állandó jelleggel minél több szabad memória legyen, csak azt éritek el, hogy még a Phone, Calendar, Music, Browser és egyéb appok is csak szép lassan fognak elindulni, cserébe egy játék mondjuk nagyon minimálisan, de gyorsabban fog elindulni, betölteni, mert nem kell kilőni appokat a szükséges memóriához.
Ettől függetlenül persze tényleg az a legjobb, ha minél több alkalmazás tud bent lenni a memóriában, tehát az 1 GB-os telefonok. Az persze megint más kérdés, ha olyan service-ek futnak a háttérben, amik sok memóriát esznek, és még az android se akarja kilőni őket szükség esetén sem.[ Szerkesztve ]
-
cipofuzo87
tag
Az elgondolás jó, de annyival kiegészíteném, hogy az alkalmazások nem futnak állandó jelleggel. A háttérbe kerülő alkalmazások futtatása felfüggesztődik, átmennek alvó állapotba, és attól, hogy a memóriában maradnak, nem visznek el processzoridőt. Persze nagyon sok olyan alkalmazás vagy szolgáltatás van, ami valamilyen esemény hatására kezd el valamit csinálni, vagy éppen ténylegesen folyamatosan fut a háttérben (zenelejátszó). Ilyen esemény lehet időzített esemény, a képernyő bekapcsolása, mobil net újra elérhető, bluetooth bekapcsolása, igazából bármi, tehát gyakorlatilag mégiscsak bármikor akcióba lendülhetnek az alkalmazások.
Tudok konkrét példákat is mondani, de ha valaki megnézi a logcat-et, akkor lehet látni, hogy mivel szenved épp a telefon.
3D-s live wallpapernél meg az lehetett a probléma, hogy Androidon elvileg úgy kellene OpenGL ES alapú alkalmazásokat fejleszteni, hogy amikor az alkalmazás alvó állapotba kerül, akkor elengedi az összes erőforrást (betöltött textúrák, modellek, stb), majd amikor feléled, akkor újra betölti ezeket. Ez minden bizonnyal azért van így, hogy a GPU is alvó állapotba mehessen. Azonban a legtöbb esetben ez sajnos nem ad megfelelő felhasználói élményt, mert sok lenne minden egyes képernyő bekapcsolás után még 2 másodpercet várni arra, hogy újra betöltsön a háttér, játékoknál pedig senki sem szeretne 10 másodperceket várni, hogy mondjuk egy hívást követően folytatni tudja a játékot. A megoldás az, hogy meg lehet oldani (egy kis hekkeléssel), hogy készenléti állapotban se dobja/vesszen el az OpenGL kontextus. Ha jól tudom, akkor valamelyik android verziótól már a kontextus megtartását is lehet választani onPause esetén, és nem kell hekkelni hozzá semmit, és akkor az már gondolom driver szinten korrekt módon meg van oldva, de általában az alkalmazásokat 2.1-re készítik, mert az kompatibilis a forgalomba lévő telefonok 95%-ával, és ennél még hekkelni kell.
[ Szerkesztve ]
-
cipofuzo87
tag
thl w3+ (mtk6577) szerintetek mennyire lesz támogatott telefon? lesz hozzá Jelly Bean frissítés? olvasgat valaki mostanság külföldi fórumokat a témában?
vagy ha mondjuk nem a w3+, akkor melyik mtk6577-es, 1GB RAM-os telefonról tűnik úgy, hogy lesz hozzá frissítés?
[ Szerkesztve ]
-
cipofuzo87
tag
amúgy attól, hogy valami 1080p, még sokminden lehet, codec és codec beállítás függő, hogy elbír-e vele egy adott proci.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- További aktív témák...
- iPhone 13 Pro Max 128GB Független Megkímélt/1 hónap gar/Akku 90%/p3374
- Moto G84 12/256 Viva Magenta - garancia 2025 november végéig
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512gb fantomfekete + gyári töltő + Sp Connect tok
- Bontatlan Samsung S23 - 256GB, Cream, 3 év garancia
- Xiaomi 11T Pro 256GB Meteorite Gray (szürke)